Monessako maassa olet matkustanut?
Kommentit (31)
36 ja 8, matkustelut tapahtui lähinnä ollessani lapsi.
Kävin hämeessä ja sitten pari kertaa kuopiossa. Pian mennään paraisille kun kuudes lapsi syntyy.
56v ja 28. maa tulee ensikuun lopussa. 14v tytär on käynyt jo 21 maassa, joissain useamman kerran
28v ja 24 maata. Osassa useampaan kertaan jo ja yhdessä asuinkin jonkun aikaa.
Kehutaanko me nyt kilvan tässä itsejämme? Vai miten?
28v ja 20 maata, näistä 18 tullut aikuisiällä. Toivottavasti monta vielä edessä :)
6 1/2 maassa. (Ahvenanmaasta puolikas).
22v ja muistaakseni 9 maassa. Tulevaisuudessa haluan matkustella vielä enemmän toivottavasti.:)
37 vuotta ja 32 maata. Lasken maan käydyksi silloin, kun on poistuttu lentokentältä ja on yövytty.
33v ja ehkäpä 25 maata. Kaikki aikuisiällä Suomea lukuunottamatta, valtaosa yli 30-vuotiaana. Lapsuusperheeni oli köyhä ja 2-kymppisenä ei ollut aikaa eikä oikein rahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
37 vuotta ja 32 maata. Lasken maan käydyksi silloin, kun on poistuttu lentokentältä ja on yövytty.
Jep :D Välillä just tulee näitä "Olen käynyt Saksassa. Olimme Tanskassa ja kävimme sitten autolla Saksan puolella ostamassa halpaa kaljaa."
27-vuotias ja 37 maata. Tavote olisi vierailla kaikissa maanosissa ennen kuin täytän 30. Sormet ristiin.
Toinen kysymys: Millaisilla matkoilla käytte?
(rantaloma, kaupunki, pakettimatka, roadtrip, kuinka kauan yleensä reissussa, yms) :)
Ei aavistustakaan, mutta paljon niitä on! t. 51-v.
Ikää 34, maita 2, Ruotsi ja Norja. Viimeksi olin Suomen ulkopuolella 80-luvulla. Silti olen avarakatseisempi ja fiksumpi kuin palstan 30 maan rajakit. :)
20v ja 15 maassa, iso osa tuli kuitenkin siitä kun ajeltiin autolla ympäri Eurooppaa. Tulevaisuudessa rahatilanteen salliessa on kyllä aikomukset käydä kaikkialla missä kerkiää :-)
Vierailija kirjoitti:
Ikää 34, maita 2, Ruotsi ja Norja. Viimeksi olin Suomen ulkopuolella 80-luvulla. Silti olen avarakatseisempi ja fiksumpi kuin palstan 30 maan rajakit. :)
Hei tsorgen! Mä en asu Suomessa niin oon jääny vähän slangista jälkeen. Mikä on rajakki? Jotenkin suvakin vastakohta vai mitenkä? Eikö yleensä paljon matkustelevat ole myös avarakatseisempia riippuen tietysti sattuuko matkoillaan oikeasti kohtaamaan ihmisiä vai meneekö esim. Thaimaahan ja suostuu kommunikoimaan vain suomalaisten matkaoppaiden kanssa. Fiksumpi voit toki olla, vaikkei viestistä itsestään vielä nokkeluus paistanut.
Olen 35-vuotias ja matkustanut 42 maassa.