Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö tyhmästi jos lakkaan vastaamasta ystäville ?

Vierailija
24.04.2016 |

Minulla on muutama kaukana asuva pitkäaikainen ystävä. Pidämme eniten yhteyttä viestittämällä messengerillä ym.. Olen jo pitkään huomannut että ystäväni eivät pidä minua niin tärkeänä kuin minä heitä. Minulla on ollut aina aikaa (vaikka itsellä ollut kiireinen elämänvaihe) paneutua heidän asioihin ja olen aina vastannut viesteihin mahdollisimman pian. Nyt olen huomannut että kun joku ystävä kysyy "mitä kuuluu " ja vaikka kerron tärkeistä asioista JA kysyn heidän kuulumisia, niin vastausta ei välttämättä tule lainkaan tai se tulee piiiitkällä viiveellä. He eivät halua jakaa elämäänsä eikä minun elämää. Ajattelin että alan toimia samalla tavalla: en vastaa enää viesteihin tai pidän pitkän paussin välissä. Koska miksi yrittää olla hyvä ystävä jos toinen ei halua olla? Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin sinusta tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/5 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos sinuun suhtaudutaan noin, niin miksi et suhtautuisi heihin samalla tavalla. Et sinä ole mitenkään velvollinen vastaamaan viesteihin (heti) jos hekään eivät niin tee. Älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan luulen että nämä ihmiset ahdistuisuvat jos alkaisin kysellä syytä käytökseen. Ei taida olla järkeä olla "aina valmiina" näitä ihmisiä varten kun sama ei toimi toisinpäin. Ja en halua tuputtaa ystävyyttä , se alkaa tuntua nöyryyttävältä :(. Ap

Vierailija
4/5 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiinnostaa onko muille käynyt samoin ja miten tilanne ratkesi? Ap

Vierailija
5/5 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme