Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailu on turhaa

Vierailija
22.04.2016 |

Netistä tavallisen miehen on turha hakea seuraa. Deitti sivustoilla seuranhakijoista 80% miehiä ja 20% naisia. Miehistä on siis ylitarjontaa joten naiset pääsee valitsemaan ne parhaat. Vain lihaksikkaat alfa miehet saa seuraa ja tavallinen kiltti beta mies jää ilman naista. Tavallisen kiltti miehen on turha kuvitellakaan että löytäisi panoseuraa naisista netistä. Vain alfat pääsevät panemaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaipaat pelkkää panoseuraa? Tuskin se on deittailua?

Ei ne vaatimattoman näköiset ja -oloiset naisetkaan netistä seuraa löydä, yrittänyt olen 10v ajan ja ikisinkuksi jäin. Useimmat naiset eivät toivo pelkkää panosuhdetta vaan pysyvämpää tapailuseuraa.

Mene huoriin tai leiki baarissa itsevarmaa, kyllä heruu. Älä kuitenkaan valehtele meille kilteille naisille että haluaisit jotain muuta kuin panoseuraa, se ei ole reilua.

Kyllä se tutuksi käynyt kuvio on että ensin jutellessa nainen on kiinnostunut ja pyytää sitten kuvaa. Sen jälkeen ei kuulukaan enää mitään. Niin tärkeä on ulkonäkö suomalaiselle lumpulle.

Kyllä naisillekin käy tuota että kuvan jälkeen mies katoaa. Ovatko miehetkin lopulta pelkkiä lumppuja?

Kyllä miehille merkkaa hyvin paljon naisen ulkonäkö. Kun laittaa profiilikuvan, jossa rinnat pullottavat nätisti ja naurava ilme päällä, tulee vaikka kuinka paljon kontaktipyyntöjä. Sitten kun on perusarkinen kuva, ei kiinnosta juurikaan. osa miehistä on ihastunut kuviini, osa poistanut minut listoilta kokonaan kuvan laittamisen jälkeen. Ja nuo samat tyypit pyörivät hakemassa kumppania kuukaudesta, jopa vuodesta toiseen. Olen ollut samalla deittisivulla kahdesti ja oli melkein vuosi väliä. Siinä vaan ne samat jahdit ovat edelleen aktiivisina.

Vierailija
22/24 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kiltti beta-mies... :D Se on ihan oma valinta, vähän niin kuin naiselle on oma valinta olla lihava. Jos todella uskot, että se on lihaksista kiinni niin käy vähän salilla ja ruokapöydässä useammin. Toinen mitä en ymmärrä on tämä kiltti beta vs. ilkeä pelimies afla. Betat ovat esittävät vain kilttiä, koska se on ainoa mahdollisuus päästä pukille. Oikeasti olette ihan samanlaisia miehiä kuin muutkin .

Mutta joo nettideittaillu tai jopa seksiseuran hakeminen onnistuu kyllä jos on vähänkään lihaa luiden ympärillä ja osaa olla itsevarma, suorastaan naurettavan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että sulla on tuollainen kokemus nettideittailusta. Olen nainen ja ollut sinkkuna vuoden. Olen ollut nettideittipalstalla 4kk ja mukavia viestejä olen vaihtanut useamman miehen kanssa. Yhden tapasin kerran päivällisellä, ei pidetty sitten enää yhteyttä. Mies ei ollut tyyppiäni, sopii ehkä jollekin muulle paremmin. Toisen kanssa on tavattu harvakseltaan ja juteltu tuntikausia. Mitään muuta ei välillämme ole ollut.

Ja miksi olen tuollaisella palstalla. No, en käy baareissa, harrastuksessa en tapaa ketään, mutta kaipaan aikuista seuraa työajan ulkopuolella. Ja kirjoittelu auttaa siihen aika kivasti. Jos jonkun kanssa on lisäksi mukava viettää aikaa muutenkin, on mukava lisä elämään.

Kenellekään en suostuisi panoseuraksi. Seksi on minulle muuta kuin panemista jonkun vieraan kanssa.

Johan sitä ollaan tutustuttu kun muutaman tunnin juttelee. Ja sit eikun hommiin. Ei osta sikaa säkissä kumpikaan.

Vierailija
24/24 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sitä, että osaa kirjoittaa yhdyssanat oikein. Eli karsiutuisit jo tuon kirjoitustyylin takia, koska se saa sinut vaikuttamaan tyhmältä.

Tämä oikeinkirjoitusfriikki olisi hauska nähdä luonnossa. Turhautunut lähihoitaja joka koulussa osasi laittaa pilkut aineessa paikalleen? Nyt elämäntehtävänä opettaa yhdyssanasäännöt av-kansalle.