Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen luottorajan olette saaneet Visaan?

Vierailija
24.04.2016 |

Tienaan 60 tonnia vuodessa ja pyysin korottamaan luottorajaa 7000 -> 9000, en saanut. Lainat ja visan olen makselut ajallaan, joten siitä ei ole kyse. Miten hyvät tulot pitäisi olla 9000€:n luottorajaan, onko siihen joku laskukaava?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään luottokorttia, sillä en tarvitse elämässäni luottoa mihinkään. Osaan hoitaa raha-asiani ilman että tarvitsen maksuaikaa tai joustoa. 10 000 euron rajalla minulle tarjottiin, mutta kieltäydyin.

Osaan minäkin hoitaa raha-asiani, muuten en varmasti luottokorttia pankilta saisi. Se vain on reissussa aika kätevä,mm autonvuokraus onnistuu hyvin harvassa paikassa ilman sitä, moni hotelli haluaa vakuudeksi luottokortin/ei voi edes varata ilman korttia. Kortillani on myös matkavakuutus kun matka on ostettu sillä. Onhan noita syitä miksi luottokortti on hyvä olla.

Oletko kuullut käteistalletuksesta? Hotellihuoneeseen tai autonvuokraukseen en ole tarvinnut luottokorttia vielä missään.

Aina ne vaan hotelia ja autoa varatessa kysyy luottokortin numeroa, en ole kokeillut että miten asian saisi hoidettua ilman niitä.

Vierailija
22/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään luottokorttia, sillä en tarvitse elämässäni luottoa mihinkään. Osaan hoitaa raha-asiani ilman että tarvitsen maksuaikaa tai joustoa. 10 000 euron rajalla minulle tarjottiin, mutta kieltäydyin.

Osaan minäkin hoitaa raha-asiani, muuten en varmasti luottokorttia pankilta saisi. Se vain on reissussa aika kätevä,mm autonvuokraus onnistuu hyvin harvassa paikassa ilman sitä, moni hotelli haluaa vakuudeksi luottokortin/ei voi edes varata ilman korttia. Kortillani on myös matkavakuutus kun matka on ostettu sillä. Onhan noita syitä miksi luottokortti on hyvä olla.

Oletko kuullut käteistalletuksesta? Hotellihuoneeseen tai autonvuokraukseen en ole tarvinnut luottokorttia vielä missään.

Miksi raahata hirveitä määriä käteistä mukana sen takia kun kortilla se hoituu niin helposti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotka kirjoitti:

Työmatkoja? No pyydä sitten työnantajaltasi kortti! Tyhmää pelata omalla riskillä työnantajan piikkiin, pölhö!

On sitä pyydetty, mutta ei ole saatu kun ei edes toimitusjohtajalla ole firman korttia, niin ei sitä enneta meille muillekkaan. Ajattelin kyllä että joku kerta sanon tyliysti että ei ole rahaa lähteä työmatkalle.

Vierailija
24/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Tienaan vuodessa 40 000 € ja en saanut Visaa ollenkaan. Luottoraja siis 0€.

Maksuhäiriöitä? Luottotiedoton ja ulosotossa?

Ei ole ikinä ollut edes yhtä myöhässä maksettua laskua. Ihan normaali asuntolaina ja vakituinen työpaikka. Kummallista, että toiset suunnittelevat luottorajan nostoa, vaikka nettotulot tuskin ovat kovinkaan paljon omiani suuremmat. Mitään perustelua en myöskään saanut.

Vierailija
25/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi raahata hirveitä määriä käteistä mukana sen takia kun kortilla se hoituu niin helposti?

Hirveä määrä = n. 100 - 200 euroa.

Vierailija
26/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sotka kirjoitti:

Työmatkoja? No pyydä sitten työnantajaltasi kortti! Tyhmää pelata omalla riskillä työnantajan piikkiin, pölhö!

On sitä pyydetty, mutta ei ole saatu kun ei edes toimitusjohtajalla ole firman korttia, niin ei sitä enneta meille muillekkaan. Ajattelin kyllä että joku kerta sanon tyliysti että ei ole rahaa lähteä työmatkalle.

Ota matkaennakkoa.

Vierailija
27/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis todellakin pitää maksaa työpaikan kortilla tuollaiset. AINAKIN lennot ja hotelli sekä autonvuokraus, jotka voi ostaa jo suomesta etukäteen.

Vierailija
28/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ne vaan hotelia ja autoa varatessa kysyy luottokortin numeroa, en ole kokeillut että miten asian saisi hoidettua ilman niitä.

Kyllä on Visa Electroninkin numero käynyt ihan hienosti.

Vierailija
29/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan 60 tonnia vuodessa ja pyysin korottamaan luottorajaa 7000 -> 9000, en saanut. Lainat ja visan olen makselut ajallaan, joten siitä ei ole kyse. Miten hyvät tulot pitäisi olla 9000€:n luottorajaan, onko siihen joku laskukaava?

Minulla kymppitonni onnistui selvästi pienemmillä tuloilla. Tarvitsin sitä tilapäisesti, mutta korottivat pysyvästi. Laskin itse sen, jotta ei tule ikäviä yllätyksiä. Veikkaan, että pääoma ja muiden lainojen määrä ratkaisee. Silloin sijoitusvarallisuutena ja tilillä oli kuusi kertaa asuntolainan summa.

Vierailija
30/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Tienaan vuodessa 40 000 € ja en saanut Visaa ollenkaan. Luottoraja siis 0€.

Minä tienaan noin 30 000, neljän tonnin Visa (itse olen asettanut rajan) eikä mitään vaikeutta saada, läpihuutojuttu.

Vierailija
31/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korttia käyttää paljon niin Amex on hyvä -hankkii pisteitä samallakun käyttää korttia ja niillä pisteillä voi sitten hankkia ties mitä.

Itse olen lentolippuihin käyttänyt Amexpisteeni.

Vierailija
32/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa 5000, toisessa 2000. Itse määrittelin nuo, en tiedä paljonko olisin mahdollisesti saanut. Sinänsä sama mitä mulla on, kun en luottopuolta käytä kuin korkeintaan maksuaikakorttina niin, että kuukausittain maksan saldon aina pois. Ei tule korkokuluja.

Vierailija
33/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsit noin korkean luottorajan?

Työmatkoja varten, kun pohjalla on vähän omia ostojakin. Lennot johonkin ja takaisin sekä parin viikon asuminen hotellissa ja auton vuokra on hyvin äkkiä useita tuhansia.

ap-

Etkö saa firmalta maksukorttia, niinhän normaalisti menee? Mulla kaksi korttia, toisessa 5 t, toisessa 3 t, en käytä yleensä kuin pikkuostoksiin ulkomailla, toinen pitäisi hävittää. Bruttotulot 90t.

Vierailija
34/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä ollut edes yhtä myöhässä maksettua laskua. Ihan normaali asuntolaina ja vakituinen työpaikka. Kummallista, että toiset suunnittelevat luottorajan nostoa, vaikka nettotulot tuskin ovat kovinkaan paljon omiani suuremmat. Mitään perustelua en myöskään saanut.

- Vakituinen työ

- Tulot 40 000 e/v

- Ei maksuhäiriöitä

Ja ei saa Visaa. No enpä ole ennen moista kuullut, mikä he....tti voi olla syynä???

Vierailija
35/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua käy aina vähän sääliksi nuo creditillä ostelijat. Etenkin jossain kapakoissa.

Vierailija
36/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota diners. ei luottorajaa.

Diners on perusmallisena maksuaikakortti, ei luottokortti.

Vierailija
37/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa VISA:n tapahtumista kuinka paljon se oikein maksaa?  Minullakin on ihan kohtalaiset tulot ja kohtalainen pankkisopimus, mutta silti jokaisesta nostosta, verkkomaksusta ym. laskutetaan + kuukausikulut. Pitkällä tähtäimellä Visa-raha on todella kallista rahaa. 

Vierailija
38/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Vakituinen työ

- Tulot 40 000 e/v

- Ei maksuhäiriöitä

Ja ei saa Visaa. No enpä ole ennen moista kuullut, mikä he....tti voi olla syynä???

Harmittaa, etten silloin kysynyt tarkempia perusteluja, tästä on nyt muutama vuosi.Olin itsekin aika järkyttynyt. Sain sitten rinnakkaiskortin mieheni luottokortista, mutta pikkuisen sekin söi itsetuntoa...

Vierailija
39/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sotka kirjoitti:

Lennot voi varmasti laskuttaa suoraan firmasta, ja matkatoimiston kautta myös hotellit. HIeman lisäkustannusta firmalle mutta oma vika jos ei matkakortteja anneta. Ei kyllä kannata firman takia henk koht visarajoja nostella.

Vierailija
40/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö muuten saako pankkikortin luotto-ominaisuudella, esim. 2000-5000e luotolla, jos ei käytä kyseisen pankin tiliä päivittäisasiointiin? Minulla on jo yksi luottokortti pääasiallisesta pankistani, mutta haluaisin varalle toisen kakkospankistani (Nordeasta), jossa minulla on vain muutama tonni pahanpäivänvaraa tallessa. Viitsinkö edes hakea korttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi