Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen luottorajan olette saaneet Visaan?

Vierailija
24.04.2016 |

Tienaan 60 tonnia vuodessa ja pyysin korottamaan luottorajaa 7000 -> 9000, en saanut. Lainat ja visan olen makselut ajallaan, joten siitä ei ole kyse. Miten hyvät tulot pitäisi olla 9000€:n luottorajaan, onko siihen joku laskukaava?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen opiskelija ja luottoraja 5000€.

Ihan automaattisesti sain tämän, tosin käyn töissäkin. Vuositulot noin 20k€

Vierailija
2/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin. Koska olen opiskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota diners. ei luottorajaa.

Vierailija
4/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottoraja on 5000, en ole sen enempää hakenutkaan.

Vierailija
5/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 000 euroa vuodessa, luottoraja 3000 €. Itse asetettu, en tiedä mitä olisivat antaneet.

Vierailija
6/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi mastercardia, toisella raja 5000 ja toisella 2000. Tulot n. 38000/ vuosi. Ei lainoja tai muita suuria kuluja,joten ehkä se vaikutti kohdallani.

Vierailija
7/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt, automaattisesti taitaa olla 5000 €. En keksi miksi tarttisin isomman luottorajan...Maksan aina koko saldon pois kuun lopussa.

Vierailija
8/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP Visan ylin luottoraja on 6000 e. Jos enemmän haluaa, on otettava OP Visa  Gold, joka maksaa enemmän ja tarjoaa enemmän.

Vierailija
9/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsit noin korkean luottorajan?

Vierailija
10/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään luottokorttia, sillä en tarvitse elämässäni luottoa mihinkään. Osaan hoitaa raha-asiani ilman että tarvitsen maksuaikaa tai joustoa. 10 000 euron rajalla minulle tarjottiin, mutta kieltäydyin.

Vierailija
11/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asetin rajaksi 6000e, en kokeillut muuta.

Vierailija
12/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki näkee korkean luottorajan riskinä siksi, että sen kautta myös väärinkäytön rahalliset menetykset ovat korkeita. Kuka tahansa perustallaaja ei korkeaa luottorajaa saa, ellei kyseessä ole aidosti varakas ihminen josta on muutakin hyötyä pankille kuin luotonmaksu.

Vierailija
13/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tienaan vuodessa 40 000 € ja en saanut Visaa ollenkaan. Luottoraja siis 0€.

Vierailija
14/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisella kortilla 5000€ ja toisella vain 3000€. Hyvin harvoin tulee tilanteita, että tuo luottoraja ei riitä. Sinne luottotilille voi laittaa rahaa jo ennen eräpäivää, jolloin saa lisää luottoa käyttöön. Jos on vaikka joku ulkomaanmatka tulossa ja kortilla vaan pari tonnia käyttövaraa, niin sinne voi maksaa tonnin ja sillain saa kolme tonnia käyttövaraa matkalle. Tuo on riittänyt meillä hyvin, ei olla edes kysytty korkeampaa luottorajaa.

Vierailija
15/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään luottokorttia, sillä en tarvitse elämässäni luottoa mihinkään. Osaan hoitaa raha-asiani ilman että tarvitsen maksuaikaa tai joustoa. 10 000 euron rajalla minulle tarjottiin, mutta kieltäydyin.

Osaan minäkin hoitaa raha-asiani, muuten en varmasti luottokorttia pankilta saisi. Se vain on reissussa aika kätevä,mm autonvuokraus onnistuu hyvin harvassa paikassa ilman sitä, moni hotelli haluaa vakuudeksi luottokortin/ei voi edes varata ilman korttia. Kortillani on myös matkavakuutus kun matka on ostettu sillä. Onhan noita syitä miksi luottokortti on hyvä olla.

Vierailija
16/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitsit noin korkean luottorajan?

Työmatkoja varten, kun pohjalla on vähän omia ostojakin. Lennot johonkin ja takaisin sekä parin viikon asuminen hotellissa ja auton vuokra on hyvin äkkiä useita tuhansia.

ap-

Vierailija
17/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa Visa Signature-kortissa limiitti on 50000.

Vierailija
18/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan minäkin hoitaa raha-asiani, muuten en varmasti luottokorttia pankilta saisi. Se vain on reissussa aika kätevä,mm autonvuokraus onnistuu hyvin harvassa paikassa ilman sitä, moni hotelli haluaa vakuudeksi luottokortin/ei voi edes varata ilman korttia. Kortillani on myös matkavakuutus kun matka on ostettu sillä. Onhan noita syitä miksi luottokortti on hyvä olla.

Oletko kuullut käteistalletuksesta? Hotellihuoneeseen tai autonvuokraukseen en ole tarvinnut luottokorttia vielä missään.

Vierailija
19/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Tienaan vuodessa 40 000 € ja en saanut Visaa ollenkaan. Luottoraja siis 0€.

Maksuhäiriöitä? Luottotiedoton ja ulosotossa?

Vierailija
20/57 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoja? No pyydä sitten työnantajaltasi kortti! Tyhmää pelata omalla riskillä työnantajan piikkiin, pölhö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän