Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kyllä Ruotsin kuningasperheessä kuohuu

Vierailija
23.04.2016 |

Tästä ei tulla pääsemään yli, vaan riitaisen sukujen joukkoon liittyi tämä perhe. Sofia meni valitsemaan vauvansa ensimmäiseen julkiseen kuvaan peiton, jonka Madden ex-pettäjämiehen nykyinen vaimo on suunnitellut. Eikö maailmasta löytynyt mitään muuta vauvan peitoksi?

http://m.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2016042321460740_kg.shtml

Kommentit (261)

Vierailija
41/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made ei kuulemma tykkää Sofiasta. Sofia on ollut peiton tekijän miehen rakastajatar.

Vierailija
42/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei peitto olisi vain kuningatar Silvian neuloma. Hänestä on joskus ollut juttua neuleistaan.

Mielestäni peitto ei ole mitenkään erityinen, yksinkertainen palmikkoneule, jota on neulottu satoja vuosia ja lanka on kasmirvillaa. Ei tuossa pitäisi olla mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofiahan vei Carl Philippiä kuin pässiä narussa. Tunteekohan Sofia muuten Räikkösen tyttöystävän?

Miksi muuten av aina dissaa Räikkösen naista? Miksei ikinä näe Mika Häkkisen rouvasta, ex-stripparista, haukkumaketjua?

ööö, oliskohan siksi, että Räikkösen nainen itse halusi patsastella julkisuudessa blogaamalla ja Instagramissa. Lapsellisia "nyt on ripset kuosissa, piti käväistä Helsingissä laitattamassa" ja ylipäänsä jatkuvasti tuomalla julkisuuteen ostoksiaan yms. Eipä ollut entinen rouva Räikkönen julkisuuden valokeilassa. Olkoot Marketan saati Erjan tausta millainen tahansa, he eivät itse ole tyrkyttäneet itseään julkisuuteen kuten Räikkösen nykyinen "nainen". Tässä kyllä pätee hienosti että sitä saa mitä tilaa ja pelkkiä rusnoita harvoin pullasta voi napsia.

Vierailija
44/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofiahan vei Carl Philippiä kuin pässiä narussa. Tunteekohan Sofia muuten Räikkösen tyttöystävän?

Miksi muuten av aina dissaa Räikkösen naista? Miksei ikinä näe Mika Häkkisen rouvasta, ex-stripparista, haukkumaketjua?

ööö, oliskohan siksi, että Räikkösen nainen itse halusi patsastella julkisuudessa blogaamalla ja Instagramissa. Lapsellisia "nyt on ripset kuosissa, piti käväistä Helsingissä laitattamassa" ja ylipäänsä jatkuvasti tuomalla julkisuuteen ostoksiaan yms. Eipä ollut entinen rouva Räikkönen julkisuuden valokeilassa. Olkoot Marketan saati Erjan tausta millainen tahansa, he eivät itse ole tyrkyttäneet itseään julkisuuteen kuten Räikkösen nykyinen "nainen". Tässä kyllä pätee hienosti että sitä saa mitä tilaa ja pelkkiä rusnoita harvoin pullasta voi napsia.

Ahaa, ok. Minusta kyllä Räikkösen exästäkin oli monenmonta haukkumisketjua tällä palstalla ja oli IL ja IS kannessa kohtuu usein, toisin kuin nykyinen...

Vierailija
45/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla mahdollista,että Sofia ja Carl Philip eivät tienneet kenen suunnittelema peitto on?! Ovat vaan ostaneet kivan näköisen ja liikkeessä suositellun peiton vauvalle...lehdistö sitten tekee siitä tällaista draamaa...

Niin varmaan. Kaikki trenditietoiset äidit ovat nykyisin tosi tietoisia siitä kenen mikäkin merkkituote on. Vahinko tämä ei ole missään tapauksessa. 

Minä taas olen sata varma, että tuon peiton on neulonut kuningatar Silvian äiti aikoinaan vauvan isälle ja siitä kerrotaan myöhemmin tai sitten se on lahja kuningatar Silvialta, jonka hän itse tehnyt. Näin ne vain menevät, vauvan ensimmäisessä virallisessa kuvassa.

Näin on ollut kuningasperheen lasten ja heidän lapsensa ensimmäisessä virallisessa kuvassa. Ja myös muissa kuningasperheissä.

Mammat voi jo huoletta rauhoittua ja keksiä muuta jutun juurta.

Vierailija
46/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitto on Silvian äidin neuloma, tietää Expressen.

Vierailija
47/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian Project Playground ja sen Madden pettäjäeksän nyksän firma tekevät yhteistyötä, joten tasan tietävät toisensa ja peiton alkuperän.

Vierailija
48/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silvian äiti teki kaikille lapsenlapsilleen vauvapeiton ja tämä on Carl Philipille tehty peitto.

Vierailija
49/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikkösen wife-to-be on taas ollut merkkivaateostoksilla, mutta ei ole näköjään kalliilla hoidoillakaan saanut tatuointiaan pois, vaikka sen piti olla yhden hoitosatsin juttu.  

Vierailija
50/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Made ei kuulemma tykkää Sofiasta. Sofia on ollut peiton tekijän miehen rakastajatar.

Mitäs paskaa tää on. Matohan se peitontekijän miestä on paneskellut ja Matu oli niin huono pano että paneskeli samaan aikaan muitakin.

Vierailija
51/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä Maddea. En välttämättä olisi itsekään heti lämmennyt, jos veljeni olisi tuonut näytille naisen, joka on paneskellut ala-arvoisessa tv-ohjelmassa ja poseerannut miestenlehdessä. Toki päätös olisi veljeni.

Ei se Maddekaan playboyneen ole mikään hienostunut keulakuva monarkialle.

Yhdessä elähtäneen ja ryvettyneen niljakkeen kanssa. Eipä tule kestämään se liitto. 

Vierailija
52/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä lapsellista touhua seuraa kun roskaväkeä otetaan kuninkaallisen sukuun. Aivan mauton teko tältä Sofialta, mutta mitä muutakaan ex-strippari/bilelortto tai mikälie tyypiltä voi odottaakkaan. Puistattava tyyppi.

Varmasti alkua vasta.

Olen varma, että sofia kaataa vielä ruotsin monarkian, hah.

Siis mulla ei ole sofiaa vastaan mitään sinänsä, se vaikuttaa aika eteenpäin pyrkivältä ja mulle on ihan sama kaatuuko ruotsin kuningashuone, mutta kuninkaallinen perhe mokasi ottamalla sen sukuun, siitä ei ikinä tule "sivistynyttä".

Hah, Kustu kyllä johtaa rietastelua 6-0, joten antakaa olla.

Sofia on Carl Philipin valinta, ja teidän kateellisten on nyt vain elettävä tämän tosiasian kanssa.

Vierailija
53/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expressenin sivuilla sanotaan että peitto on Soft Goatilta

Vierailija
54/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soft Goat blanket, 157 euroa, värit beige, vaaleansininen ja vaaleanpunainen

Vierailija
55/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tulisi veljensä lapsen jumalanpalvelukseen toiselta mantereelta kesken omien töidensä? Jos Madde olisi poissa lapsen ristiäisistä, siitä voisi vetää ehkä otsikoita.

Vierailija
56/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aloittaa teksti ööö, typerän näköistä.

Vierailija
57/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tulisi veljensä lapsen jumalanpalvelukseen toiselta mantereelta kesken omien töidensä? Jos Madde olisi poissa lapsen ristiäisistä, siitä voisi vetää ehkä otsikoita.

Niin se syntymähän varmaan yllätti kun eihän kukaan tiedä miten kauan raskaus kestää...

Vierailija
58/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Erjan aikaan ei vielä ollut blogibuumia ja instagrameja, mutta ei hänen voi sanoa vältelleenkään julkisuutta, vaan muistan hänen antaneen jos jonkinlaista haastattelua naistenlehtiin ja iltapuluihin.

Vierailija
59/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on tämä hyväntekeväisyysjärjestö Project Playground. Madden pettäjä-ex:n vaimo on jo muutaman vuoden tehnyt yhteistyötä kyseisen järjestön kanssa. Tämä oli varmasti kädenojennus tästä hyvästä: peittojen myynti kasvaa räjähdysmäisesti ja Sofian järjestö saa tätä kautta lisätuloja. 

http://www.theroyalforums.com/forums/f49/princess-sofia-and-project-play...

Luulisi, että sitä muitakin yhteistyökumppaneita olisi löytynyt. 100 % varmasti tämä ei miellytä Maddea. Onhan tulla pettäjä ex:n vaimolla jotain mitä hänellä ei ole ja sen lisäksi vielä Sofian ystävyys, johon hän itse ei ole kyennyt. 

Vierailija
60/261 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde käytti ilmeisesti omalla muksullaan myös kyseisen tyypin peittoa. Turha tästä nyt mitään draamaa on repiä.

http://theroyalsource.blogspot.fi/2015/06/did-princess-madeleine-buy-ba…