Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat nettikirppikset!

kirppu
23.04.2016 |

Tein tässä aamulla suursiivouksen omaan vaahuoneeseeni ja muutama kassillinen hyväkuntoisia vaatteita joutaa pois. Nyt tarvitsisin vinkkejä niiden myymiseen, sillä en ole harrastanut kirppistelyä pitkään aikaan myyvänä osapuolena.

Tavalliset pöytäkirppikset ovat poissuljettuja, hirveän kallista siihen nähden paljon myyntiä loppujen lopuksi tulee + monelta kaverilta on arvokkaammat tuotteet viety, jos ei ole ollut hälytintä..

Vähänkäytetty.fi kiinnostaa, mutta ensin täytyy löytää tarpeeksi iso pahvilaatikko kaikille vaatteilleni, en halua maksaa kahdesti lähetyksestä :D

Onko nyt huudossa jokin muu nettikirppari, jossa tavarat voisivat mennä nopeasti? Facebookin ryhmistä en oikein perusta, koska siellä aikuisten ihmisten käytöstavat unohtuvat nopeasti ja minulla on niistä ennestään huonoja kokemuksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan tietää! Ostajana, tarvitsisin vaikka mitä uuteen kämppään. Tori.fi jo koluttu

Vierailija
2/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko esim. Tori.fi:ssä paljon porukkaa vaatepuolella? Itse olen ostanut ja etsinyt eniten huonekalu/auto-ryhmistä tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu myytyä facen kirppiksillä hyvällä menestyksellä eikä oo ollu mitään ongelmia! :) 

Vierailija
4/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori taitaa tosiaan enemmän olla vähän muiden tavaroiden kuin vaatteiden myyntiin... Lisää sivustoja?

Vierailija
5/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, ollaan myöhässä :( http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/tassa_on_kesan_kiinnostavin_applik…

Kaipaisin jotain samantapaista kirppissovellusta! Latasin tänään Zadaan (http://zadaa.co/), mutta Keski-Suomesta ei löytynyt yhtään tuotetta, Helsingissä jne. kylläkin. On vissiin kotimainenkin? :o 

Vierailija
6/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :o

Vierailija
7/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Zadaa on suomalainen applikaatio :)

Vierailija