Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kissa olla pitkävihainen?

23.04.2016 |

Olin reissussa kaksi päivää ja kissi hyvässä hoidossa ihan täällä kotona. Tulin kotiin ja ihan näyttää, että tuo pikkuinen näyttää mieltään minulle; juoksee adhd:na pitkin seiniä karkuun, luimistelee korvat takana eikä suostu tulemaan lähellekään. Kurnuttaa ja on levoton, ei halua viereen tai rapsuteltavaksi ollenkaan.
Minä, joka olin sen luottoaikuinen tunnun olevan sen vihatuin ja ällöttävin tapaus ikinä.

Mitä tuo kisuli miettii?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, ainakin oman kokemuksen perusteella.

Meillä on kolme kissaa joista yksi on niin sanotusti minun "vauvani". Pisin aika erosta tuosta tapauksesta on neljä päivää ja voi sentään, kun hän osoitti mieltään. Normaalisti tulee aina vastaan kun tulen kotiin mutta tuolloin tuli ovelle ja luimaisi piiloon. Ei antanut edes koskea. Yritin lahjoa tuota ruualle persoa kissaa mutta kävi vain haistamassa kättä (jossa siis oli muutama herkkupala) ja paineli kauemmiksi.

Muutama päivä meni ja sitten kisu oli vasta oma itsensä. Ja tosiaan, ei se täällä kotona ollut edes yksin vaan tuttujen perheenjäsenten kanssa. Mutta kun minä nyt vain satuin puuttumaan :D

Vierailija
2/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kissa järkyty helposti elinympäristön muuttuessa? Eli näkisin että voi tuohtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan voivat. 

Meillä on muutamia kissoja. Miehen kanssa kun lähdetään reissuun, niin seuraavalla viikolla kukaan ei tullut lähelle. Jopa sähisivät. Kotona kuitenkin oli vakioporukka, mutta lauman johtajat puuttuivat.  Ajan kuluessa taas hoksaavat, ketkä laumaa ruokii ja ruotii.

Nuori koira kuuluu talouteen myös. Hän tekee vastaavaa. Oli hemmetin iloinen, kun tultiin takaisin, mutta ainiinjoo, noi unohti mut ja murjottaa ja tuhisee pitkin kämppää. Välttää meidän koskettelua.. uskoo vain teinien käskyjä. Sitten meni pari päivää meni, kun saatiin lenkitettyä hänet omaksi taas.

Eläimet ovat upeita. :)

4/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kissa viikon hoidossa. Siellä normaalisti sähisi aina ja viikon kuluessa oli tullut tutuiksi ja makoilikin sitten kuulemma jo sylissä kehräämässä. Mentiin hakemaan ja juoksi sängyn alle karkuun. Ei antanut silittää vaan laski selän alas kun yritti koskea. No sain sitten takajalasta kiinni ja napattua pois sängynalta ja pistin koppaan. Matka kotiin ja tuli kopista ulos. Kissa oli kun ei ois tuntenutkaan meitä. Pari päivää se mökötti ja sitten hyppäsi viereen sänkyyn (ei yleensä nuku sängyssä) ja nukkui siinä vieressä sitten sen jälkeen joka yö noin kolme viikkoa. :) eli ensin mököttää mutta kyllä se siitä ja sitten haluaa olla lähellä koko ajan kunnes taas palautuu normaaliksi. :)

Vierailija
5/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksi jo edesmennyt kissi ei tykännyt yhtään, jos oltiin päivä pois kotoa. Kun tultiin takaisin kotiin, se odotti kotipihan laatoilla naama rutussa. 

Vierailija
6/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on kuollut kolme kissiä alle 3/4 vuodessa. Ensin lähti musta kissi viime kesän lopussa 17 v., sitten tuo keltainen ruttunaama jouluna 17,5 v. ja pari kuukautta sitten yllättäen nuorempi harmaa n. 12 v. Vielä on yksi harmaa jäljellä.