Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin exän uuden naisen kanssa, olen aivan rikki. Erosta 7 kk.

Vierailija
23.04.2016 |

Hei!
Luulin jo, että ero olisi läpikäyty. Olin jo keskittynyt ihan muihin juttuihin, kunnes näin exän uuden naisensa kanssa. Viikon olen lanannut, itkenyt, voinut pahoin. Uusi nainen oli todellinen harmaavarpunen, mutta ehkä hänellä on tasainen luonne, mitä minulla ei ole.

Kuinka helvetin kauan tässä erotyössä oikeasti menee? Minä lähdin miehen luota, koska en voinut luotta häneen. Jäi kiinni ainakin nettichättilystä seksiviestein muiden naisten kanssa. En tiedä pettikö hän koskaan ihan oikeassa elämässä, mutta tämäkin oli minulle liikaa. Lisäksi hän lakaisi kaikki ikävät asiat maton alle, mistään ei koskaan puhuttu. Ja vielä se, ettei antanut edes seksiä. Minusta tuli epävarma ja mustasukkainen. Totesin, että en halua elää tämmöistä elämää.

Mutta kun ne tunteet eivät kuolleet. Minä rakastin ja halusin häntä loppuun asti. Olimme 5 vuotta yhdessä.
Nyt olen viikon ajatellut vain exää ja hänen hyviä puoliaan ja kuinka ihanaa meillä muka oli. Tiedän, että näin ei ollut, mutta pääni elää omaa elämää. Mitä mä teen? Kertokaa, vinkkejä? Laastari ei ole minun vaihtoehtoni. Itse en haluaisi olla laastari enkä semmoista ota juuri tästä syystä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sillä uudella naisella ei ole tarvetta arvostella toisten ihmisten ulkonäköä netissä. :)

Vierailija
2/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäte se sika. Ansaitset parempaa. Siinähän sitten ruinaa sinua takaisin, mutta et suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Aika vaan auttaa tuohon asiaan. Ei kun uusia tapaamaan. Vuoden päästä voit jo paremmin.

Vierailija
4/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois ainakin liikaa tuollanen muiden naisten kanssa viestittely, vähempikin. Parempi kun pääsit moisesta eroon. Oikeastaan uutta naista pitäis sääliä. Tsemppiä sulle kovasti!

Vierailija
5/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsesi surra ja läpikäydä kaikki tunteet. Jos piilottelet niitä ja pakotat itsesi voimaan paremmin, todennäköisesti jossain vaiheessa taakka iskee takaisin.

Jonain päivänä tajuat, että et enää välitäkään, se iskee yhtäkkiä mutta se on hyvä tunne :)

Vierailija
6/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tään tyylin niin tunnistaa. 0/5.

Vierailija
7/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa tulin aivan hulluksi, siis kirjaimellisesti menin suoranaiseen psykoosiin. Pommitin exää lukuisin tekstarein ja onnistuin suututtamaan hänet niin, että haki lähestymiskieltoa. 

Sitä ei kuitenkaan tullut, koska lopetin ajoissa viestittelyn eikä viesteissä ollut siihenkään mennessä niss ollut mitään uhkailuja tai solvaavia juttuja. Sellaisia känniviestejä keskellä yötä eli häirinnäksi luettavaa kyllä. 

Nyt ihmettelen asiaa. Olen pohjimmiltani järkevä ja tasainen luonne. Tai voihan sen ajatella toisinkin päin eli pohjimmiltani en ole. 

Käsittämättömintä käytöksessäni oli se, että itse olin halunnut eroa. Tosin kyllä lukuisten pettämisten jälkeen, mutta silti. 

Vierailija
8/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua säälittää tämä uusi nainen. Luulee raukka saaneensa kimpaleen kultaa. Niin minäkin luulin.

Mutta kiitos, tuo on totta, pakko antaa näiden tunteiden tulla. Ei ne muuten häviä mihinkään. Ja samalla ihmettelen, miten mies on voinut hypätä näin pian uuteen suhteeseen? Sanoi minulle 2 kk jälkeen, että ero on käsitelty ja pääsee helpommalla ilman minua. Kai tämä on yksilökysymys? ap

Vierailija
9/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillitä ihan vapaasti Iines.

Se jätkä ei ainaskaan niiskuta vaan painaa näköjään onnessaan baanalla.

Mutta tosiaan jatka ittes säälimistä tyyliin mitä meillä olisvoinutbyääähollaniiskunniiskun.

Vierailija
10/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat nyt vaan reippaasti jakaan persettä ympäri kyliä. Kyllä se siitä sitten helpottaa, ku saat kunnolla kyrpää.

Vierailija
11/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla.

Vierailija
12/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin uuteen suhteeseen kolme kuukautta viiden vuoden suhteen päättymisestä. Olin käsitellyt eron jo sen suhteen aikana, koska tiesin varmaan vuosi ennen suhteen päättymistä, että se tulee joku päivä päättymään. Itse muuttopäivä oli vaikea, mutta sen jälkeen tunsin vaan helpotusta. Ehkäpä sunkin ex on mielessään eronnut susta jo ajat sitten.

Vierailija
13/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletit ilmeisesti, että exäsi on yksin koko loppuelämänsä eronne jälkeen?

Vai miehenkö kanssa olisit hänen halunnut nähdä?

Vierailija
14/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin uuteen suhteeseen kolme kuukautta viiden vuoden suhteen päättymisestä. Olin käsitellyt eron jo sen suhteen aikana, koska tiesin varmaan vuosi ennen suhteen päättymistä, että se tulee joku päivä päättymään. Itse muuttopäivä oli vaikea, mutta sen jälkeen tunsin vaan helpotusta. Ehkäpä sunkin ex on mielessään eronnut susta jo ajat sitten.

Aha et varmaan kertonut toiselle että haudot eroa? Raukkamaista toimintaa. Toivottavasti saat maistaa omaa lääkettäsi.

Vierailija
15/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollero kirjoitti:

Oletit ilmeisesti, että exäsi on yksin koko loppuelämänsä eronne jälkeen?

Vai miehenkö kanssa olisit hänen halunnut nähdä?

Mikäs sua riepoo lauantaina aamulla? Mies ei antanut viime yönä?

Vierailija
16/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että me olisimme olleet yhdessä loppuelämämme. 😁. Ap

Vierailija
17/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Erosinneljän vuoden suhteesta itse siitä syystä että mies petti ja valehteli, teki samaa kuin sinun ex. Meni2kkerosta niin exällä oli uusi. Kyllä kirpasi vaikka itse olin se joka eropäätöksen teki. Pitkälti vuosi meni, että sain käsiteltyä ton asian ja olen kiitollinen siitä etten ottanut ketään laastariksi vaan käsittelin asian juurta jaksain yksin.

Tsemppiä, ei se loputtomiin kestä! Anna itsellesi aikaa :)

Vierailija
18/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus. Älä välitä näistä typeryyksistä jotka voi pahoin itsekin.

Vierailija
19/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kun mietit miten se vetää sitä harmaavarpusta hiuksista samalla kun panee takaapäin ja harmaavarpunen kirkuu kivusta ja nautinnosta. Sitten ne tekee aamupalaa perheenä.

Vierailija
20/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat tsempeistä! Kyllä minä tästä vielä nousen. Nyt on parempi olotila. Taitaa kuulua asiaan nämä hetkittäiset romahdukset. Olen siis ihminen joka tuntee.

Nro 19, kiitos tästä myös. Helpotti kummasti. Luultavasti exäni ajattelee kiinteitä, pyöreitä pakaroitani tuolloin <3 <3. Hahahhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan