Olen mies ja pelaan videopelejä aamusta iltaan
Lisäksi olen työtön. Päiväni kuluvat sillä että pelaan videopelejä aamusta iltaan ja yöhön. Elämäni on tylsää ja surullista eikä minulla ole mitään syytä elää, mutta en myöskään halua tappaa itseäni.
Kommentit (9)
Toivottavasti pelaat hyviä pelejä, etkä mitään gta:ta.
Mitä pelejä pelaat?
Mulla on myös ollut tuollaisia jaksoja elämässä, sitten ne on vaihtuneet toisenlaisiin ajanjaksoihin.
Miksi et hanki muijaa? Kyllä paneminen pelaamisen voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hanki muijaa? Kyllä paneminen pelaamisen voittaa.
Paras päivä on sellainen, että on joku hyvä rpg peli, pizzaa ja panemista!
Sama täällä, paitsi että olen nainen enkä haluaisi kuolla. Töissä se elämä vasta hukkaan menisikin. Ihanaa kun saa käyttää aikansa juuri niin kuin haluaa.
Itselläni oli tollanen ajanjakso mutta nykyään en enää jaksa kiinnostua peleistä. Se ajanjakso ei vaan ollut ihan lyhyt, kesti noin 10-vuotta...
Miksi kerrot siitä täällä? Kysyn mielenkiinnosta, en ilkeilläkseni.
Ja jos kerrot saadaksesi muuta elämää niin heitä pelilaitteet vaan menemään. Kyseessä on riippuvuus ja pelimaailman todellisuutta pakeneminen. Jotta nahoissa tuntuvasti huomaat kuinka tyhjää elämä on ilman tuon riippuvuuden tuomaa "sisältöä" niin pitäisi kokeilla olla ilman ja katsoa kykeneekö hankkimaan muuta sisältöä elämään jos sellainen kuvitelma on että niin meinaa vielä tehdä jossain vaiheessa.
Puhun siis omista havainnoista käsin, en jeesustellakseni.
No ei tilanteesi ainakaan tänne kirjoittelemalla parane.