Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! miten saan tamponin ulos?

Vierailija
24.04.2016 |

Onko vinkkejä miten saan tamponin ulos, naru jäi vahingossa sisään :( en kehtais lääkäriin lähtee sen takia

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Muuten voit saada tulehduksen joka leviää munasarjoihin ja voi aiheuttaa lapsettomuutta!

Vierailija
2/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuta sormet esim. vedellä, työnnät sisään ja nappaat narusta tai koko tamponista kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise kovaa samalla kun yskäiset.

Vierailija
4/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tamponia käyttävät sellaiset ihmiset, jotka eivät anatomiansa kanssa pärjää tai pahinta, edes tunne sitä kunnolla? Kummallinen paradoksi, että tamponia käyttää ihminen, joka luulee, että tamponi voisi jotenkin kadota sinne emättimeen. Tuskin tässä tapauksessa on siitä kyse, mutta näitäkin on. Ap menee nyt vessaan ja laittaa reilusti sormet sinne sisään ja kaivaa sen tamponin ulos, nin ei tarvitse gynelle asti raahautua. Kyllä pitäisi ihan sillä tavoin onnistua.

Vierailija
5/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet sisään rohkeasti, niin eiköhän se narukin löydy.

Vierailija
6/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kyykkyasentoon ja ponnistat niin kauan että pullahtaa pihalle

Vierailija
7/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskuta bideesuihkulla (pienellä teholla) sisuksiisi vettä niin, että tamponi kastuu aivan läpimäräksi ja suorastaan putoaa pois. Ei tarvitse kaivella eikä kiroilla. Tämä toimii aina.

Vierailija
8/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tamponia käyttävät sellaiset ihmiset, jotka eivät anatomiansa kanssa pärjää tai pahinta, edes tunne sitä kunnolla? Kummallinen paradoksi, että tamponia käyttää ihminen, joka luulee, että tamponi voisi jotenkin kadota sinne emättimeen. Tuskin tässä tapauksessa on siitä kyse, mutta näitäkin on. Ap menee nyt vessaan ja laittaa reilusti sormet sinne sisään ja kaivaa sen tamponin ulos, nin ei tarvitse gynelle asti raahautua. Kyllä pitäisi ihan sillä tavoin onnistua.

Kerron nyt tähän liittyen tyhmän tarinan (poistetaan?) 

Eli kerran harrastettiin naisen kanssa seksiä ja nainen sanoi ettei oikein tunnu missään laita nyrkki sisään. No sekään ei oikein tuntunut missään joten hain kumisaappaat  ja aloin polkea saappaalla.

Saapas hittolainen putosi sisään enkä löytänyt sitä enää. Hain taskulampun ja hyppäsin sisään ja aloin etsimään.

Aikani etsittyäni alkoi kuulumaan huhuilua ja eteen ilmestyi mies. Kysyin onko näkynyt kumisaapasta ja vastaus oli kielteinen.

Mies sitten lähtiessään tokaisi: "Ole onnellinen jos on vain saapas hävinnyt,minulla on kateissa hevonen ja heinäkuorma."

Vierailija
9/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampsa tuli ulos mutta naru jäi sisää...

Vierailija
10/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule että se häviäis sieltä,tunnen sen kyllä sormilla mutten saa otetta siitä. Ja olen käyttänyt tamponeja vuosia, nyt Ekan kerran semmosia missä ei oo asetinta nii en tajunnu sitä narua ottaa esille. Pitää yrittäö kastella,Jospa se sillä lähtis:)

Vierailija
11/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan sormet niin syvälle, että olen löytänyt oman kohtuni suuaukon. Oma anatomiani on sen verran hallussa, että en voisi tuonne alas ikinä mitään kadottaa.. :D

Vierailija
12/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten voi naru jäädä sisään.. :o Oletko työntänyt tamponin väärinpäin sinne? Eikös naru yleensä kuulu jäädä roikkumaan, että saat tamponin siitä vedettyä pihalle. En voi ymmärtää miten onnistuit. :D

Vierailija
13/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan oikeinpäin se sinne meni mutta noissa tamponeissa on se naru silleen tavallaan kiinni siinä ettö se naru ois pitäny muistaa ottaa esille siitä

Vierailija
14/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän aina sen narun avaamatta, tamponin poisto on ihan helppoa ilmankin. Pöntöllä haara-asennossa jännitän lantionpohjanlihaksia ja otan sormella kiinni. Vielä tehokkaampaa olisi tehdä tuo kyykyssä seisoen. Ja tosiaan märkä tamponi tulee ulos helpommin kuin kuiva.

Vierailija
15/15 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut sitten ketjua lukeville tässä. Sä sentään tiedät että sulla on siellä tamponi ja voit alkaa kaivaa sitä ulos. Mulla on kerran vahingossa tamponi jäänyt (varmaan oon laittanut uuden ilman että oon tajunnut että en ottanut vanhaa pois tai jotain) ja seksin seurauksena työntynyt jonnekin sellaiseen paikkaan mistä sen gyne vasta kaivoi esille. Ja gynelle menin nimenomaan tulehduksen vuoksi. Luulin vaan että tulehduksen on aiheuttanut kierukka. Kyllä hävetti, mutta gyne sanoi että en ole ensimmäinen jolle näin on käynyt. Joten joo, meitä uusavuttomia tässäkin asiassa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi