Kumpi on miehessä tärkeämpi ominaisuus: komeus vai iso muna
Mun täytyy sanoa, että tämä on erittäin vaikea kysymys. Joten sanoisin molemmat.
Kommentit (47)
Ei kumpikaan, vaan äly.
Tyhmää miestä ei kauan katsele, vaikka olis millainen isomunainen adonis. Itse asiassa en sellasta edes haluaisi. Eikä se välttis mua 😁
En muutenkaan jaksa tyhmiä ja sivistymättömiä ihmisiä.
En pidä komeista miehistä, joten vastaukseni lienee selvä. Parempi niin, ettei muut naiset tiedä mitä menettää, kun se aarre on piilossa.
Molempi parempi. Ei mielestäni a tai b kyssäri.
Munan oikeanlainen tuoksu. Muulla ei ole niin väliä
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, vaan äly.
Tyhmää miestä ei kauan katsele, vaikka olis millainen isomunainen adonis. Itse asiassa en sellasta edes haluaisi. Eikä se välttis mua 😁
Älä jauha paskaa
Tärkeämpi ominaisuus on mielestäni komeus. Jos olisi vierekkäin kaksi miestä, toinen olisi sysi ruma suurella varustuksella ja toinen komea mutta pienimunainen, ottaisin sen komean. Koska itse ainakin uusiin miehiin tutustuessa kiinnitän aina ensin huomiota ulkonäköön ja luonteeseen, en munan mittaan. Seksi on muutakin kuin yhdyntää, ja se ei suju jos en pidä miehen ulkonäöstä.
Miehen komeutta ja muutakin statusta nostaa reilusti ylöspäin se, jos miehellä on paksu lompakko ja iso pankkitili.
Vierailija kirjoitti:
Miehen komeutta ja muutakin statusta nostaa reilusti ylöspäin se, jos miehellä on paksu lompakko ja iso pankkitili.
Huono
Eikö tuo ole väärin aseteltu kysymys. Miehen pitää olla tarpeeksi komea kelvatakseen, ja jokainen nainen määrittelee sen komeuden asteen itse, mutta ei miehellä tarvitse olla objektiivisesti iso "muna" kovinkaan monessa tapauksessa.
Kaipaan lisätietoja.
Olisiko komealla miehellä todella pieni muna? Minkä mittainen on pieni muna? Olisiko iso munainen mies todella, todella ruma ja millä tavoin ruma? Kuinka iso on iso muna? Olisiko molemmat hyviä/huonoja/keskivertoja sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, vaan äly.
Älä jauha paskaa
Olen ihan tosissani. Ihmisen seksuaalisin elin on aivot. En mä ihan todella jaksaisi tyhmää miestä. Kyllä on treffit jääneet siihen yhteen kertaan. Mielellään mies on yhtä älykäs kuin minä, tai vielä älykkäämpi. En ole pinnallinen enkä materialistinen. Keskustelu on minulle tärkeää. Ei kai sitä koko ajan sängyssä olla? Ja sielläkin voi puhua fiksusti tuhmia 😘
Persoonallisuus ja äly voittaa komeuden (subjektiivista) ja isomunaisuuden (suhteellista) koska tahansa. Ja kokemusta on näistä kaikista. Harvoin ne yhdistyy samassa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta ja se on naisiin ihan sisäänrakennettu. Miehen pitäisi pystyä elättämään jälkikasvu, ja nykyään se elättäminen tehdään lähinnä rahalla.
Mikäli ruma ja pienimunainen mies ajaa uudella mersulla, niin kyllä hän on viehättävämpi kuin ruma ja pienimunainen mies, joka pyytää kokoajan lainaan rahaa ja pyytää naista maksamaan asioita.
Pitää olla todella aivoton, jos on eri mieltä.
"Koska itse ainakin uusiin miehiin tutustuessa kiinnitän aina ensin huomiota ulkonäköön ja luonteeseen, en munan mittaan."
- Luonteeseen? Mitenkähän tämä tapahtuu, eiköhän se ole se ulkonäkö joka ratkaisee. Jokainen antaa alussa hieman paremman kuvan itsestään ja ollaan "poliittisesti korrekteja". Ainoa mikä näkyy päälle on henkilön ujous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, vaan äly.
Älä jauha paskaa
Olen ihan tosissani. Ihmisen seksuaalisin elin on aivot. En mä ihan todella jaksaisi tyhmää miestä. Kyllä on treffit jääneet siihen yhteen kertaan. Mielellään mies on yhtä älykäs kuin minä, tai vielä älykkäämpi. En ole pinnallinen enkä materialistinen. Keskustelu on minulle tärkeää. Ei kai sitä koko ajan sängyssä olla? Ja sielläkin voi puhua fiksusti tuhmia 😘
Persoonallisuus ja äly voittaa komeuden (subjektiivista) ja isomunaisuuden (suhteellista) koska tahansa. Ja kokemusta on näistä kaikista. Harvoin ne yhdistyy samassa miehessä.
:o En ymmärrä alkuunkaan, mitä muka tuollasesta saa, että juttelee miesten kans. Eihän suhde nyt sellaseen voi perustua. Panemista vartenhan ne on.
Rumakin mies voi olla karismaattinen. Joskus sitä kemiaa vaan on. Normikulli on ok, pointti on miten sitä käyttää. Korvienväli tärkein, äly ja huumorintaju. Se, että jotenkin natsaa ja on vetovoimaa.
En välitä komeudesta. Myös lyhyt mies käy. Mitä välii jollain ulkonäöllä, oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpi ominaisuus on mielestäni komeus. Jos olisi vierekkäin kaksi miestä, toinen olisi sysi ruma suurella varustuksella ja toinen komea mutta pienimunainen, ottaisin sen komean. Koska itse ainakin uusiin miehiin tutustuessa kiinnitän aina ensin huomiota ulkonäköön ja luonteeseen, en munan mittaan. Seksi on muutakin kuin yhdyntää, ja se ei suju jos en pidä miehen ulkonäöstä.
Mikä vitun sysi ruma?
No iso muna ilman muuta. Mitä iloa on komistuksesta jolla on prinssinnakki?