Miksei miesten päivää vietetä?
On suuri tasa-arvo loukkaus ettei miestenpäivää vietetä kuten naistenpäivää. Sodissa kuolleista 99% on miehiä, sadat tuhannet nuoret miehet antoivat henkensä 44-45 karjalan kannaksella, ja ei edes miestenpäivää vietetä?
Mielestäni miehiä pitäisi yhteiskunnassa arvostaa enemmän. Jos nuo miehet eivät olisi antaneet henkeään, ei naiset olisi nyt siinä asemassaan kuin nyt on.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole aina ollut tasavertainen miehen kanssa. Esim. äänioikeus tuli naisille 100v sitten, miehillä se on ollut aina.
Naistenpäivä on ihan ansaittu.Et varmasti ole elänyt ilman äänioikeutta tuosta syystä. Eikä se minun vika ole että sitä ei nyt 100 vuotta aikaisemmin ollut. Millä perusteella koet ansaitsevasi oman merkkipäivän, kun minulla ei sitä ole?
Voi pyhä sylvi. Mihin sinä sitä miestenpäivää tarviit, kun et tuon vertaa ymmärrä ottaa selvää, että sellainen on olemassa. MIESTENPÄIVÄ on 19 marraskuuta! Mihin tarvii miestenpäivää tämä mies joka ei edes ymmärä viettää sitä miestenpäivää vaikka sellainen on olemassa. Naistenko se miestenäiväkin pitäisi juhlia, kun ei miehet edes ymmärrä sitäkään tehdä. Täällä vingutaan,miksei miestenpäivää vietetä. Kuka estää viettämästä? Ai niin, jos naiset ei organisoi, niin pitämättä/viettämättähän se jää koko juhla. Naiset kai enimmäkseen kaikki juhlat joutuu järjestämään.
"Naiset organisoi ja järjestää". Niinhän sinä haluat itsellesi uskotella. Nainenonainauhri, pahatmiehet ja sitä rataa.
Nyt palstan naisvihaajat nolasi itsensä ja kunnolla. Miten te sairaat paskiaiset KEHTAATTE haukkua lottia lorvailijoiksi? Olette häpeäksi Suomelle, kun ette tuon enempää tiedä. Tämä ketju muutenkin osoittaa naisvihaajien sairaat ajatukset. Toivottavasti vaimonne (jos teillä sellaisia on) ja äitinne ja isänne saa tietää millaisia oksetuksia olette. Minä ainakin potkisin pihalle ja ulos testamentista tuollaisen. Ja eiköhän noin sairaalta voi kieltää lakiosankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole aina ollut tasavertainen miehen kanssa. Esim. äänioikeus tuli naisille 100v sitten, miehillä se on ollut aina.
Naistenpäivä on ihan ansaittu.Miten ois jos annettais mustille valkoiset orjat, niin nekin sais menneisyydessä kokeneet vääryydet hyvitettyä sitten?
Jaa meinaatko, että naistenpäivällä korjataan kaikki ne vuosituhantiset vääryydet joita naiset silloin koki? Eiköhän naistenpäivänä ole tarkoitus juhlia sitä, että naiset ovat saaneet mm. äänioikeuden, oikeuden omaan pankkitiliin ja omaisuuteen, oikeuden opiskella yliopisossa jne. Eli asiat ovat edenneet hyvään suuntaan. Ei teitä tämän päivän miehiä syytetä menneistä typeryyksistä.
Naisten oikeudet ovat siis kehittyneet samaan tahtiin kuin miestenkin. Miksi tätä pitäisi erikseen juhlia?
Tunnet siis historian vain feministien mantrojen pohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäiviä on 365 päivää vuodessa ja joka neljäs vuosi 366 päivää.
Kiitos sinulle ja kaikille muille Karjalan kannaksella taistelleille urhoille, jotka puolustitte maatamme.
Naiset vain makoilivat kotona sillä aikaa tai laiskottelivat Lottina - ja kaikki työt hoituivat ihan itsekseen.
Iso- tai jopa esi-isien sankaritöillä kehuskelevat miehet ovat naurettavia palstainisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt palstan naisvihaajat nolasi itsensä ja kunnolla. Miten te sairaat paskiaiset KEHTAATTE haukkua lottia lorvailijoiksi? Olette häpeäksi Suomelle, kun ette tuon enempää tiedä. Tämä ketju muutenkin osoittaa naisvihaajien sairaat ajatukset. Toivottavasti vaimonne (jos teillä sellaisia on) ja äitinne ja isänne saa tietää millaisia oksetuksia olette. Minä ainakin potkisin pihalle ja ulos testamentista tuollaisen. Ja eiköhän noin sairaalta voi kieltää lakiosankin.
Sinä et siis tunnistanut palstan toisen naisasianaisen ja miesvihaajan sarkasmia? Paskaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei vietetä naistenpäivää ihan tän takia. Sitte vietetää ku miehet saa oman päivän.
Miestenpäivää vietetään jo, mutta sitä ei ole vielä markkinamiehet osanneet kaupallistaa.
Syynä se, että naiset ovat niitä, jotka lahjoja kärttävät ja loisivat, eli naisilla ei ole intressejä päivää juhlistaa.
Voi sinua ressukkaa ja surullisia käsityksiäsi naisista. Harmi, ettei edes äitisi välittänyt sinusta lapsena. :(
Näitä ad hominen-kommentteja ja muita sönkötyksiä lukiessa tulee väistämättä mieleen se, että miksi naisille ylipäätään edes annettiin se äänioikeus aikanaan. Ja miksi naisia ei niissä johtajien hommissa näy.
Eikä sinua tai muita palstainisiseviä "miehiä", ressukka. :)
Jatka ihmeessä miesten sheimaamista, se on ainoa mihin tunnut pystyvän.
Meitä tämän päivän miehiä syytetään kyllä kaikesta.
Koska ihan kaikkea mahdollista ei vielä ole ehditty kaupallistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä on ihan ansaittu.Et varmasti ole elänyt ilman äänioikeutta tuosta syystä. Eikä se minun vika ole että sitä ei nyt 100 vuotta aikaisemmin ollut. Millä perusteella koet ansaitsevasi oman merkkipäivän, kun minulla ei sitä ole?
Voi pyhä sylvi. Mihin sinä sitä miestenpäivää tarviit, kun et tuon vertaa ymmärrä ottaa selvää, että sellainen on olemassa. MIESTENPÄIVÄ on 19 marraskuuta! Mihin tarvii miestenpäivää tämä mies joka ei edes ymmärä viettää sitä miestenpäivää vaikka sellainen on olemassa. Naistenko se miestenäiväkin pitäisi juhlia, kun ei miehet edes ymmärrä sitäkään tehdä. Täällä vingutaan,miksei miestenpäivää vietetä. Kuka estää viettämästä? Ai niin, jos naiset ei organisoi, niin pitämättä/viettämättähän se jää koko juhla. Naiset kai enimmäkseen kaikki juhlat joutuu järjestämään.
Otahan ihan itse selvää. Sitä miestenpäivää EI VIETETÄ SUOMESSA. Sitä ei ole suomalaisessa kalenterissa. Kuten myöskään isänpäivä ei ole suomalaisessa kalenterissa liputuspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on suuri tasa-arvo vääryys että naiset ei saa olla rinnat paljaana julkisilla paikoilla, kuten uimahallissa, rannalla kuten miehet. Siitähän voi ihan sakkojakin saada. Miksi mies tisulit saa näyttäytyä vapaana.
Sitten kehdataan jopa imetystä kritisoida.
Miehenä samaa mieltä. Naiset, vapauttakaa rintanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otahan ihan itse selvää. Sitä miestenpäivää EI VIETETÄ SUOMESSA. Sitä ei ole suomalaisessa kalenterissa. Kuten myöskään isänpäivä ei ole suomalaisessa kalenterissa liputuspäivä.
Millä tavalla sinä vietät miestenpäivää?
Etteköhän te miehet saa sen päivänkin, kuten kaiken muunkin mitä haluatte.
Olen kysynyt aiemminkin; mistä te sitten valitatte, kun armeija ei ole enää pakollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se on joka päivä. Naisilla edes pari päivää vuodessa.
Kerro ihmeessä lisää. Mitä juhlaa miehillä on päivittäin?
Mä juhlasta puhunut. Etkö tosiaan tiedä mitä kaikkea saa kun on munat haaroissa?
Saa mm. rakentaa maailman, ottaa vastuun naisen onnellisuudesta, tehdä enemmän koti+ansiotyötä, saa tehdä raskaat työt jotka naisilta ei onnistu. Saa tehdä kaiket hommat seksissä silloin kun sitä haluttomamman naisen kanssa sattuu saamaan. Saa olla lähes aina häviäjä huoltajuusasioissa. Saa mennä joko armeijaan tai vankilaan, vuodeksi ilman korvausta.
Missä ihmeen universumissa mies "rakentaa maailman", ottaa vastuun naisen onnellisuudessa, tekee enemmän kotitöitä, tekee kaikki raskaat työt, jotka eivät naisilta onnistu jne? Tietysti Porvoossa :D
Mun naistenpäivä on sellainen, että saan EHKÄ parilta mieheltä toivotuksen. Useammilta naisilta kylläkin. Siinä kaikki.
Eiks miehillä oo muutenkin se veljeys ja bros before hoes -meininki aina? Sitähän se armeija vielä kasvattaa, silti siitä aina valitatte vaikka ei tunnu olevan kuin hyviä muistoja intistä. Siitä saa vielä sen valtin joka väittelyyn, nii älkää valittako. Mitä koette menettävänne kun ei ole miestenpäivää? "Mutta kun minäkin vaadin tasa-arvoa kun kerta naisetkin..." V*tut.
Tähän ei vieläkään ole saatu vastausta. Mitä siis miehet hyötyvät haarovälistään?