Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna ajaa ajokorttia

Vierailija
24.04.2016 |

Olen ottanut tuon herjana. Nyt sitten 17v siskontytön painostuksesta ilmottauduin autokouluun. Mies suuttui!

Olen kuulemma niin ADHD, että jos en itse kuole niin ainakin ajan jonkun päälle (!?) lapsia en ainakaan saa ajaa minnekään, eikä hän ymmärrä miksi haluan tappaa itseni.

Olen tosi järkyttynyt, koska olen luullut, että tuo on ollut häneltä vitsailua, ettei hän ainakaan tulisi kyytiini yms.

Nyt tuntuu etten oikeasti voi lapsia ottaa kyytiin, kun jos sattuisikin jotain...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen järkyttynyt miten heikko luonne suomalaisilla miehillä on... En voi oikeesti uskoa sua ap. Eihän se kuulu sun miehelle hevon helvettiä. Miksi te olette parisuhteessa tuollaisten kontrolloivien psykojen kanssa? Tuntuu että puolet suomalaisista kuuluisi suljettujen ovien taakse patjahuoneisiin.

Vierailija
2/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen järkyttynyt miten heikko luonne suomalaisilla miehillä on... En voi oikeesti uskoa sua ap. Eihän se kuulu sun miehelle hevon helvettiä. Miksi te olette parisuhteessa tuollaisten kontrolloivien psykojen kanssa? Tuntuu että puolet suomalaisista kuuluisi suljettujen ovien taakse patjahuoneisiin.

Arvaisin kylläkin että mies ei ole syntyperäinen suomalainen. Eikös joissaki arabimaissa ole naiseten autoilu kiellettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sun kannattaa mennä islamilaiseen maahan niin saat naisen oikeudet

Vierailija
4/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi ekalle. Ap, miksi annat tuollaisen mulkvistin mollata ja kontrolloida itseäsi? Ihan kynnysmatto näyt jo olevan. Sinun autokoulusi ei kuulu miehelle pätkääkään, eikä myöskään se, keitä kuskaat.

Hommaa oma auto, jos mies on maksanut auton, eikä anna sinun ajaa.

Pohjimmiltaan kyse on siitä, että mies halua valvoa sinua ja rajoittaa liikkumisen vapauttasi. Ja litistää itsetuntosi.

Ps. Jokainen on aloitellessaan epävarma kuski. Miehesikin on ollut. Älä huoli sitä kyytiisi siksikään, että hän olisi joka tapauksessa koko ajan huomauttelemassa ajamisestassi ja kun hermostut, teet enemmän virheitä. Harjoittele tuttuja reittejä ekaksi yksin, sitten kun olet saanut kortin. Kyllä se alkaa vuoden sisällä helpottaa, kun vaan päättäväisesti ajat.

Vierailija
5/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin mies kehui mun sujuvaa liikennöintiä, kun se istu krapulaisena kyydissä.

Vierailija
6/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä?!? Haluaako mies pitää sut hänen armoillaan? Sä et pääse tiettyihin paikkoihin ilman hänen armonsa kyytiä?

Sä et pääse autokoulusta läpi, jos olet vaarallinen kuski! Sut opetetaan siellä ajamaan ja susta tulee todennäköisesti parempi kuski kuin sun raivohullusta miehestä.

Vierailija
7/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalainen ja oltu iän ja ajat yhdessä, ja muuten ihan normaali. Nyt aiheuttaa kauhean ahdistuksen, jos jotain sattuu. Osittain lasten takia sen kortin ajan, että aamut olis nopeampia & voisin ottaa tytön harrastukseni mukaan.. Ärsyttää niin paljon.

Ap

Vierailija
8/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänen mies tietää Ap:sta jotain mitä me emme hänestä tiedä.

Kaikille ei vaan ajokortti sovi

Vierailija
9/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan tule koskaan menemään islamistisiin maihin. Teen kaikkeni että tuollaiset valtiot pommitetaan aivan paskaksi ja kaikki mielikuvitususkonnot kielletään tästä maailmasta.

Vierailija
10/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suomalainen ja oltu iän ja ajat yhdessä, ja muuten ihan normaali. Nyt aiheuttaa kauhean ahdistuksen, jos jotain sattuu. Osittain lasten takia sen kortin ajan, että aamut olis nopeampia & voisin ottaa tytön harrastukseni mukaan.. Ärsyttää niin paljon.

Ap

Minkä ikäinen sinä olet? Ei ole kenelläkään miehellä oikeutta päättää naisen asioista Suomessa. En mä oikeesti usko tätä ketjua sori vaan.

Vierailija
11/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
12/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa. Miksi uskot itse olevasi huono kuski? Oletko aikaisemmin ajanut niin että miehesi on nähnyt vai mihin miehen arvio perustuu? Ja peruustuko oma arviosi huonosta ajamisestasi vain miehesi arvioon?

Jos miehen arvio on täysin tuulesta temmattu, sitten käsket äijän pistää turpansa rullalle ja opettelet siellä autokoulussa ajamaan. Jos saat kortin inssissä, se lienee todiste että osaat ajaa.

Vierailija
13/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus ajaa kortti.

Mutta jos olet eräs ystäväni, olen miehesi kanssa täysin samaa mieltä.

Vierailija
14/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutaan niin lähellä keskustaa ettei ajokortittomuus ole edes ollut mikään rajoittava tekijä -aiemmin. Nyt kun on lapset niin on kyllä.

Ap

Vierailija
15/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No käytä nyt sitä etua hyväksesi, että olet suomalainen ja asut Suomessa. Meillä aikuinen ihminen saa ajaa ajokortin ilman aviopuolison suostumusta.

Vierailija
16/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus 16-vuotiaana ajoin yhden auton rikki 😁 Kai miehen arvio perustuu siihen.. Vaikkei edes oltu silloin yhdessä. Olen yli 25-vuotias.

Ja toki ajan kortin, sanoi mies mitä vaan. Mutta tuskin voin meidän lapsia ottaa kyytiin jos mies ei halua. Ja jos ne ilman "lupaa" otan ja sattuukin jotain nin saan varmasti kuulla.

Ap

Vierailija
17/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu, mutta tunnen erään naisen, jonka kyytiin en todellakaan uskaltautuisi, jos siis hänellä olisi kortti ja auto. Hän varsinainen hosupelle, joka ei todellakaan pystyisi keskittymään ajamiseen. Hänen kaikki touhunsa ovat varsinaista hosumista ja höösäämistä. Olen joskus katsellut, kuinka hän touhuaa vaikka ruoanlaitossa, on suoranainen ihme, etteivät kaikki ruoat ole palaneet pohjaan, kun rouva on häslännyt jos vaikka mitä siinä samalla. Tuollainen ihminen auton ratissa olisi suorastaan vaarallinen, niin itselleen, kuin muillekin.

Vierailija
18/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä erilliset tilit ja tililläsi rahaa? menet salaa autokouluun miehesi tietämättä. jos et ole holhouksen alainen, niin et tarvitse pyydellä keneltäkään lupia.

Vierailija
19/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä ettei sinua liikuta paskaakaan miten sivistymättömästi miehet suomessa käyttäytyy? Minkäs ikäisenä isäsi sinuun työntyi eka kertaa?

Vierailija
20/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menenkin, ja omalla rahalla. Mutta tuo lapsikortti ärsyttää. En voi kuljettaa meidän lapsia ilman miehen suostumusta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan