Asentoaan hermostuneena korjailevat miehet
Mistähän voi johtua sellainen hermostuneen oloinen istuma-asennon korjaaminen miehillä? Sellasta ihme tatistelua, jalat laitetaan ristiin ja persettä nostetaan välillä penkistä. Jatkuvasti bongattava ilmiö kyseessä. Voisiko olla joku muu syy kuin se joka ekana tulee mieleen? Pelkkä hermostuneisuus? Vähän vaivaannuttavaa kuitenkin.
Kommentit (21)
Tekisi mieli raapia palleja, mutta ei kehtaa? Munat huonossa asennossa?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin siitä, että sinä olet niin helvetin kaunis?
Jos olisin, niin en varmaan ihmettelisi asiaa. ap
Oon kait itte sitten vain pervo,kun tulee ekana mieleen jotkut tutinat housuissa.hahahah. No kuitenkin mua alkaa aina punastuttaa, jos huomaan tuon ja haluan äkkiä pois tilanteesta.ap
Vierailija kirjoitti:
Pukamat?
Jos se tää sitten on.:D ap
Tai jos pierettää ja yrittää epätoivoisesti pidätellä?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Oon kait itte sitten vain pervo,kun tulee ekana mieleen jotkut tutinat housuissa.hahahah. No kuitenkin mua alkaa aina punastuttaa, jos huomaan tuon ja haluan äkkiä pois tilanteesta.ap
*facepalm*
Erektio, kusihätä, peräpukamat, pierettää, kiire, kakkoshätä, levoton muuten vaan, matsi alkaa ja muija vaan höpöttää jne.
Vaikea sanoa. Mä kyllä kysyisin, että mikä on? Onks sulla kiire jonnekin vai tuleeko pissa housuun?
Vierailija kirjoitti:
Erektio, kusihätä, peräpukamat, pierettää, kiire, kakkoshätä, levoton muuten vaan, matsi alkaa ja muija vaan höpöttää jne.
Vaikea sanoa. Mä kyllä kysyisin, että mikä on? Onks sulla kiire jonnekin vai tuleeko pissa housuun?
Miehenä on kokemusta siitä, että olin ekaa kertaa ihastuksen luona. Oltiin juotu viintä ja syöty hyvin, ja istuttiin siinä sohvalla. Yhtä aikaa tuli armoton erektio kun sen naisen hajuvesi tuoksui ja isot rinnat nännit nöpöttäen näkyi paidan läpi, ja alkoi pierettää se meksikolainen ruoka. En kehdannut lähteä teltta pystyssä vessaan päästelemään ilmoja, vaikka olo oli tukala. Yritin siinä peitellä seisokkia jalkoja ristimällä, ja pieruhan luonnollisesti pärähti eikä ihan hiljaa. Tai hajuttomasti. Mutta nainen nauroi ihan vedet silmissä, ja tuli likelle, missä vaiheessa paljastui myös se pullotus etumuksessa.
Mutta tuohon levottomaan liikehdintään voi siis olla monta syytä. Jos on pöytä edessä, ei erektio edes näy.
Meniks pupu pöksyyn vai mikä siellä liikkuu?
Miehen muna yrittää eläimellisesti syöksyä sinua kohti mutta mies pidättelee tuota petoa.
Kerran kun räjähti projekti silmille ja työmatka venähti yhden yön hupireissusta 5 päiväiseksi ympärivuorokautiseksi maratoniksi, erehdyin täydentämään kalsarivalikoimaa häthätää jostain saksalaisesta Tarjoustalon vastineesta joka sattui osumaan kohdalle.
Olipa kiva vetää dirikoille loppuyhteenvetoa, kun olo housuissa oli kuin olisi kiveksiä kuristettu pianolangalla ja hangattu teräsvillalla. Varmasti oli vähän keskimääräistä levottomampaa ruumiinkieltä, vaikka suurinpiirtein kunnialla selvisinkin.
Yritän vain saada kiveksilleni mukavampaa oloa.
Luin otsikon monta kertaa "Asuntoaan hermostuneena korjailevat miehet", ja mieleen tuli kuva jostain hikitippa otsalla remppaa tekevästä miehestä :D
En ole mies, mutta olen tuollainen asennon vaihtelija. En voi sille mitään, mutta en vaan jaksa istua yhdessä kohti samassa asennossa pitkään.
Tietenkin siitä, että sinä olet niin helvetin kaunis?