Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutama kysymys Snapchatista!

Vierailija
23.04.2016 |

1. Mistä näen omat snäppini? (Niitä ei pitäisi olla, mutta haluan varmistua etten ole vahingossa lisännyt mitään)

2. Jos olen estänyt yhteystietojen käytön Snapchatissa puhelimen asetuksista, pystyvätkö ne joilla on numeroni puhelimessaan löytämään minut etsimällä omassa Snapchatissa yhteystiedoistaan?

3. Jos olen laittanut asetuksista, että vain kaverini näkee snäppini, tarkoittaako se niitä kavereita, jotka minä olen lisännyt vai niitä, jotka ovat lisänneet minut kavereihinsa?

4. Pääseekö jostain toisten profiiliin, vai onko ainoa mitä toisista näen niin heidän snäppinsä, jos olen lisännyt heidät ensin kavereihini?

5. Eihän kukaan saa selville puhelinnumeroani tai spostiosoitetta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

2. Todennäköisesti

3. Omasta mielestäni kaverit tulee hyväksyä ensin

4. Ei ole profiileja, näet vain toisten sinulle lähettämät snäpit ruudulta 1. (kuvanottoruutu on 2.) ja mystoryt ruudulta 3.

5. Ei saa. 

Vierailija
2/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Vielä olisi muutama askarruttava asia.

6. Jos seurailen siellä lähinnä julkkiksia enkä niinkään tuttavia, niin tulenko todennäköisesti koskaan saamaan snäppejä (vaikka luulin niiden olevan koko jutun pointti) vai onko mystoryt se juttu jota siellä yleensä seuraillaan julkkisten osalta? Onko snäpit siis vain henkilökohtaisia viestejä?

7. Näkeekö seuraamani henkilö, että juuri minä olen katsonut hänen snäppinsä ja sen, montako kertaa olen ne katsonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Näkeekö muut keitä olen lisännyt kavereihini?

Vierailija
4/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Vielä olisi muutama askarruttava asia.

6. Jos seurailen siellä lähinnä julkkiksia enkä niinkään tuttavia, niin tulenko todennäköisesti koskaan saamaan snäppejä (vaikka luulin niiden olevan koko jutun pointti) vai onko mystoryt se juttu jota siellä yleensä seuraillaan julkkisten osalta? Onko snäpit siis vain henkilökohtaisia viestejä?

7. Näkeekö seuraamani henkilö, että juuri minä olen katsonut hänen snäppinsä ja sen, montako kertaa olen ne katsonut?

6. Kaikki snäppiin laitettavat jutut on kyllä snäppejä, mutta tuskin tuut saamaan julkkiksilta privasnäppejä. Eli seuraamiesi ihmisten mystoryista joudut vaan kattelemaan snäppejä.

7. Kyllä. Jokaisen snäpin alareunasta niiden laittaja näkee listan snäpin katsoneista käyttäjistä, tuplakatsomisista ja mahdollisista ruutukaappauksista.

8. Mun tietääkseni kukaan muu ei näe, keitä kaikkia seuraat snäpissä

Vierailija
5/14 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista!

Vierailija
6/14 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys Snäppiin liittyen. Jos olen estänyt jonkun snäpissä, voiko hän jatkossa mitenkään nähdä minua snäpissä. Esim. jos vaihdan käyttäjänimeäni, voiko hän, jos hänellä on puhelinnumeroni kännykällään jäljittää sen avulla uuden käyttäjänimeni?

Vierailija
7/14 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitan jonkun henkilön käyttäjästä snapchatissa niin näkeekö hän että olen ilmoittanut hänen käyttäjästään?

Vierailija
8/14 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmoitan jonkun henkilön käyttäjästä snapchatissa niin näkeekö hän että olen ilmoittanut hänen käyttäjästään?

toinen henkilö ei näe jos ilmotat hänen snäppi käyttäjänsä.

Vierailija
9/14 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys Snäppiin liittyen. Jos olen estänyt jonkun snäpissä, voiko hän jatkossa mitenkään nähdä minua snäpissä. Esim. jos vaihdan käyttäjänimeäni, voiko hän, jos hänellä on puhelinnumeroni kännykällään jäljittää sen avulla uuden käyttäjänimeni?

jos olet estänyt jonkun niin hänen ei pitäisi nähdä käyttäjääsi vaikka vaihtaisin sen tunnusta. Tämä henkilö voi kuitenkin uuden käyttäjäsi jos et ole estänyt häntä sillä.

Vierailija
10/14 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin jättää itseni kartalle. Eli vaikka käyn kartalla. Muut ei nää sitä milloin olen käynyt. Että vaikka ole sillä hetkellä kartalla se näyttää että olen käynyt tunti sitten. En tarkoita haamutilaa. Jossa ei näy ollenkaan.

Vierailija
11/14 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei paitsi jos ottaa sijainnin pois päältä

Vierailija
12/14 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun muokkaa oman tarinan katsojat kohtaan muokattu niin ne mihin laitan täpän niin näkevätkö he sen snäpin vai eivät. En ymmärrä

Vierailija
13/14 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7. Kyllä. Jokaisen snäpin alareunasta niiden laittaja näkee listan snäpin katsoneista käyttäjistä, tuplakatsomisista ja mahdollisista ruutukaappauksista.

Kannattaa huomioida että, snäpeistä on mahdollisuus ottaa ruutukaappauksia ilman että, snäpin laittaja tietäisi. Siksi tuohonkin pätee sääntö ettei kannata jakaa mitään mitä ei nettiin muutenkaan jakaisi.

14/14 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi miten saa snäpchatissa jonkun jota ei löydä jonko on sielä niin miten siitä saa  sen näkyy  laitaisitako sähköpostiin viestiä heureka_28@hotmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi