Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa ihastus? Tämä on mennyt ihan hulluksi...

Vierailija
23.04.2016 |

Ajattelen tätä ihmistä useasti päivittäin. Ei olla tekemisissä enää mitenkään (asutaan eri kaupungeissa). En ole aikoihin tsekkailut tämän tyypin facebook- tai muita profiileja silti joka päivä häntä mietin vaikka en haluaisi.
Aina kun lähden johonkin niin mietin josko törmättäisiin siellä. Tämä on ihan kauheaa. Miten tämän saa loppumaan??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kellään olisi minkäänlaisia neuvoja? En jaksa tätä enää. Miten saan pyyhittyä tämän ihmisen muistoistani?

Vierailija
2/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy asia. Ei elämässä ole yhtä ainoaa oikeaa kumppania. Tämä on hyvä myöntää. Silti moni tekee päätöksen, olla uskollinen yhdelle valitsemalleen kumppanille.

Ihastuksia tulee ja menee. Kaikille. Minusta se piristää elämää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa, itse ihastuin yhteen nuoreen naiseen syksyllä ja pyörii mielessä, lopetin viestittelyn kun se oli liian yksipuolista ja halusi pelata jotain peliä, mulla ei ole naamakirjaa tai muutakaan mistä voisi seurata sitä, silti kuulen siitä aina välillä ja on mielessä päivittäin.

Vituttaa koko kuvio, molemmat varattuja, mutta oli se vaan niin perkeleen hyvän näköinen alasti, panemaan ei tosin päässyt.

T.M

Vierailija
4/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä välttämättä pääse koskaan eroon. Muistot säilyvät.

Vierailija
5/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy asia. Ei elämässä ole yhtä ainoaa oikeaa kumppania. Tämä on hyvä myöntää. Silti moni tekee päätöksen, olla uskollinen yhdelle valitsemalleen kumppanille.

Ihastuksia tulee ja menee. Kaikille. Minusta se piristää elämää :)

Kyllähän minä olen hyväksynytkin. Silti ajattelen tätä ihmistä vaikka en tahtoisi. Ei ole kumppania, joten kyse ei ole mistään uskottomuusasiasta.

Vierailija
6/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä välttämättä pääse koskaan eroon. Muistot säilyvät.

Mutta kyseessä on mitä ilmeisemmin yksipuolinen ihastus, eli eipä tässä mitään hyviä muistoja ole. Tämä henkilö tuskin muistaa olemassaoloani. Se tekee tästä kaikesta kahta kauheampaa. Onneksi nyt asutaan eri kaupungeissa niin todennäköisyydet törmätä jossain on aika pienet.

En vain jaksaisi tuhlata aikaani tämän ihmisen ajattelemiseen, mutta en tiedä miten sen saa loppumaan.

Vierailija
7/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille "mä inhooooooooon sua", ja siihen perään vielä "yhyy". Kyllä tunnistaa kaikkien anonyymareiden seasta.

Se on varmaan parasta mihin pystyt, noinhan ne kontaktit leivotaan valmiiksi.

Onko muita vaihtoehtoja? (fb voi ohjata käyttäytymistäsi onnesi kukkuloille!

Tai

Sitten ohjailet itsesi tämän lähettyville ja alat hymyilemään ja puhelemaan hälle!)

Vierailija
8/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi ihastus mieluiten molemminpuolinen, koska olet sinkku.

Vierailija
9/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamboleero kirjoitti:

Sano sille "mä inhooooooooon sua", ja siihen perään vielä "yhyy". Kyllä tunnistaa kaikkien anonyymareiden seasta.

Se on varmaan parasta mihin pystyt, noinhan ne kontaktit leivotaan valmiiksi.

Onko muita vaihtoehtoja? (fb voi ohjata käyttäytymistäsi onnesi kukkuloille!

Tai

Sitten ohjailet itsesi tämän lähettyville ja alat hymyilemään ja puhelemaan hälle!)

What?

Vierailija
10/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Ite kokeilin mennä naimisiin toisen kanssa ja hankkiuduin raskaaksikin vielä. Mut ei auta! Ihastus ei vaan unohdu.

Vierailija
11/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi ihastus mieluiten molemminpuolinen, koska olet sinkku.

Eipä niitä niin vain etsitä, se kolahtaa jos kolahtaa :(

Tästä on jo yli vuosi kun tämän ihastukseni näin viimeisen kerran. Siinä vain oli jotain käsittämätöntä.

Selvennykseksi siis: meillä on muutamia yhteisiä tuttuja, joiden kautta tapasin tämän tyypin yksissä juhlissa. Tämä tuttavaporukka tosin on nyt opiskelujen myötä hajaantunut ympäri Suomen.

Kaipa hän olisi kysynyt yhteystietojani jos olisi ollut kiinnostunut? Silloin oli vapaa, mutta en tiedä mikä tilanne on tällä hetkellä. En todellakaan ole sellaista tyyppiä, joka nyt yllättäen ottaisi häneen yhteyttä. Ei me edes tunneta. Ja hän saattaa olla parisuhteessa. Parhaimmaksi olen katsonut vain unohtaa, mutta se on vaikeaa.

Vierailija
12/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tähän kun joku keksisi vastauksen niin helpottaisi munkin elämää. Kiusaan itseäni juuri istumalla sohvalla yhden kaljan kanssa ja mietin mitäköhän hän mahtaa puuhata... ja kenen kanssa! Joten en osaa auttaa, tiedän tuskasi vaan.Tai on mulla yks keino, laitan kellon soimaan hetken päästä, siihen asti saan miettiä ja rypeä itsesääleissä! Sitten kun kello soi pakottaudun tekemään muuta..

Vierailija
13/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen lentokoneita.

Vierailija
14/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin jopa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan että saisin tämän tyypin pois ajatuksistani. Kotikaupungissani jouduin välttelemään paikkoja, joissa tiesin hänen käyvän. Koko ajan pelkäsin, että törmään häneen jossain. Olisin varmaan mennyt ihan sekaisin, jos oltaisiin nähty jossain.

En tiedä seurusteleeko hän, mutta luulisin. Hän vaikutti kaikin puolin ihanalta. Jotenkin sydäntäsärkevää tämä on ja ihmettelen itsekin miten voin olla näin sekaisin.

Vierailija
15/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, tähän kun joku keksisi vastauksen niin helpottaisi munkin elämää. Kiusaan itseäni juuri istumalla sohvalla yhden kaljan kanssa ja mietin mitäköhän hän mahtaa puuhata... ja kenen kanssa! Joten en osaa auttaa, tiedän tuskasi vaan.Tai on mulla yks keino, laitan kellon soimaan hetken päästä, siihen asti saan miettiä ja rypeä itsesääleissä! Sitten kun kello soi pakottaudun tekemään muuta..

Nunnankin elämä voisi helpottua.

Vierailija
16/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat Australiaan. Saat hieman muuta puuhaa. Takuuvarma keino tämäkään ei ole.

Vierailija
17/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutat Australiaan. Saat hieman muuta puuhaa. Takuuvarma keino tämäkään ei ole.

Joo, muuten voisikin mutta opinnot on kesken...

Täytyy kai vain odottaa että tulee toinen ihminen vastaan joka voi yhdellä katseella viedä jalat alta. Pahoin pelkään ettei sellaista tapahdu toista kertaa tämän elämän aikana.

Vierailija
18/18 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä juttuja nämä ihastumiset. Olin viime vuoden lopulla täysin hullaantunut mieheen, jonka olin tavannut vuotta aiemmin kerran ja silloin vaan juteltiin, olin varattu. Sitten osuttiin pari kertaa samoihin paikkoihin ja alkoi satunnainen juttelu ja mieletöntä seksiä muutaman kuukauden ajan. Olin siis vapaa, kun tavattiin uudestaan. Hänen kanssaan tuntui kuin kaikki olisi kohdillaan. Sitten loppui tapailu ja viimeksi kuulin hänestä tammikuussa.Nyt sitten tuli viestiä, kun ei ole minusta kuulunut. Juuri kun olin unohtamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi