Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni maailman leppoisin, mutta humalassa tai vihaisena järkyttävän ilkeä!

Vierailija
24.04.2016 |

Olen ihan järkyttynyt, kun olen huomannut, millaiseen verbaaliseen ilkeyteen mieheni kykenee humalassa tai ylipäätään turvautuu silloin kun riidellään. Olemme olleet yhdessä pari vuotta ja aina vain yritän uskoa, että ne ovat olleet satunnaisia suuttumisia. Nyt kuitenkin alan nähdä hänet koko ajan yhä epämiellyttävämpänä ihmisenä.

Hän on yleisesti leppoisan miehen maineessa, mutta jotenkin häntä myös pelätään. Hän ei epäilee sivaltaa ihmisiä sanallisesti, jos kokee olevansa alakynnessä. Hän lyö vyön alle nimittelyin, aggressiivisesti kiroten (jotenkin erityisen ilkeään sävyyn) ja loukkaa niin henkilökohtaisesti kuin voi.

Voiko tällaiselta ilkeydeltä suojautua? Vaikka tiedän että se on hänen puolustuskeinonsa, silti se joka kerta satuttaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

In vino veritas.

Vierailija
22/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan nyt vaikka vastapainoksi että tuollaiset miehet on pieni vähemmistö. Yksi kaveri on kaiken huippu kännissä. Pahin mitä tekee on halailu, sukupuolesta riippumatta. Ei tee kärpäsellekkään pahaa mutta jotkut vaivaantuu halailusta ja pahimmat suuttuu. Sitä kun on pelastanut kuppilassa tilanteesta siinä on mustan huumorin ainekset. Joku random äijä uhkaa vetää sitä turpaan niin tämä vaan että halataan.

On se jätkä saanut iskujakin. Tyyppi on vain ihan liian kiltti, ei lyö takaisin. Eikä meitä ole aina joku kaveri paikalla sitä pelastamassa. Selvinpäin fiksu jätkä mutta kännissä. Miksi tuo löi? Halasin vain sitä naista. Tyyppi on kuin viaton lapsi humalassa, ei käsitä että halailu voi suututtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan nyt vaikka vastapainoksi että tuollaiset miehet on pieni vähemmistö. Yksi kaveri on kaiken huippu kännissä. Pahin mitä tekee on halailu, sukupuolesta riippumatta. Ei tee kärpäsellekkään pahaa mutta jotkut vaivaantuu halailusta ja pahimmat suuttuu. Sitä kun on pelastanut kuppilassa tilanteesta siinä on mustan huumorin ainekset. Joku random äijä uhkaa vetää sitä turpaan niin tämä vaan että halataan.

On se jätkä saanut iskujakin. Tyyppi on vain ihan liian kiltti, ei lyö takaisin. Eikä meitä ole aina joku kaveri paikalla sitä pelastamassa. Selvinpäin fiksu jätkä mutta kännissä. Miksi tuo löi? Halasin vain sitä naista. Tyyppi on kuin viaton lapsi humalassa, ei käsitä että halailu voi suututtaa.

Mä olen tuntenut tällaiset samalaisen tyypin! Aaargh.

Vierailija
24/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kuulla, miten muut suhtautuvat tuollaisiin ihmisiin.

Ap

En katselisi tuollaista miestä tai naistakaan ystävä, saati sitten puolisona. Miksi viettää aikaansa ihmisen kanssa, joka tarkoituksella loukkaa?

Vierailija
25/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
26/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi J:llä, kuulostaa yhdeltä tutulta.

Vierailija
27/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ihmisistä mietin, että kumpi puoli on se todellinen luonne. Onko todellinen luonne se mikä tulee esille humalassa, selvänä vaan pystyy kontrolloimaan ja pidättelemään itseään. Oikeesti ajattelee ihan muuta kuin mitä selvänä esittää..

Vierailija
28/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä ihmisistä mietin, että kumpi puoli on se todellinen luonne. Onko todellinen luonne se mikä tulee esille humalassa, selvänä vaan pystyy kontrolloimaan ja pidättelemään itseään. Oikeesti ajattelee ihan muuta kuin mitä selvänä esittää..

No mun leppoisa ei jälkikäteen ajateltuna ollut rento koskaan selvinpäinkään, vaikka oli olevinaan leppoisa. Se oli sellaista kontrolloitua leppoisuutta. Hän ei osannut heittäytyä, tehdä itseään naurunalaiseksi tai olla ilmeiltään tai keholtaan täysin rento tai pidäkkeetön. 

Vierailija
29/29 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kuulla, miten muut suhtautuvat tuollaisiin ihmisiin.

Ap

Aviomieheni on kuvailusi mukainen.. olemme olleet useamman vuoden yhdessä, pari vuotta naimisissa. Välillä koen oloni epätoivoiseksi, jos riitajakso kestää esim. useamman päivän. Kuitenkin tilanteet unohtuvatkin nopeasti, koska ovat kamaluudestaan huolimatta niin järjettömän absurdeja. 

Mieheni käy asian tiimoilta terapiassa kerran viikossa / kahdessa viikossa, ja minä samalla terapeutilla n. kerran kuussa. Tuntuu siltä että se auttaa, koska mies on oppinut paremmin tunnistamaan eri tunnetilojaan ja hyökkäykselle  ei ole niin usein enää tarvetta.

Miehellä on selvittämättömiä lapsuuden traumoja jne, joten häntä on helppo ymmärtää vaikka sitä käytöstä ei voikkaan hyväksyä.

Jos miehesi tunnistaa ongelman itsessään, ja on siitä jälkeenpäin pahoillaan, hän varmasti suostuu myös terapiaan / vihanhillintä-ryhmään. Silloin suhteellanne ja edistymisellä on toivoa! Tsemppiä ap! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan