Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tapailevat komeita jännämiehiä mutta tavallinen kunnon mies ei kelpaa?

Vierailija
24.04.2016 |

Komean jännämiehen kanssa mennään treffeille joka haluaa vain seksiä, mutta tavallisen näköinen kunnon mies joka olisi tositarkoituksella ei kelpaa? Miksi naiset on niin pinnallisia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vika löytyy sittenkin peilistä.

Vierailija
2/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lakkasit hakkaamasta vaimoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun itse seurustelen työttömän miehen kanssa.

Vierailija
4/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävistä jännämiehistä valittavat naiset voisivat itse vilkaista sinne peiliin. Kunnon miehiäkin olisi tarjolla.

Vierailija
5/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tavallisen näköinen ja kunnollinen nainen itsellesi.

Vierailija
6/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa naista vai mikä noin vituttaa? 

Vierailija
7/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko itse mieluummin kauniin vai tavallisen naisen, jos saisit kumman vaan?

Vierailija
8/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa meinasit tämän aloituksen tänne laittaa? Tämä taitaa olla jo ehkä kolmas tai neljäs kerta. Eiköhän sinun naisettomuuteesi syy ole aika selvä. :)

Vierailija
9/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tuon ymmärrän, mutta miksi jotkut ovat sian näköisten uusnatsien kanssa ?  :)

Vierailija
10/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan itsekin "vain" seksiä silloin kuin minulle sopii, eli kierrän potentiaaliset perääni soittelijat kaukaa.

En tosin tapaile uusia, vaan on jo vuosia olleet pari-kolme vakkaria, joiden kanssa nussitaan säännöllisen epäsäännöllisesti.

Jännämiehet ovat luotettavia seksikumppaneita, kun tulevat kutsusta panemaan, vaikka olisivat itse alkaneet seurustelemaan, menneet naimisiin tmv.

Jännämies siis pysyy haaremissa, oli elämäntilanne mikä tahansa.

Vierailija
11/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä alkaa...

Kuule, viimeksi kun olin tämmöisen 'kunnollisen ja tavallisen' kanssa treffeillä homma kaatui siihen ettei mies saanut sanaa suustaan. Yritin pitää keskustelua yllä mutta minkäs teet kun toisesta ei saa mitään irti. Enkä ole itsekään kovin puhelias mutta ainakin yritin. Jälkeenpäin mies harmitteli kun olisi halunnut tutustua vielä paremmin. No se tilaisuus oli ja meni.

Vierailija
12/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä alkaa...

Kuule, viimeksi kun olin tämmöisen 'kunnollisen ja tavallisen' kanssa treffeillä homma kaatui siihen ettei mies saanut sanaa suustaan. Yritin pitää keskustelua yllä mutta minkäs teet kun toisesta ei saa mitään irti. Enkä ole itsekään kovin puhelias mutta ainakin yritin. Jälkeenpäin mies harmitteli kun olisi halunnut tutustua vielä paremmin. No se tilaisuus oli ja meni.

No eihän suomalaiset miehet uskalla puhua naisille kuin kännissä,. Tällaiset äidinnussijat sitten puolustaa maata. Hyi saatana.

Vierailija
13/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa meinasit tämän aloituksen tänne laittaa? Tämä taitaa olla jo ehkä kolmas tai neljäs kerta. Eiköhän sinun naisettomuuteesi syy ole aika selvä. :)

Taitaa olla jo 400 ruikutus tästä samasta aiheesta.

Vierailija
14/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minä tuon ymmärrän, mutta miksi jotkut ovat sian näköisten uusnatsien kanssa ?  :)

Sellaisen kanssa on turvallinen olo. <3

Vierailija
15/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen kanssa on turvallinen olo. <3

Siat panee kovaa ja pitää raiskaajat loitolla.

Vierailija
16/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä "tavalliset, kunnolliset" miehet eivät tuo mitään lisäarvoa naisen elämään. Töistä tultua istuudutaan telkkarin ääreen, ei ylläpidetä keskustelua eikä vaivauduta tekemään mitään yllätyksiä / tavanomaisesta poikkeavaa. 

Vierailija
17/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä "tavalliset, kunnolliset" miehet eivät tuo mitään lisäarvoa naisen elämään. Töistä tultua istuudutaan telkkarin ääreen, ei ylläpidetä keskustelua eikä vaivauduta tekemään mitään yllätyksiä / tavanomaisesta poikkeavaa. 

Taidat olla itse vähän sellainen passiivinen esine, joka vaan odottaa mieheltä tekoja. Moderni ihminen pitää itse elämänsä mielenkiintoisena. No, kukapa moderni ihminen nyt muslimin kanssa seurustelisi... :D

Vierailija
18/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, alistunut, sisimmässään syvästi katkeroitunut naistenvihaaja ei ole mikään "kunnollinen mies"! Sitä paitsi monet naiset eivät pääse komeita miehiä lähellekään. Esim. musta ei kiinnostu edes rumat tai tavalliset miehet, niin miksi sitten komeat "jännämiehet"? Kauniita naisia ne rumat ja taviksetkin havittelee. Miksi miehet on niin pinnallisia??

Vierailija
19/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse vähän sellainen passiivinen esine, joka vaan odottaa mieheltä tekoja. Moderni ihminen pitää itse elämänsä mielenkiintoisena. No, kukapa moderni ihminen nyt muslimin kanssa seurustelisi... :D

Äh, olin väärässä keskustelussa...

Vierailija
20/34 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen, alistunut, sisimmässään syvästi katkeroitunut naistenvihaaja ei ole mikään "kunnollinen mies"! Sitä paitsi monet naiset eivät pääse komeita miehiä lähellekään. Esim. musta ei kiinnostu edes rumat tai tavalliset miehet, niin miksi sitten komeat "jännämiehet"? Kauniita naisia ne rumat ja taviksetkin havittelee. Miksi miehet on niin pinnallisia??

Milläs perusteella hiljainen mies ei voi olla kunnollinen? Nuo toiset ominaisuudet ovat kyllä perusteltuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme