Keksikää mulle konsonanttiin loppuva tytön nimi
Joka menee Suomessa ja Australiassa. Isosisko on Ellen, joten ei saa alkaa E:llä. Pää lyö ihan tyhjää ja kohta pitäisi olla jo nimi valmiina.
Kommentit (95)
Juudit
(Edith, olisi mun mielestä kaunein konsonanttiin loppuva, mutta alkaa nyt sillä eellä)
Eleanor
Elowen
Eirian
Isabel
roselyn
Vierailija kirjoitti:
Karin
Karen
Päivyt
Birgit
Karim
Vierailija kirjoitti:
Joka menee Suomessa ja Australiassa. Isosisko on Ellen, joten ei saa alkaa E:llä. Pää lyö ihan tyhjää ja kohta pitäisi olla jo nimi valmiina.
Cheek
Kannattaa vain katsoa että siitä nimestä ei ole Suomessa vokaalilopuista versiota käytössä, koska suomalaiset käyttävät sitä helpommin vaikka kuinka sanoisit ilman loppuvokaalia. Esim Mirjam -> Mirjami
Lapseni nimen sanoessani kuulija vastaa lähes aina a-loppuisella muodolla takaisin, koska se on kaikkien tuntema muoto ko. nimestä.
Vierailija kirjoitti:
-mistä keksitte lapsellenne nimen, kulkeeko suvuss?
-ei, mä kyselin tuntemattomilta av-mammoilta et mikä olis hyvä niinku niiden mielestä
Meidän lapsi meinasi saada nimen täällä olleesta kamalimmat nimet -ketjusta löydetyistä nimestä. Olisihan siinä ollut kerrottavaa sukulaisille ja kylän miehille.
Muita lukematta
Ariel, Mariel, Muriel, Abigail, Alison, April, Fawn, Fern, Gillian,Hannah, Opal, Rachel
onhan näitä,
Erin
Ethel
Eden
Edith
Miksi ei E nimet käy?