Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyyli 35-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
24.04.2016 |

Olisiko jotain pukeutumisvinkkejä asialliseen, mutta ei liian tätimäiseen tyyliin?
Minulla on ruskeat, pitkät hiukset, vartalo mallia kurvikas tiimalasi kun on lievää ylipainoa, silmälasit.
Joku sanoi, että olen kuin kalpea Lola Odusoga, eli sellainen vähän pyöreä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on av:n mukaan sairaalloisen ylipainoinen.

Vierailija
2/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sehän on av:n mukaan sairaalloisen ylipainoinen.

No jaa, käytän kokoa 38-40, lienenkö ylipainoinen... 

Prinsessa Victorian näköiseksi on sanottu myös, mutta hän on kyllä hoikempi,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minari ja tissitoppi, värjää hiukset punaiseksi.

Vierailija
4/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ikäiseni ja näytät minulta (paitsi ettei ihan ylipainon puolella, muttei kaukana siitä)? Käytän mielelläni kietaisupaitoja, jotka jättävät ranteet näkyviin ja jokin siisti toppi alle. Housut saavat olla vajaamittaiset, jollon nilkat jäävät esiin, korkeavyötäröiset, porkkanamallinen lahje. Paljon hameita ja mekkoja, yleensä polvipituisia, näissäkin kietaisumalli on oikein hyvä. Avokkaat (minulla keskikorkeita, kun olen niin mukavuudenhaluinen). Nuorekkuutta voi olla yksityiskohdissa.

Paljon riippuu myös siitä, kuinka pitkä olet ja millainen elämäntyyli sinulla on. Haluatko tarkentaa?

Vierailija
5/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

169cm, n .74kg. Muhkea takamus ja dd-kuppi. Vyötärö erottuu.

Elämäntyyliin kuuluu  paljon kävelyä paikasta toiseen (kengissä mukavuus tärkeintä, mutta olen löytänyt mukavia, leveälestisiä korkkareitakin), töissä jokin verran esiintymistä, palavereja (haluan olla naisellinen mutta samalla uskottava, eli en käytä mitään minihameita). 

Olisiko jotain kuvia vaatteista, vaatemerkkejä tai jotain julkkistyyliä, mitä voisin katsoa?

Vierailija
6/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivakoa esiin, pitkävartiset saappaat, roiskeläppähame, stayupit, ei pikkuhousuja, pitkät kynnet, dramaattinen maski naamaan, etenkin huulipuna ja tumma silmämeikki. Tukkaan paljon tupeerausta. Posliini. M42

Vierailija
8/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja rillit heti pois, tukka blondiksi/punaiseksi. Huulikiiltoa sais myös olla pinkin punan päällä. Toimii, itelläkin lähti jo vähän kanki pullistumaan. Vai onks se vaan tää sunnuntai M42

Vierailija
9/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/lola_wallinkoski_penkoo_ale_laareja_olen_edullisten_tuotteiden_metsastaja

Juuri tuollainen kroppa, mutta haluaisin vähän peittävämpiä vaatteita. Hame pitempi ja yläosaan enemmän kerroksia.

Vierailija
10/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lola ei kylläkään ole vain vähän pyöreä vaan rehellisesti sanottuna LIHAVA!

Vierailija
11/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä sivusto. Valitset ensin vartalomallisi ja saat nettikaupoista sulle sopivat vaatteet: http://www.sopimo.fi/

Vierailija
12/12 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mielelläni vinkkejä, jos mulla olisi hyviä. Suomessa ainakin vaatteiden ostaminen on sellaista metsästelyä. Sinuna etsisin vaikka googlen kuvahaulla (hourglass figure clothing tips tms.) ja tallentaisin ideakuvia koneelle. Jos oma värityksesi on kontrastinen (Lola vaaleammalla hipiällä), tarvitset vaatteidenkin väreihin kontrasteja. Silmä kehittyy kyllä. Nykyisin ostan vaatteen, jos minusta jo sovituskopissa tuntuu, että haluaisin jättää sen päälle saman tien. 4