Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Transsukupuolinen äiti, mietteitä?

Tähtisimmu
24.04.2016 |

Oon 28v, pian kolmevuotiaan lapsen transsukupuolinen äiti. 8kk hormonihoitoja. Kysykää mitä vaan. :)
Mikä transseissa mietityttää, ihmetyttää, jne.. Aihe on monille kohtalotovereille arka ja monille ihmisille vieras, tää on vilpitön yritys paikata asiaa ja tarjota mahis tietoon ja ymmärrykseen. :)

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtisimmu kirjoitti:

Oon 28v, pian kolmevuotiaan lapsen transsukupuolinen äiti. 8kk hormonihoitoja. Kysykää mitä vaan. :)

Mikä transseissa mietityttää, ihmetyttää, jne.. Aihe on monille kohtalotovereille arka ja monille ihmisille vieras, tää on vilpitön yritys paikata asiaa ja tarjota mahis tietoon ja ymmärrykseen. :)

Äh niin ja ennenku joku kysyy niin oon siis biologisesti syntymässä määritelty pojaks ja nyt transitiossa tytöksi. (tai naiseks jos oon jonku mielestä nii vanha :D)

Vierailija
2/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö neemmän perseeseen kun olit eka mies ja tuskin transitiossa g-piste muuttuu?

enemmän*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno asia

Vierailija
4/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma. Olen itse reilu parikymppinen transnainen ja haluan joku päivä oman perheen. Lapsi tosin pitää adoptoida, koska en itse voi miehen kanssa lasta saamaan.

Vierailija
5/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on synnyttänyt sun lapsen?

Vierailija
6/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma. Olen itse reilu parikymppinen transnainen ja haluan joku päivä oman perheen. Lapsi tosin pitää adoptoida, koska en itse voi miehen kanssa lasta saamaan.

Tykkäätkö ottaa pippeliä pyllyyn?

En tykkää. Poistuisitko jo keskustelusta, kiitos.

Vierailija
7/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuka on synnyttänyt sun lapsen?

Vierailija
8/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuka on synnyttänyt sun lapsen?

Varmaan afrikka.

Vierailija
9/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö neemmän perseeseen kun olit eka mies ja tuskin transitiossa g-piste muuttuu?

Hih. :D Tää on hassua ja suloista edelleen että panemiset tulee aina ekana. :D Suomi24:ssa ja Kaksplussassa kans sama juttu tuli ensimmäisenä.

En ole koskaan ollu anaaliyhdynnässä kun ei oo koskaan tuntunu siltä että tuntuis hyvältä. Sitä oon miettinyt että jos riskeistä ja peloista huolimatta kirurgiaan joskus meen, niin onko mahdollista että neovaginan kautta voi osua tohon legendaariseen g-pisteeseen ja siten saada teoriassa "vaginaalisen" orgasmin. En tiiä, mutta jää nähtäväks tulevaisuudessa. ;)

Vierailija
10/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet transsukupuolinen ÄITI.

Vierailija
11/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Exä. :) Lapsi oli suunnitelematon mutta kummallinen "mäihä" kävi että pillerit petti just ennen transitiota, tai sit mulle ei ole myönnetty että unohtui... ;) Ollaan kuitenkin ihan loistavissa väleissä ja yhdessä hoidetaan meidän vintiötä, vaikka asuukin synnyttäneellä äidillään tällä hetkellä. :) Ja tämä synnyttäjä tiesi mun tilanteen / tulevaisuuden alusta saakka.

Vierailija
12/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtisimmu kirjoitti:

Mikä transseissa mietityttää, ihmetyttää, jne.. Aihe on monille kohtalotovereille arka ja monille ihmisille vieras, tää on vilpitön yritys paikata asiaa ja tarjota mahis tietoon ja ymmärrykseen. :)[/quote

Not possible.

Vierailija
13/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sukusolujen pakastus näky olevan tajuttoman kallista puuhaa. Ei olis ollut itselläkään varaa... Toivottavasti löydät tulevaisuudessa jonkun, jonka kanssa se perhe perustaa ja saatte jonkun ihanan lapsosen adoptoitua. :) Tsemppiä!

Vierailija
14/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtisimmu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Exä. :) Lapsi oli suunnitelematon mutta kummallinen "mäihä" kävi että pillerit petti just ennen transitiota, tai sit mulle ei ole myönnetty että unohtui... ;) Ollaan kuitenkin ihan loistavissa väleissä ja yhdessä hoidetaan meidän vintiötä, vaikka asuukin synnyttäneellä äidillään tällä hetkellä. :) Ja tämä synnyttäjä tiesi mun tilanteen / tulevaisuuden alusta saakka.

Jeespoks.. kiitti vastauksesta. Mutta siis, älä viitsi ikinä tituleerata itseäsi äidiksi, koska et sitä ole, etkä tule olemaan. ELLET joskus saa adoptoitua lasta itsellesi, sitten voit kutsua itseäsi äidiksi.

Vierailija
15/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs päin teitä kyrpätyttöjä näkee kadulla, onko Hesassa shemale-baaria?

En tiedä. Moni pitäis loukkaavana tota termiä, mut mä en jaksa nillittää. :D

Mä en ole mikään kyrpätyttö kuitenkaan, vaan ihan vaan tyttö. Mulla nyt sattuu vaan olemaan (ainakin toistaiseks) penis. Jos sellasia tyyppejä haluu jotka oikein nauttii siitä että on mun kaltaisessa tilanteessa ja joille on OK että se seksuaalisen innostuksen ja halun kohde on se eksoottisuus siinä että on tissit ja penis, niin Thaimassa on kuulemma paljon. ;) Mä haluan kuitenkin tulla kohdelluks ja nähdyks ihan vaan tyttönä. :)

Vierailija
16/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtisimmu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeespoks.. kiitti vastauksesta. Mutta siis, älä viitsi ikinä tituleerata itseäsi äidiksi, koska et sitä ole, etkä tule olemaan. ELLET joskus saa adoptoitua lasta itsellesi, sitten voit kutsua itseäsi äidiksi.

Ymmärrän ton; Kaksplussassa nousi aivan kauhee vääntö tuosta, muiden keskustelijoiden kesken. Oon ihan OK jos ihmiset on tota mieltä, mutta meidän lapselle me kyllä ihan yhteisymmärryksessä opeteaan että on kaksi äitiä. :) Mutta tajuan kyllä että joittenki mielestä ei oo sopivaa kantaa sitä titteliä. Tuntu vaan helpommalta kirjottaa se otsikkoon noin, ku että "transsukupuolinen vanhempi".

Vierailija
17/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletko transsukupuolinen homoseksuaali? (Olet siis nainen ja tykkäät naisista)

Osaatko sanoa mikä seksuaalisuuden muoto on transsukupuolisilla yleisin? (homo, hetero vai bi)

Milloin tajusit itse olevasi väärässä kehossa? Entä vanhempasi, huomasivatko jo pienenä?

Onko sulla rinnat? Haluatko luopua peniksestä ja saada tilalle naisen ulkoiset osat vai myös jonkun kolon sinne? Joo sori termit on vähän hukassa, toivottavasti ymmärrät :D

T: Ei-transu mut mielenkiintoinen aihe

Vierailija
18/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko transsukupuolinen homoseksuaali? (Olet siis nainen ja tykkäät naisista)

Osaatko sanoa mikä seksuaalisuuden muoto on transsukupuolisilla yleisin? (homo, hetero vai bi)

Milloin tajusit itse olevasi väärässä kehossa? Entä vanhempasi, huomasivatko jo pienenä?

Onko sulla rinnat? Haluatko luopua peniksestä ja saada tilalle naisen ulkoiset osat vai myös jonkun kolon sinne? Joo sori termit on vähän hukassa, toivottavasti ymmärrät :D

T: Ei-transu mut mielenkiintoinen aihe

Mulla on ollut seksisuhteita elämän aikana vain tyttöjen kans ja poikien kans on jäänyt "vaatteet päällä" tasolle. Kaikki pojat on olleet humalassa ja tehneet aloitteen itse ja ilmoittaneet seuraavana päivänä että ovat heteroja (kaikki siis olleet ystäviä). En tiiä onko se ollut vaan jotain kokeilunhalua, kun oon meikannut ja lakannut kynnet 14-vuotiaasta asti, niin vaikka joskus kasvatin jopa parran (en herranen aika tiedä miks! :D) mutta kyllä moni on mun kans kovasti halunnu imutella... Itse olisin ollut valmis menemään ihan loppuun saakka lähes kaikkien kans (jotkut vaikutti niin.. epähygieniseltä että oli turn-off).

Transsien seksuaalisessa suuntautumisessa ei mun tietojen mukaan ole tilatollista painottuneisuutta, mutta mitä netissä on pyörinyt, niin transpojat vaikuttais paljon useammin olevan heteroja (eli tyttöinä syntyneet, pojaksi korjatut ja tykkäävät tytöistä) mutta se on vaan mun henk. koht. huomio. :)

Vanhemmat sen verran vanhaa sakkia että ei ole tullut mieleenkään tollane. Aina oon tykänny leikkiä tyttöjen kans ja ollut "feminiinisen herkkä", mutta en ole koskaan lapsena ristiinpukeutunu enkä puhunu että oon tyttö tai että haluan penikseni leikattavan irti. Pyysin äitiäni tappamaan mut 4-vuotiaana, mutta paha sanoo liittyykö se mitenkään tähän.

Olisin sattanu tajuta itteni täysin jo paljon aiemmin, jos olisin tiennyt mistään tälläsestä, että on ees mahdollista. Sitä vaan parikymppiseks asti jotenki alistu olemaan poika ja ihannoimaan sitä tyttövartaloa ja ihmettelemään kun ollu koko ajan se olo että pitäis pystyä osallistumaan tyttöjen keskusteluissa siihen menkkakeskusteluun yms.. Sit jotenki se äityi niin pahaks että aloin epätoivoisesti ettiä selitystä fiiliksille ja muserruin kun en sopinut minkään kromosomipoikkeaman kuvaukseen, että olisin saanu "oikeutuksen" tuntemuksilleni, mut sit löysin Wikipediassa artikkelin transsukupuolisuudesta ja olin ihan järkyttävän helpottunu, ku tuntui siltä että elämässä oli viimein järkeä. :) Olin about 23 sillon.

Mun hormonihoitojen aloitusta pitkitettiin aika paljon, ja ite pitkitin hakua transtutkimuksiin, koska kynnys oli *tosi* korkee. Tutkimukset alotettiin 2012 ja mun olis pitänyt normiaikataulun mukaan saada hormonit alkuvuodesta 2013 mutta olin liian epävakaa ja kaikkee muuta, niin jouduin käymään terapioissa ja muuta että olivat sitä mieltä että kestän sen psyykkisen ja muun rasitteen. Nyt 8kk hormoneja takana, niin onhan noi tissit tossa kasvaneet jonku verran mut ei ne nyt ilman rinuleita kovin edustavilta vielä näytä. Sellaset esiteini-ikäisen tytön ja biologisen pojan sekotus.. ehkä... :D Mutta kehitystä tapahtuu kokoajan! :)

Tosi ihana saada noin asiallisesti ja uteliaasti! Kiitos! :) Monet pitää "transu" termiä loukkaavana, muuten. Mä en edelleenkään jaksa olla nilliperse, niinku aiemminki jo kirjotin. :)

Vierailija
19/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkään en ihan ymmärrä että miksi pitää väen väkisin olla äiti kun on kuitenkin lapsen biologinen isä, eikä sitä faktaa voi muuttaa mitenkään. Mitä sillä on merkitystä että isä onkin nyt nainen? 

Vierailija
20/73 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kauheasti tule mieleen mitään kysyttävää. Halusin vain tulla kirjoittamaan, että kaikki hyvää sinulle!! Vaikutat tosi rennolta ja kivalta :)