Monessako maassa olet matkustanut?
Kommentit (31)
21v ja 2. Aika surkea "saavutus". :D
28 v. ja 12 maata jos oikein laskin. Lapsena en päässyt koskaan mihinkään kun vanhemmat oli kiireisiä yrittäjiä, kaikki matkustelut olen tehnyt yli 18-vuotiaana omine nokkineni tai kavereiden ja puolison kanssa.
33v ja 4 maata. Matkusteltiin lapsena asuntovaunun kanssa ympäri Suomea (sekä Ruotsissa ja Norjassa). Innostuisin varmaan matkustelusta jos kokeilisin, mutta taidan kokeilla vasta kun rikastun.
Vierailija kirjoitti:
56v ja 28. maa tulee ensikuun lopussa. 14v tytär on käynyt jo 21 maassa, joissain useamman kerran
Tarkennus vielä - näissä kaikissa siis yövytty. Välilaskuja tms en laske mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 vuotta ja 32 maata. Lasken maan käydyksi silloin, kun on poistuttu lentokentältä ja on yövytty.
Jep :D Välillä just tulee näitä "Olen käynyt Saksassa. Olimme Tanskassa ja kävimme sitten autolla Saksan puolella ostamassa halpaa kaljaa."
27-vuotias ja 37 maata. Tavote olisi vierailla kaikissa maanosissa ennen kuin täytän 30. Sormet ristiin.
Toinen kysymys: Millaisilla matkoilla käytte?
(rantaloma, kaupunki, pakettimatka, roadtrip, kuinka kauan yleensä reissussa, yms) :)
Talvella yleensä 9-16pv rantaloma, kesällä 3-4 viikkoa rantaa, kaupunkeja ja vuoristoa - joskus Euroopan läpi ajaen, joskus lentäen ja autolla jatkaen. Lisäksi miehen kanssa kaksin 1-2 pitkää viikonloppua jossain päin Eurooppaa (seuraavaksi Alsacen viinialueelle) ja muutama matkustamiseen liittyvä työmatka (viimevuonna työmatkoja tuli 8)
4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 vuotta ja 32 maata. Lasken maan käydyksi silloin, kun on poistuttu lentokentältä ja on yövytty.
Jep :D Välillä just tulee näitä "Olen käynyt Saksassa. Olimme Tanskassa ja kävimme sitten autolla Saksan puolella ostamassa halpaa kaljaa."
Mä taas en ymmärä miksi näitä ei laskettaisi, jos kysymys on kuitenkin "kuinka monessa maassa olet käynyt"
26 maata ja olen 22v. Lapsena tehtiin perheen kanssa paljon paljon autoreissuja euroopassa ja myöhemmin on tullut matkustettua myös muualla. Nykyäänkin autolla matkustaminen ja esimerkiksi vaeltaminen on mun lempitapoja matkustaa/lomailla
Ikä 26, aloitin matkustelun18-vuotiaana ja plakkarissa on 15 valtiota. En ole käynyt missään yli kolmeen vuoteen.
Suomen lisäksi käynyt ja yöpynyt 20 maassa ja ikää 47 v.
22v ja kuusi maata, en tosiaan matkustele juurikaan.