Erittäin harvinaiset/epätavalliset/omituiset fetissit?
Onko kenelläkään täällä sellaista fetissiä, josta ei googlaamalla löydy tietoa, jotain niin eriskummallista? Tänne sellaiset.
Kommentit (11)
Kalju on seksikäs niin miehellä kuin naisella. Ja ei, en ole löytänyt tälle vertaistukea. Yllättävän moni pitää rumana, etenkin naisilla.
Mä kiihotuin pienenä siitä että istuin takapuoleni märäksi vaikka ojanpohjalla. En tosin oo kuuklettanut, ehkä siitäkin on netissä jotain. Netissä on kaikesta jotain.
Kaljuus ja likaisuus, jopa kakkajutut: Höpö höpö, normi settiä, takulla löytyy.
Lassukat: tämä saattaa tosiaan olla maailman ainoa, mistä ei löydy mitään.
Minulla on fetismi punavihreisiin naispoliitikkoihin. Olen heidän poliittisista mielipiteistään jyrkästi eri mieltä. Mutta moni heistä on tosi hyvännäköisiä ja se että on heidän kanssaan ihan eri mieltä tuo jotain jännää kielletyn hetelmän vipinää siihen.
Li Andersson, lähtisitkö kahville?
googlettamalla vissii tämäki löytyy mut yks oudoimmista mistä oon kuullu on fetissi amputoituihin raajoihin
Lonkero-fetissi. Ei siis juoma vaan mustekala/kasvillisuuslonkero.
Kerran tuli vastaan sellainen kertomus. Voitte kuvitella, minne lonkerot luikertelivat. Kaikkea sitä.
No todella pitkään pesemättä ollut mies törkeän hajuisena joka paikasta, kalujuustoineen ja muine herkkuineen. Paskasta en tosin innostu ollenkaan.
-homomies-