Nimi on Ilona, mutta ei osaa suomea?
Kommentit (19)
Ilona ei ole vain suomalainen nimi. Esim Unkarissa yleinen.
Vierailija kirjoitti:
outoa.
Sulla on aika laimeat aloitukset tänään.
Aika mahtavaa, että on noin suomalainen nimi.
Cicciolina aka Ilona Staller ei myöskään osaa suomea.
Onhan niitä paljonkin nimiä, jotka on satumalta samoja mutta eri lähteistä. Eli jossain muussa maassa voi olla myös nimi Ilona. Alana, Eliana, Elena, Ilana, Ilona...
Vierailija kirjoitti:
Ilona ei ole vain suomalainen nimi. Esim Unkarissa yleinen.
Mutta ohjelman nimi ei olekaan Voice of Unkari.
Voi myös olla vaikka ranskalainen...
Minä tunnen monta ihmistä, jotka eivät osaa suomea tai puhuvat sitä huonosti, vaikka heillä on täysin suomalainen nimi. Siirtolaisten lapsia, jotka ovat muuttaneet Suomeen isiensä maille:-). Ilona on kyllä nimenä käytössä muuallakin, muistaakseni Italiassa.
Eräs ulkomaalainen on nimeltään Maria. OMG!!!
Ilona ei ole suomalainen nimi, vaikka se onkin homonyyminen sanan ilo essiivimuodon kanssa. Ilona on sama nimi kuin Helena, muistaakseni se on juuri unkarilainen muunnos.
Vierailija kirjoitti:
Cicciolina aka Ilona Staller ei myöskään osaa suomea.
Se kävi 80-luvulla Suomessa kukkaseppele päässä ja näytti telkkarissa tissin. Omg!
Mitäs sitten? En mä myöskään oleta, että kaikki Sofiat ja Alexandrat osaa kreikkaa, joten miksei Ilona voisi olla osaamatta suomea?
Viime jaksossa kertoi, että on vaihtanut nimensä Ilonaksi. En muista sen oikeaa nimeä.
Ja må tunnen mm.Lauran, Annan, Julian, Olivian, Marian ja Anun, jotka ei puhu suomea!! Ooämgeeee!!!!
Mä tuntemia : Laila, Aina, Maila, Maija, Timo, Kari, Ari, Anja, Anneli, Martti, Jarmo....
Tunnen Saaran, Marian, Eevan ja Raakelin eikä kukaan heistä osaa hebreaa, arameasta puhumattakaan.
Minä tiedän sisarukset Sini ja Simo jotka eivät puhu suomea.
Onkohan sillä suomalaiset juuret