Onko ihmisnaaraalla kiimaa?
Tunnen olevani kiimassa. Nyt en tarkoita normaalia seksuaalista halua tai panetusta, vaan sellaista tuskaista naaraskissan kiimavierintää, tekee mieli itkeä. Ihan kuin kehoni "pakottaisi" minut hakeutumaan lisääntymisen pariin, ja kun en hakeudu niin tulee kuolettavan tuskallinen olo, itkettää ja on fyysisesti todella levoton olo.
Tänään kaupungilla ollessani olisin ollut valmis yhtymään kahdeksaan kymmenestä vastaantulijasta. Joku humalainen herrasmies tuli kioskilla pyytämään apuani aikuisviihdevalintaan, hyvä kun en tarjonnut itseäni.
Toki olen puutteessa mutten ole ennen kokenut tällaista. Itkin tänään kiimaitkua koska tiedän etten ujoliinina saa aikaan kanssakäymistä pitkään aikaan. Ovatko palstan naiset kokeneet tätä kiima-aikaa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No mikset siis pane?
Koska olen ujo.
Ihminen synnyttää synnytyslaitoksessa missä se on ihan samanlaista kaikkina vuodenaikoina. Siksi ei ole sellaista kiimaa kuin eläimillä joiden pitää ajoittaa synnytykset käytännön syistä tiettyyn aikaan vuodesta.
Ihmisillä ei ole kiima-aikaa, toisin kuin joillakin muilla eläinlajeilla.
Sinua vain panettaa :)
Tuotanuin, kuinkas ap:hen saisi yhteyttä...
t. sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Bilsan ope sanoi, että toisin kuin muilla eläimillä, ihmisillä on kiima ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisnaarailla on ovulaatio n. 4 viikon välein = kiima. Ympäri vuoden, se on totta.
Miksiköhän ihmisurokset ei tajua ettei viikko ennen kuukautisia ole järkevää lähestyä? Voiskohan tuon opettaa koulussa?
Onkohan ylipanetuksen syynä uusi ruokavalioni joka on laittanut hormonit hyrräämään? Syön nykyään monipuolisemmin. Samaistun naaraskissoihin ennen näkemättömällä tavalla.
Mistä te palstanaiset tiedätte milloin ovuloitte?
Se ruoka-aines osa mikä Ap:ta kiimattaa on tutkittava, eristettävä, alettava tuottaa teollisesti ja lisättävä kaikkeen. Aivan kaikkeen.
M
Oon lukenu, että 50% naisista on enemmän seksuaalisia haluja juuri siihen aikaan kuusta, kun hedelmöittyminen on otollisinta. Itse olen ainakin itsessäni huomannut tämän asian. Silloin panettaa ja katsoo miehiä sillä silmällä enemmän.
Tietysti jos käyttää hormonaalista ehkäisyä yms. muita hormonihäiritsijöitä, niin eihän se sitten toimikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilsan ope sanoi, että toisin kuin muilla eläimillä, ihmisillä on kiima ympäri vuoden.
Niin, eli toisinsanoen ihmisellä ei ole kiimaista aikaa vastapainona kiimattomalle ajalle. Seksihalujen suhteen on vain yksi, ympärivuotinen mielentila, jonka vaihtelut ovat yksilöllisiä eivätkä lajinsisäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenu, että 50% naisista on enemmän seksuaalisia haluja juuri siihen aikaan kuusta, kun hedelmöittyminen on otollisinta. Itse olen ainakin itsessäni huomannut tämän asian. Silloin panettaa ja katsoo miehiä sillä silmällä enemmän.
Tietysti jos käyttää hormonaalista ehkäisyä yms. muita hormonihäiritsijöitä, niin eihän se sitten toimikaan.
Tämä kuulostaa loogiselta. En ole käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä ikinä, ehkä vaistoni ovat jotenkin tallella.
Ap, ajattele mua. Olen siinä sun vieressä, otan sun kädestä kiinni ja puristan hellästi. Katson sua silmiin ja sä vastaat mun katseeseen. Kosketan sun hartioita.. vien käden sun kaulalle, nojaan sua kohti. Laitetaan silmät kii ja tunnetaan kuinka meidän huulet kohtaa. Suudellaan, ei kevyesti vaan rajusti, sähköiskut vavisuttaa kroppaa. Suudellaan kiihkoissaamme, laitan käden sun rinnalle, puristan. Kallistat päätäs ja mä suutelen sun kaulaan... otan sun korvan mun huulien väliin, nuolaisen sitä kielelläkin. Palaan sun huulille, imen sun alahuulta, suudellaan toisiamme kielillämme. Vien kättä alemmas ja alemmas. Laitan sen sun housujen sisään. Ohitan kummun, hiljaa vien sormen klitoriksen ohi. Tunnen sun lämmön... kosteuden... ja työnnän sormen sun sisään...
;)
Vierailija kirjoitti:
t. sinkkumies
Mikäs on sinkkumiehen ikä?
On todellakin. Juuri ovulaation aikaan eli n. joka neljäs viikko haluttaa ihan hillittömästi. Melkein kaikki miehet tuoksuu silloin hyvältä ja näyttää miehekkäiltä ja heidät voisi jokaisen kellistää vuorollaan sänkyyn. Nimenomaan tuo miehekkyys vetää korostetusti puoleensa ainakin tätä naarasta. Muut viikot on sitten rauhallisempia :) Ja en käytä hormonaalista ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sinkkumies
Mikäs on sinkkumiehen ikä?
45v :-/
Vierailija kirjoitti:
On todellakin. Juuri ovulaation aikaan eli n. joka neljäs viikko haluttaa ihan hillittömästi. Melkein kaikki miehet tuoksuu silloin hyvältä ja näyttää miehekkäiltä ja heidät voisi jokaisen kellistää vuorollaan sänkyyn. Nimenomaan tuo miehekkyys vetää korostetusti puoleensa ainakin tätä naarasta. Muut viikot on sitten rauhallisempia :) Ja en käytä hormonaalista ehkäisyä.
Mielenkiintoista. Jotenkin tuntuu että miehetkin huomaavat alitajuisesti tuon ovulaation. Ainakin katseita tulee enemmän ovulaatioaikaan.
No kyllä se ovulaation aika on sellaista kiima-aikaa.