"Hämäräkävelijät"
Moikka kaikki! Oon siis ihan normaali 21v nuori , olen hyvin periaatteellinen ihminen ja en todellakaan ole ihminen joka on helposti vietävissä millään meedio tms jutuilla koska olen aina ollut aika epäileväinen ja haluaisin todisteita asioista ennenkuin luotan niihin. Luin aijemmin ketjun jossa 5 vuotias lapsi näki ns "hämäräkulkijoita" iltaisin ulkona ja ketjuun oli kommentoitu paljon mt-ongelmista jne. Itse olen nähnyt kyseisiä kulkijoita ihan lapsesta asti ja yhä nykyään havahdun tunteeseen että joku katselisi tai että nyt tapahtuu jotain. Viimeisin kerta tapahtui viime syksynä jolloin näin huoneeni ikkunasta ulkona näitä "vaeltelijoita" kulkemassa. Yksi kulkijoista oli paikallaan n 10-15m päässä ikkunastani ja taustalla kulkijoita valesi kuin tiettyjä polkuja pitkin läpi takametsän.. Hulluksi minua saa sanoa mutta vakavan onnettomuuden jälkeen noin parivuotta sitten pääsin juttelemaan psykiatrille ja kerroin näistä kulkijoista psykiatrille.. hän kyseli ja hirman kyseenalaistikin näitä mutta totesi että ihan terve olen ja että ei ole oikea henkilö välttämättä auttamaan tässä asiassa ja jos näitä on tapahtunut jo lapsesta asti. Myöhemmin kävin myös toisella psykiatrilla mutta hänkään ei osannut kuin jutella asiasta.. Tunnen kulkijat myös fyysisesti, Kylmiäväreitä , iho menee kananlihalle ihokarvat nousevat ja tulee omituinen olo.. kuin joku tarkkailisi tai kun se tunne kun olet yksin kotona myöhään.. Luulin koko lapsuuden että kaikilla olisi ainakin jonkinlaisia kokemuksia näistä "kulkijoista" mutta ei ilmeisesti ole? Onko paikalla ketään jolla on vastaavaa?
Kommentit (2)
Hmm. Kun pienenä menin äidin viereen yöllä nukkumaan, mun piti aina eka käpertyä lattialle sängyn eteen odottamaan, että semmonen hahmoarmeija meni ohi. :D Muistan sen niin todentuntuisesti.
Anteeksi paska äidinkielen taitoni, koettakaa kestää :D
Ap