Mikä sinusta on hauskin Kummeli-sketsi?
Tai sketsit. Mainitse myös, oletko nainen vai mies.
Jos Kummelit ei naurata niin ei tarvitse tulla tähän ketjuun kiitos:)
Kommentit (139)
Hävettää vähän myöntää, mutta Kumi-Keijolle olen nauranut eniten. Simppeli mies, simppeli huumorintaju. :D
Vierailija kirjoitti:
Marjatan seksipuhelin
Oletko nainen vai mies?
Minustakin tämä on parhaimmistoa. t: ap (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Marjatan seksipuhelin
Ja olen nainen
Virsikirjan lisälehdillä-ajetut naurattaa aina
N41
Speedy ja Saku, erityisesti Helsingin reissu.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Satu ja Tuija :D Olen mies.
Mustakin Satu ja Tuija on hyvä, tunnistan tyypit. Pitkään taas nää ei olleet musta hauskoja, koska mun
kaveripiirissä ei ole tollaisia naisia. Ja kävi myös Satua ja Tuijaa sääliksi kun heillä oli epäonnistuneet treffit.
ap
Luomisen Tuskaa :D tsiisus kun nauroin.
Mauno Ahosen asiantuntevat live- raportit ovat alansa huippua. Ja sitten Ohranjyvään.
Jankon betoni -jutut naurattaa. Nainen olen.
Kaikki missä ei oo se ruma iso mies alasti munasillaan. Se ei vaan naurata 20 vuoden jälkeenkään, vaan ällöttää.
Mua naurattaa Tamppaaja ja ne kaksi työmiestä, jotka metsuroivat 2 km väärästä kohtaa. N
Perintöä odotellessa. Ja sitten se Suomalainen mies -sketsi, jossa vaimo on raskaana. Tämä saattoi kyllä olla Mankelissa, eikä Kummelissa.
Ne harakat. Jostain syystä. Nappasivat pilkkijän ahvenen ja heittivät takaisin reikään. Nyt ahven menee kotio.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä ei oo se ruma iso mies alasti munasillaan. Se ei vaan naurata 20 vuoden jälkeenkään, vaan ällöttää.
Unohdit mainita olevasi nainen.
Koska olen muusikko niin diggaan Speedyä ja Sakua eniten :D Oisko se niiden paras esiintyminen sit kouluepisodi siitä leffasta.
M22