Kallein omistasi auto, ikä ja koulutus
Kommentit (24)
Omistatko aidosti, vai onko autolainaa?
Jos puoliksi minun kelpaa, niin 400.000€, muuten 13.900€, kolmekymppinen, lukio ja yliopistoa
En ole ikinä omistanut autoa, vaikka ajokortti onkin. Ikä 25, koulutus maisteri.
En ole koskaan omistanut autoa, 30v mies, amis. Kortti on.
Vierailija kirjoitti:
Omistatko aidosti, vai onko autolainaa?
Ihan oikeesti omistan.
AP
40 vuotta vanha amerikanauto ja itse samoja ikiä. Perusduunari. Tosin löytyy 2000 luvun käyttis mutta vanha auto kalliimpi.
HEL-NYC kirjoitti:
Jos puoliksi minun kelpaa, niin 400.000€, muuten 13.900€, kolmekymppinen, lukio ja yliopistoa
Mikähän on merkki ja malli?
Ihanko olet autoverot maksanu?
13 000€, omalla rahalla, ei lainaa. 25v.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mikähän on merkki ja malli?
Ihanko olet autoverot maksanu?
Porsche Cayenne. Kai siitä on verot maksettu, kun Suomesta autokaupasta on ostettu. Vai meinaatko tuota itse ostamaani?
EDIT: typo
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta vanha amerikanauto ja itse samoja ikiä. Perusduunari. Tosin löytyy 2000 luvun käyttis mutta vanha auto kalliimpi.
Millainen? Miehellä on omana autonaan 60-luvun jenkki. Miehen rakkain omaisuus :D
220€ Datsun 100A, vuosimallia 1971, auton koulutuksesta en osaa sanoa.
HEL-NYC kirjoitti:
On sulla helkkarin kallis Cayenne... En ole koskaa tollaseen törmännyt. Itselläni Panamera; 180 000€, 31v, maisteri
450e 19v nainen Ammattikoulu
Auto ollut mulla kohta 2vuotta eikä oo vikoja. Halpa,hyvä ja saa rällätä ;)
En ole eläissäni omistanut ikää tai koulutusta. En kyllä autoakaan.