Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyyliniekat, suositelkaa hääpukua sirolle morsiammelle

Vierailija
22.04.2016 |

Olen yrittänyt etsiä pukua, mutta päätösten tekeminen on vaikeaa. Tuntuu, etten näytä oikein missään puvussa kauniilta. Eli auttakaa ja linkatkaa ketjuun hääpukuja, jotka sopisivat mahdollisesti minulle. Mittani ovat 160 /40. Vyötärö 50 cm. Pidän vintagetyylistä ja kauniista yksityiskohdista. Puku voisi olla myös lyhyt.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle varmaan sopisi a-linjainen puku paremmin kuin merenneitomalli.A-linja ei kaikille käykään,mutta sirolla naisella se on hyvin imarteleva.

Juu, olen samaa mieltä, ettei merenneitomalli käy. Sovitin sellaista ja näytin suorastaan hassulta. 😖 ap

Vierailija
22/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle ja sirolle morsiamelle sopii pieni ja siro mekko ;) Raskaat tylliunelmat eivät sovi. Oon nähnyt joskus, eikä näytä hyvältä... Valitse sellainen mekko, jossa on paljon pitsiä ja ehkä esim. Helmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voisit kokeilla myös epäsymmetristä helmaa, josko se toimisi. https://visuelleproductions.files.wordpress.com/2015/02/17e7fb69c531dd5…

On yllättävän hankalaa etsiä mekkoja, joista pystyy heti näkemään, miltä näyttää lyhyemmällä. Kaikki mallit ovat järjestäen >180 cm.

Periaatteessa sellainen 1920-lukua mukaileva mekko voisi toimia hyvin myös lyhyempänä..? :)

Kaunis mekko. Tuollaista mallia en olekaan vielä kokeillut, joten kiitos vinkistä 😊 Juu, samaa mieltä, että on hankalaa kuvitella. Myös tuo 20-luku on hyvä vinkki. 😊 ap

Vierailija
24/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain malleista saattaisi pystyä myös pienillä muokkauksilla nostamaan vyötärölinjaa, jolloin istuisi paremmin siltä kohdalta. :) en ole ompelija, joten en pysty sanomaan, mutta josko joku ompelija tietäisi (täällä tai liikkeessä) paremmin. :)

Vierailija
25/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen kaula sinulla on? Katselin Pronovias hääpukuja ja niissä oli paljon venekaula-aukon tyyppisiä. Jos kaulasi ei ole lyhyt, yksikertainen, korkealla oleva kaula-aukko voisi sopia hyvin ja "pidentää"

Vierailija
26/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistain malleista saattaisi pystyä myös pienillä muokkauksilla nostamaan vyötärölinjaa, jolloin istuisi paremmin siltä kohdalta. :) en ole ompelija, joten en pysty sanomaan, mutta josko joku ompelija tietäisi (täällä tai liikkeessä) paremmin. :)

Aivan, tuotahan voisi kysyä. Eikä myöskään teettäminen olisi poissuljettu vaihtoehto. Tosin mietin, että saako silloin puvusta varmasti oikeanlaisen kuvan. Joskus on hankala visioida, millaiselta valmis puku tulisi näyttämään. 😊 ap

Vierailija
27/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienelle ja sirolle morsiamelle sopii pieni ja siro mekko ;) Raskaat tylliunelmat eivät sovi. Oon nähnyt joskus, eikä näytä hyvältä... Valitse sellainen mekko, jossa on paljon pitsiä ja ehkä esim. Helmiä.

Juu, näin se taitaa olla. Kiitos mielipiteestä. 😊 ap

Vierailija
28/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen kaula sinulla on? Katselin Pronovias hääpukuja ja niissä oli paljon venekaula-aukon tyyppisiä. Jos kaulasi ei ole lyhyt, yksikertainen, korkealla oleva kaula-aukko voisi sopia hyvin ja "pidentää"

Jaa...*kurottaa* tavallisen pituinen kai. Kiitos vinkistä, täytyy tutustua. Eikö korkeassa kaula-aukossa voi olla vaarana, että kokonaisuus näyttäisi liian tunkkaiselta? 😊 ap

Vierailija
29/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tunkeileva kysymys, mutta miten on rintaliivien tilanne? Vai meidaatko eden käyttää? Haluatko peittää vai korostaa rintoja?

Vierailija
30/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni helmassa saa olla volyymia, mutta yläosa voisi olla siro, ja ehdottomasti vyötäröä korostava. Ehkä mielummin pitkä mekko ihan vartalon linjojen ja juhlavuuden takia. Esimerkiksi pinterestistä kannattaa hakea ideoita, hakusanoiksi vaikka petite bride, petite wedding dress yms.

Vierailija
31/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt etsiä pukua, mutta päätösten tekeminen on vaikeaa. Tuntuu, etten näytä oikein missään puvussa kauniilta. Eli auttakaa ja linkatkaa ketjuun hääpukuja, jotka sopisivat mahdollisesti minulle. Mittani ovat 160 /40. Vyötärö 50 cm. Pidän vintagetyylistä ja kauniista yksityiskohdista. Puku voisi olla myös lyhyt.

Miten joku voi olla noin laiha?

Vierailija
32/32 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas pohjepituinen 50s tyylinen voisi olla päälläsi todella suloinen, kun olet pieni ja siro. Esim nämä ovat ihania

http://www.houseofmooshki.com/our-dresses/poppy/

http://www.houseofmooshki.com/our-dresses/holly/

Tuolla Mooshkilla on monta muutakin ihanaa vintagetyylistä pukua. Myös ne pitkällä kapealla hameosalla varustetut puvut ovat aika hienoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme