Viikkosi kohokohta, hetki, jota odotat? Minulla
uusi jakso Gardener`s worldista. Hassua ja outoa, ei mulla ole edes puutarhaa.
Kommentit (26)
Ensi viikon kohokohta on se kun mies tulee 6viikon työreissulta kotiin <3
Muulloin en erityisemmin mitään odota.
Kyllä se on vappu. Laitellaan hirveästi ilmapalloja kattoon roikkumaan, eletään simalla ja munkeilla. Grillataan ja nautitaan toivottavasti hyvästä säästä ulkona. Lapset rakastavat vappua, samoin minä =)
Sama mulla, eli vappujuhlat ja sukulaislasten ilo ilmapalloista ja serpentiineistä, munkeista ja simasta. Vaikka haravointi pihalla yhdessä, jos maa on jo kuiva. Ja grillaaminen!
🇺🇦🇮🇱
Odotan tiistai-iltaa. Sillon tulee Huvila ja Huussi.Lempiohjelma.
Haha, "sama mulla" ei siis mun tapauksessa vitannut tuohon Mr. Mattiin joka ehti kirjoittaa tuohon väliin :)
🇺🇦🇮🇱
Jaa pitäiskö munki sit hommata joku 18v asian boy. Oon nainen.
Kun perjantaina töiden jälkeen nousen junaan, menen suoraan ravintolavaunuun ja tilaan ison oluen. Muulloin menen vain tylsästi istumaan. Lasi on tyhjä Keravan korkeudella, ja loppumatkaksi siirryn tavalliseen vaunuun. Olen jo lähes riippuvainen tästä tavasta aloittaa viikonloppu.
Ensi viikolla se on lapsilisäpäivä. Saadaan taas ostettua ruokaa ja tankattua autoa. Taas kituutettu siihen asti..
Vierailija kirjoitti:
Jaa pitäiskö munki sit hommata joku 18v asian boy. Oon nainen.
jos se on sun unelma. seuraa unelmiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon kohokohta 7 päivänä viikossa on tulla kotiin rakkaan luo.
Miettikääs tätä: Saan joka ilta tiukkaa thaienkeliä 18v. Itte 50v. Tekee kotityöt, tottelee, ei pyydä rahaa, vähäruokainen ja pikkuruinen. Aina välillä annan pari kymppiä ja lähetän ostamaan itellensä jotain nättiä, söpösti kiittää että thank yu very much mr Matti. Ainoa mitä kadun on se että odotin unelman toteuttamista näin kauan!
Kaupungilla kun kävellään käsikädessä tulee kaikenlaista mulkasua, mutta eipä ne haittaa kun tietää että kateellisia ovat. Suosittelen kaikille miehille. Perheen "menettäminen" ei oo mitään sen rinnalla että saa eksoottista teinipimppiä milloin haluaa, aamusta iltaan. Elämä hymyilee.
Seuratkaa aina unelmianne.
Säälittävää. Miten jaksat, vanha ukko. Ällöä. Tiedän kyllä ,että olet provo, mutta sittenkin. Ällöttää niin,että voisin oksentaa äsken syömäni pannukakun+hillon ja kermavaahdon. Tiedän ettei tää pervon kirjoitus ole totta, mutta kun ajattelen ,että tämä äijä edes miettii tuollaista, lähestulkoon itken sen mielikuvitus tytön puolesta. Miksi nuoren naisen, lähestylkoon lapsen pitää tuollaiseen joskun oikeastikin alentua. maailma on kova nuorille naisille.Jos oma mies ja oma isä ei olis niin ihania ihmisiä,inhoisin kaikkia miehiä näiden kirjoitusten pohjalta, mutta nyt tiedän, että hyviä ja ihania miehiäkin on.Kuten oma isä joka ei elämänpäivänä sekoaisi 18v tyttöön.
En nyt ymmärtänyt mikä sun ongelma on. Provosoidutko toisen ihmisen onnellisuudesta? Olisit ihminen ihmiselle. Mä pidän kullasta hyvää huolta, hemmottelen päivittäin ja otan hänen nautinnon sängyssä aina ykkös prioriteetiksi. Ahdasmielinen oot jos et kestä sitä kui rakkaus on sokee ja joskus onni löytyy ihan muualta kuin suomalaisesta keski-ikäisten työnarkomaanien liitosta rivitalosta.
Vierailija kirjoitti:
syöminen
Tämä. Plus pe-la viinit.
Kyllä se on maanantai-aamu, kun pääsee viikonlopun jälkeen töihin. Mulla ei oikein ole muuta sisältöä elämässä.
Mä pääsen katsomaan mahdollista uutta kotia :)
Mulla on kampaaja pitkästä aikaa varattuna ens viikolle.
Sit on vappu ja saa vetää simaa ja munkkeja ja muitakin herkkuja 😉
Ja tilipäivä ja lapsilisät tulee 😊
viikonloppu ja torstai! sulattelen kun kaikkee kiellettyy on kiva tehä.nii nytkin. mut se on mun elämää............ mut joku on charmantti! ja se pää. anna mun kaikki kestää!
Adele ja minireissu miehen kanssa.
Huominen, kun 6kk työttömyysputki katkeaa! Jännittää.
Ei mikään. Sais jo huhtikuu jo loppua. Ensi kuussa on kivempia tapahtumia kun euroviisut on taas ja muuta.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika