Antti Tuiskun Pyydä multa anteeks kunnolla -sanat. Mitä ajatuksia herättää?
"keinu mulle just näin
käänny toisin päin.
Mut kaikesta tahdon sua rangaista
Nyt pyydä anteeks kunnolla"
Nään sieluni silmissä Antin partnerin kääntyvän toisin päin ja pyllistävän, jotta Antti voi "rangaista" kunnolla.
Kommentit (43)
No siis omasta mielestäni ne ovat vähän seksuaalissävytteiset, mutta ajattelin että "vika" on minussa eikä sanoissa.
Äidit lapsien, silmät sulkekoon, kun pyydät multa anteeks kunnolla... K18-toimintaa ;)
Tuo "äidit lapsien" on niin pöllö juttu! Miksi pitää mainita, että lapsien äidit? Kenen muiden muka?
Herättää ajatuksia että miksi pitää tehdä paskaa musiikkia.
Onpas typerät sanat. mut tätä ne jutut vissiin on tarkoittaneet, et "antin paras levy" ja "nyt uskaltaa". Wuhuu. uskaltaa. not.
Mun alko vähän tekee mieli.. mut mä tykkäänkin vähän tuhmemmista jutuista 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuo "äidit lapsien" on niin pöllö juttu! Miksi pitää mainita, että lapsien äidit? Kenen muiden muka?
No niinpä. Mitähän Antti luulee kokeilleensa, mitä ei äidit olisi nähneet tai kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Mun alko vähän tekee mieli.. mut mä tykkäänkin vähän tuhmemmista jutuista 😄
wow olet oikea sexikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Mitähän Antti luulee kokeilleensa, mitä ei äidit olisi nähneet tai kokeneet.
Ei kun niiden äitien pitää sulkea niiden lasten silmät! Äidit voi katsella rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD tietty se meinaa et äitien pitää sulkea LASTEN silmät
Sovintoseksistähän siinä lauletaan. Rohkeaa?
Vierailija kirjoitti:
Herättää ajatuksia että miksi pitää tehdä paskaa musiikkia.
Tarkoittanet.."musiikkia"
Mua se biisi kyl vähän kiihottaa. Heti alkaa tekemään mieli piiskaa!
Vierailija kirjoitti:
No näiden välejään puivien aikuisten lasten äidit. Joku jätti, katuu ja nyt halu palata yhteen. Lapsellista joopas-eipäs -leikkiähän tuo ihmissuhdesoppa välillä on. Hyvä seksi on yleinen syy olla huonossa suhteessa ja toisaalta hyvä seksi on eron jälkeen yleinen syy kaivata exää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD tietty se meinaa et äitien pitää sulkea LASTEN silmät
Aa, no tietysti. Mutta missä tää sit tapahtuu? Joku tanssitilanne selkeästi menossa, kyllä nyt joko lapset tai sovintoseksi on väärässä paikassa.
"Äidit lapsien jne.." tuskin on tarkoitettu kirjaimellisesti otettavan. Kertoo vain millaista ei lapsien silmille-soveltuvaa touhua on luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua se biisi kyl vähän kiihottaa. Heti alkaa tekemään mieli piiskaa!
Siinä biisissähän lässähtää tunnelma heti alkuunsa. Ensin ollaan niin Rovaniemen Christian Greytä ja lauletaan rankaisemisesta, mutta ennen kuin mitään ehtii tapahtua "Tuu mun kainaloon ja hiero sovintoon" paipaipaijaillaan vaan
;;;)))