Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta vuosi siitä kun katkaisin välit äitiini

Vierailija
23.04.2016 |

Kevät on aina muutenkin niin masentavaa aikaa. Mutta välien katkaisu äitiin on toiminut ja auttanut hiukan parempaan suuntaan. Ihan sata prosenttinen lakko se ei ole ollut, mutta en enää koita turvautua häneen. Eipä sitä apua oikein sitten miltään suunnalta ole tullut, vajoamme koko ajan alaspäin, eikä äiti tiedä mitään. Mahtaa sille olla jonain päivänä yllätys kun tajuaa mihin sotkuun ja vaikeuksiin on minutkin hylännyt. Aina sanoi auttavansa ja mitään, mistä olisi apua ei ole koskaan tehnyt.
t. Äitivihaaja (kivikissaäiti)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä äidille soittanut kun selkäni oli kipeä, vaan äiti soitti mulle kaksi kertaa niin lopulta vastasin koska vointi oli aivan helvetillinen ja onhan hän kaikesta huolimatta minun äitini!!

ap

Aivan. Rakastava äiti, joka edelleen antaa myötätuntoa kaikkien näiden vuosien ja raivareittesi jälkeen

Niin, koska on itsekin kärsinyt selkäkivusta. Mutta koska ei ole kärsinyt siitä, ettei saa siivottua niin siitä saakin sitten haukkua ja mollata minua, vai? Paskat mä noin valikoivasta tuesta mitään oikeaa tukea elämääni saan. Seuraavassa hetkessä on valmis haukkumaan minut. Mitä sitä mun selkävalituksia sitten sekuntiakaan kuuntelee? Sanoisi niihinkin vaan, että mitäs et ole treenannut tarpeeksi.

ap

Vierailija
22/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kevät voi olla jollekin masentavaa aikaa kun jää sulaa ja näkyy avomeri, lämpötilat nousee, päivät pitenee eli pimeät jaksot alkaa olla takanapäin ja kesä on jo lähellä.

Eihän oo lämpötila noussut vielä tänä keväänä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi avomerellä sitä keväisin vasta kylmä onkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan