Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 naisen piirrettä, joista mies syttyy

Vierailija
23.04.2016 |

http://tieku.fi/ihminen/seksi/naiset-naista-asioista-miehet-kiinnostuva…

Typistettynä:

1. Naiset, jolla on kapea vyötärö ja leveä lantio

vyötärön ympärys 70 prosenttia lantion ympärysmitasta
2. Korkea ääni
3. Naiset, joilla on pitkät ja terveet hiukset
4. Naiset, jotka hymyilevät

Mitä valkoisemmat hampaat, sen parempi
5. Vain kevyt ehostus
6. Naiset punaisissa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syty noista mistään erityisesti. Ainoa mistä sytyn, on se, kun naisilla on kaunis hoikka/hoikahko/normi perse ja pienehköt/normikokoiset rinnat. Sinne kun pääsee työntymään kivikovalla seisokilla, jo tuleeehhhhhggrrnnnhh.

Vierailija
2/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en syty noista mistään erityisesti. Ainoa mistä sytyn, on se, kun naisilla on kaunis hoikka/hoikahko/normi perse ja pienehköt/normikokoiset rinnat. Sinne kun pääsee työntymään kivikovalla seisokilla, jo tuleeehhhhhggrrnnnhh.

Eli et ole sellaista löytänyt ja sinua panettaa puutteessa siellä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinpä tökit jos tissejä ei ole nimeksikään. Nänniä terskalla rapsuttaa vai?

Uujeeeaah....

Vierailija
4/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin noihin kohtiin voisi keksiä marisemista mutta enpä jaksa.

Vierailija
5/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa mä tykkään naisista joilla on leveä vyötärö eli kunnon pömppis. Sellasta on kiva silitellä

Vierailija
6/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uujeeeaah....

Mitäs jos kertaisit vähän biologian opintoja? :D

Vierailija
7/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut totta paitsi 1,2. Vyötärön pitää olla 100+ cm, ja korkea ääni on usein ätsyttävä.

Vierailija
8/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uujeeeaah....

Tiesitkö, että penis kuuluu työntää vaginaan? Se sijaitsee naisen jalkojen haaravälissä (siinä etupuolella).

Vierailija
9/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uujeeeaah....

Mitäs jos kertaisit vähän biologian opintoja? :D

Eikun kerro nyt? : DD

Vierailija
10/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut totta paitsi 1,2. Vyötärön pitää olla 100+ cm, ja korkea ääni on usein ätsyttävä.

Kaksi omenavartalon/pallomahan ihailijaa jo, aika jännä. Tai varmistetaan nyt vielä... Ettehän nyt sekoita lantiota ja vyötäröä keskenään? :D Lisäksi tuossa puhutaan prosenteista eli vyötärön ja lantion suhteesta, ei senttimetreistä.

Vierailija
11/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa mä tykkään naisista joilla on leveä vyötärö eli kunnon pömppis. Sellasta on kiva silitellä

Vyötärö on yleensä vatsaa ylempänä kuitenkin ja vähän edes kapeampi. Eli pömppis on se vatsa.

Vierailija
12/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kylä tiedä yhtäkään miestä, joke tykkää leveästä lantiostakaan. Ainoastaan se ero, että vyötärö on kapeampi, mut vyötärö kuitenkin alle metrin.

Vierailija
13/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi omenavartalon/pallomahan ihailijaa jo, aika jännä. Tai varmistetaan nyt vielä... Ettehän nyt sekoita lantiota ja vyötäröä keskenään? :D Lisäksi tuossa puhutaan prosenteista eli vyötärön ja lantion suhteesta, ei senttimetreistä.

Taitaa mennä liian vaikeaksi.

Tai sitten tässä on kyse jostain raskausfetissistä tai jotain :D 100 cm vyötärö on jo aika melkoinen.

Vierailija
14/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisköhän näistä apinamiehistä yhtäkään, joka pystyis mainitsemaan sytyttäviä henkisiä ominaisuuksia naisessa?

Vierailija
15/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisköhän näistä apinamiehistä yhtäkään, joka pystyis mainitsemaan sytyttäviä henkisiä ominaisuuksia naisessa?

Tuossa oli tutkittu nimenomaan fyysisiä piirteitä. Varmaan niitä henkisiäkin on.

ap

Vierailija
16/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus, empaattisuus, ymmärtäväisyys ja huumorintaju.

Perse on kuitenkin tärkein. Olen muuten filosofian maisteri.

Vierailija
17/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen mahaa jossa on 2-3 läskimakkaraa, en palloa/pömppistä, jota inhoan. Tiedän mistä puhun, 110+ cm on oikeastaan vielä parempi ja 150+ jo jotain. Tosin lihavillakin se lantio on kuitenkin myös aina(?) leveämpi, esim Jutta ja puolen vuoden superdieetit -osallistuja Tiinalla (137 kg) oli 142 cm vyötärö ja 145 cm lantio. Kummatkaan ei kapeita mutta vyötärö siis kapeampi.

Vierailija
18/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, alapeukuista päätellen tämä ajatellaan jonkun lassukan aloitukseksi vaikka olen nainen ja linkitin tuon jutun Tieteen kuvalehden sivuilta :D Tuo on siis ihan tutkimustietoa. Olisi varmaan pitänyt mainita tarkemmin asiasta, kun ei täällä kukaan malta mitään linkkejä availla. En siis ole mies eikä tämä aloitus ole minun mielipiteeni.

ap

Vierailija
19/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole sellaista löytänyt ja sinua panettaa puutteessa siellä? :D

Hyvä ettei kaikki himoitse iso perseisiä riippuu rintoja.

Vierailija
20/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mennä liian vaikeaksi.

Tai sitten tässä on kyse jostain raskausfetissistä tai jotain :D 100 cm vyötärö on jo aika melkoinen.

Pömppisfanilla varmaan voi ko.fetissi olla, mutta minulla ei joka tuon sanoi. En ihaile pömppistä vaan makkaramahaa ja 110+ cm vyötärö on hyvä, 150+ cm paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä