Olenko pettäjä
Miehen kanssa kolmet treffit takana. Menen kuitenkin säätämään toisen miehen kanssa. Itse en tehnyt mitään muuta kuin annoin toisen tehdä minulle. Eli mies suuteli kaulaani ja hivelsi alapäätäni housujen päältä. Nyt omatunto on soimannut jo pitkään, vaikka olen kertonut treffikumppanille tapahtumista. Kerroin hänelle kuinka toinen mies suuteli kaulaani ja hivelsi, en vain maininnut että hivelsi juuri alapäätäni.. Tuntuu typerälle murehtia vieläkin, kun treffikumppani ei edes suuttunut ja antoi heti anteeksi, mutta rehellisyys maan perii, enkä minä ole ollut täsyin rehellinen. Lopetanko siis vain murehtimisen ja laitan tapahtuneen nuoruuden tyhmyyden piikkiin, vai otanko asian uudelleen puheeksi ja tarkennan asiaa..?
Kommentit (4)
Rehellisyys ei peri maata, vaan ahneus ja oman edun tavoittelu. Jalo ajatus sulla, mutta rehellisyydellä ei pitkälle pötkitä varsinkaan parisuhteessa, koska kaikki kuikuilee aidan taakse.
Haluaisitko selventää "aidan taakse kuikulemista"?:)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys ei peri maata, vaan ahneus ja oman edun tavoittelu. Jalo ajatus sulla, mutta rehellisyydellä ei pitkälle pötkitä varsinkaan parisuhteessa, koska kaikki kuikuilee aidan taakse.
Täyttä roskaa. Ihminen joka ei ole rehellinen toiselle ansaitsee pelkkää paskaa niskaansa
Et ole. Vielä. Mutta laita yhteystietoja, niin voin tehdä susta pettäjän. Sit tiedät että mitä se tarkottaa ;)
T.ISO kaluinen Mies