Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolaroin auton ja nyt joudun kertomaan isälle. Pelottaa, nolottaa, itkettää, hävettää

Vierailija
24.04.2016 |

Mulla on siis ollut kortti puolisen vuotta, ja käytössä toinen perheemme autoista, isän auto siis. Isä on todella tarkka autoista, pitänyt todella hyvässä ja siistissä kunnossa, kaikki on uusittu maalipintoja myöten noin vuosi sitten..

Eilen olin peruuttamassa ruudusta pois ja en yhtään nähnyt takana ollutta pyykkitelinettä, johon sitten perä osui. Nyt on takaosassa semmoinen 5cm paksu nirhama, mistä maalit lähteneet ja näyttää kuin se teline olisi semmoisen reiänkin tehnyt. Tai miltä nyt näyttää kun pyykkitelineen kulma osuu autoon.

Voi helvetti että tuntuu pahalta. Itkua olen vääntänyt koko illan ja yön, nyt kun menen kotiin niin mitä mä oikein sanon... Kamalaa

Olisko jollain vaikka vertaiskokemuksia pienistä auton kolaroinneista... Tai mitä te sanoisitte jos lapsi kolaroisi perheen autoa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itket auton takia?

Vierailija
2/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaahan se vain on. Sitä kyllä iskällä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä että lasten isä on vastaavassa tilanteessa todettu, että auto on vaan kasa peltiä eikä tommonen maailmanloppu ole. Siksi on vakuutukset.

Vierailija
4/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin naisten pitää alkaa oikein vääntämään itkua sen jälkeen, kun on itse tullut mokattua? Miksei voi vaan hoitaa asiaa normaalisti ja asiallisesti kuten aikuiset ilman, että pitää heittäytyä avuttomaksi pikkutytöksi ja alkaa parkumaan?

Vierailija
5/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kasko niin mitäs tuosta, bonuksiin voi tietysti vaikuttaa. Aloittelijalle sattuu helposti virheitä kun ei huomaa etukäteen katsoa ympäristöä. Kun kerran tekee tuollaisen virheen, niin kummasti muistaa seuraavalla kerralla katsoa ympärilleen jo ennen kuin menee edes autoon sisään. Pysäköintitutkat ja/tai peruutuskamera toki auttavat asiaa tosi paljon jos sellaiset on.

Itse ajoin melkein tuliterän oman autoni peruuttaessa vastaavasti niin että puskuri vaihdettiin sitten varmuuden vuoksi kokonaan uuteen. Itselle tuli maksettavaa jotain 300euroa, loput meni vakuutuksesta. Jos olisi itse maksanut koko lystin, olisi hintaa tullut jotain 1200e muistaakseni. Tämä Volkswagenin merkkikorjaamossa.

Vierailija
6/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos autossa on kaskovakuutus, älä möllötä. Omavastuu 150e ja pikku bonusmenetys ja auto on kuin uusi.

Vierailija
7/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai mitä te sanoisitte jos lapsi kolaroisi perheen autoa?"

Taaaaas sinä? 0/5 hanki elämä

Vierailija
8/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joidenkin naisten pitää alkaa oikein vääntämään itkua sen jälkeen, kun on itse tullut mokattua? Miksei voi vaan hoitaa asiaa normaalisti ja asiallisesti kuten aikuiset ilman, että pitää heittäytyä avuttomaksi pikkutytöksi ja alkaa parkumaan?

No mitäs luulet?

Joku tytsyhän kehui täällä yrittäneensä saada ylinopeussakot maksettu poliisille luonnossa ja tietenkin itkut siihen päälle.

Jopa oma äitini kehui saaneensa sakot muutettua varoitukseksi tekoitkulla.

Kokeilkaapa miehet samaa .Kertokaa sitten miten kävi.

Vierailija
9/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia kommentteja taas täällä… Rohkeesti vaan, kyllä se isä siitä leppyy eikä tuommoinen moka ole maailmanloppu. Parempi, että kolaroit pyykkitelineen kanssa kuin vaikkapa naapurin auton niin että olisit joutunut asioimaan lisäksi vielä vihaisen naapurin kanssa,  tai että olisit ajanut jonkun päälle. Pahempiakin mokia sattuu kokeneemmillekin kuskeille! 

Vierailija
10/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen isä, jolle autot on koko elämä, ja olen kortin saatuani peruuttamalla kolhinut hänen autoaan. Ei varsinaisesti suuttunut, mutta nakkeli niskojaan ja piti päivän-parin ajan mykkäkoulua, kun hänen silmäteräänsä tuli pieni lommo.

Kerro nöyrästi tapahtuneesta ja pyydä anteeksi. Nuorelle kuskille aina sattuu ja tapahtuu, ja onneksi kenellekään ei sattunut mitään.

Vierailija
11/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen isä sulla oikein on jos pelottaa niin että itkettää, kun pitää tunnustaa pieni virhe?

Vierailija
12/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutia saisit, ensin. mutta minkäs vahingolle mahtaa. se on vain auto.

Vierailija
13/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen isä sulla oikein on jos pelottaa niin että itkettää, kun pitää tunnustaa pieni virhe?

Sellainen, joka ei salli virheitä ja riitatilanteet on kotona ratkaistu huutamalla? -ohis

Vierailija
14/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiskan antaminen on nykyään laitonta, ellei kyseessä ole yhteinen päätös.

Vierailija
15/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Älä välitä noista kitkeristä kommenteista ymmärrän täysin miltä susta tuntuu! Ite olen jo yli kolmekymppinen mutta olin täysin samassa tilanteessa kanssasi. Osuin parkista lähtiessä viereiseen autoon, hätäännyin ja ajoin hädissäni kotiin ja itkua vääntäen tunnustin isälle. Otti yllättävän rauhallisesti, ajettiin takaisin sinne missä tapahtui ja jätettiin yhteystiedot ja pahoittelut sen toisen auton tuulilasiin onneksi oli vielä siellä. Ei suuttunut mullekaan mutta sanoi että jatkossa varovaisemmin.

Toivottavasti sunkin isä ottaa rauhallisesti mutta otti tai ei pakko se on kertoa ja muista elämä jatkuu! :) Kyllä se siitä, jatkossa vaan varovaisemmin ;)

Vierailija
16/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte isälle kertoa mitään,korjautat vain auton omasta pussistas.

Vierailija
17/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elämme edelleen aikakautta, jolloin naisautoilijoihin kohdistuu todella paljon negatiivista arvostelua. Kun nainen kolaroi, on se huudon paikka. Kun mies kolaroi, taputetaan häntä selkään ja todetaan, että sellaista sattuu.

Vierailija
18/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa! Älä välitä noista kitkeristä kommenteista ymmärrän täysin miltä susta tuntuu! Ite olen jo yli kolmekymppinen mutta olin täysin samassa tilanteessa kanssasi. Osuin parkista lähtiessä viereiseen autoon, hätäännyin ja ajoin hädissäni kotiin ja itkua vääntäen tunnustin isälle. Otti yllättävän rauhallisesti, ajettiin takaisin sinne missä tapahtui ja jätettiin yhteystiedot ja pahoittelut sen toisen auton tuulilasiin onneksi oli vielä siellä. Ei suuttunut mullekaan mutta sanoi että jatkossa varovaisemmin.

Toivottavasti sunkin isä ottaa rauhallisesti mutta otti tai ei pakko se on kertoa ja muista elämä jatkuu! :) Kyllä se siitä, jatkossa vaan varovaisemmin ;)

Toivotaan että isäpappasi on pitkäikäinen. Olet kuitenkin 30 vuotias, mutta vastuunotto ja käytös kuin teinillä.

Vierailija
19/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei salli virheitä ja riitatilanteet on kotona ratkaistu huutamalla? -ohis

Itsekkin olen kolaroinut isäni auton, meni koko ovi vaihtoon. Meillä tiesin että isä suuttuisi todella kovasti. Minun onneni oli ettei isä ollut kotona tapahtuma aikaan, kun tekee reissutyötä. Sai sitten aikaa rauhoittua ja sulatella asiaa. No tapahtumasta on jo kymmen vuotta ja edelleen jaksaa vittuilla asiasta.

Vierailija
20/41 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että isäpappasi on pitkäikäinen. Olet kuitenkin 30 vuotias, mutta vastuunotto ja käytös kuin teinillä.

Voi sua höpönassua tuo tapahtui kun olin juuri kortin saanut 18-vuotias tyttönen. Taisi sitten olla liian hämmentävästi ilmaistu... 😜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan