Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen elokuva-Poikani Kevin, miten loppui???

Vierailija
23.04.2016 |

Pirulauta, nukahdin kesken kaiken. Muistan vielä, kun Kevin oli ampunut nuolen? siskonsa silmään, ja sisko oli päässyt sairaalasta kotiin. Sitten filmi poikki :D Mitähän tän jälkeen tapahtui, oikeudenkäynnit jne?? Ja miksi äidistä tuli niin inhottu kaupungissa? Samperi kun harmittaa, oli kyllä ahdistava leffa ja hyvät näyttelijät. Kevinin näyttelijä kunnon psykopaatti ja Tildan mustan puhuvat silmät olivat jotain hypnoottista..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-Kevin rauhoittuu vain isän syliin eikä suostu imemään rintaa- äiti tulkitsee tämän niin, että lapsi vihaa äitiään. Ja mies pakottaa vaimonsa muuttamaan taloon, jota tämä  inhoaa.

Erittäin tervettä porukkaa!  

Vierailija
42/44 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiivistelmistä. Poikani Kevin on elokuva, jota olen alkanut katsoa monta kertaa, mutta kiinnostavasta tarinastaan huolimatta se jää aina kesken. Ei ihme, että ap:kin nukahti... :)

En oikein tykkää elokuvan kerronnasta. Muistaakseni tarina kerrotaan (ainakin osittain) takaumien kautta, ja muistaakseni se alkaakin useasta peräkkäisestä, erillisestä takaumasta. Palapelimäinen kerronta on taitolaji, ja mielestäni tässä elokuvassa se on vähän epäonnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Kiitos tiivistelmistä. Poikani Kevin on elokuva, jota olen alkanut katsoa monta kertaa, mutta kiinnostavasta tarinastaan huolimatta se jää aina kesken. Ei ihme, että ap:kin nukahti... :)

En oikein tykkää elokuvan kerronnasta. Muistaakseni tarina kerrotaan (ainakin osittain) takaumien kautta, ja muistaakseni se alkaakin useasta peräkkäisestä, erillisestä takaumasta. Palapelimäinen kerronta on taitolaji, ja mielestäni tässä elokuvassa se on vähän epäonnistunut.

Minun mielestäni taas tämä elokuva nimenomaan on mestarinäyte takaumien ja nykyhetken palapelistä, joka onnistuu kuvaamaan todella hyvin sitä kaaosta, joka jatkuvasti ja joka hetki taistelee pysyäkseen järjissään.

Vierailija
44/44 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Minun mielestäni taas tämä elokuva nimenomaan on mestarinäyte takaumien ja nykyhetken palapelistä, joka onnistuu kuvaamaan todella hyvin sitä kaaosta, joka jatkuvasti ja joka hetki taistelee pysyäkseen järjissään.

*sitä kaaosta joka on äidin pään sisällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän