Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen lenkkeilytti koiraansa, pysähdyin jututtamaan ja pyysin puhelinnumeroa

mryouth75
22.04.2016 |

Olin aamulenkillä ja pysäytin yhden 2-kymppisen herkkupepun joka oli koiraansa ulkoiluttamassa. Jutskattiin siinä viitisen minuuttia ja tyttö nauroi ja hymyili mun jutuille, kysyin sitten lopuksi itsevarmasti puhelinnumeroa, mutta hän ei sitä minulle antanut.. Auts..

Mikä meni vikaan? Nuoret naiset kuvittelevat, että 4-kymppinen mies on automaattisesti ikäloppu?

-mryouth75

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kohtelias tuntemattomalle juttelijalle, mutta se siitä.

Vierailija
2/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, olet liian vanha. Miksi et kyselisi vaikka ihan 40 vuotiaiden naisten ouhelinnumeroita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on turhan kovat luulot itsestään. Onnea ensi kerralle.

Vierailija
4/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy oman ikäisiltä numeroa. Kuka noin paljon vanhempaa miestä haluaa.

Vierailija
5/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä:(  Usko jo, kyllä sinä olet 20 vuotiaalle ikäloppu ja hyvä niin. Kuka haluaa 40 vuotiaana katsella jo 60v pappaa. Meillä mies on 6 vuotta  vanhempi ja alkaa ikäero näkyä nyt kun ollaan vanhempia. Alkaa tuo mies ukkoutua. Kamalaa jos se olis 20 vuotta vanhempi. Sehän olis jo 75v  kun minä 55v. APUA!

Vierailija
6/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tytön ei tarvinnut kuvitella mitään, sehän näki sut siinä edessään :) Ja ilmeisesti totes sun olevan ikäloppu, kun ei numeroaan antanut.

Vierailija
7/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli 4-kypänä vielä 23-28 v hoitoja. T. Markku 74

Vierailija
8/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi kertaa ei tule.

Vierailija
9/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranulkoiluttajilla nyt vaan tulee paljon tuntemattomia juttelemaan. Todennäköisesti tyttö ajatteli, että siinä on oman isänsä ikäinen mukava herrasmies, joka tuli juttelemaan, koska koiran kanssa kulkiessa monet nyt vaan tulevat juttelemaan niitä näitä. Saattoi olla pieni järkytys, kun tytölle selvisi iskuaikeesi. Kuulostat muutenkin tekstisi perusteella aika limaiselta.

Vierailija
10/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se, että juttelee jonkun kanssa koiralenkillä tarkoita, että olisi kiinnostunut siitä kyselijästä vaan on vaan kohtelias. Jos sulla ei itsellä edes ollut koiraa, vaikutat muutenkin vähän epäilyttävältä hiipparilta... Tuo 20-v. herkkupeppu -kommenttikin vähän viittaa siihen suuntaan. Ja edelleenkään 99,9% kaksikymppisistä naisista EI ole kiinnostunut nelikymppisistä miehistä. Siirry lähemmäs omaa ikää ja etsi ystävää/kumppania äläkä pantavaa.

Vierailija
11/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä numeroa kaikille kyselijöille jaella, jos ei kiinnosta.

Vierailija
12/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri. Luulin kerran, että facessa oli isänsä kanssa kuvassa, no selvisi että olikin uusi mies. Huppista. Ikäeroa melkein 20vuotta.

Vierailija
13/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet, usko pois. Siis ikäloppu sen ikäiselle. Siskoni meni naimisiin itseään 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Sisareni oli 20v ja mies 32v. Nyt ovat jo vanhoja, siskokin jäänyt eläkkeelle ja hoitaa demmentoitunutta miestään. Yhtään ei ehtineet nauttia yhteisistä eläkevuosista, kun mies jo sairas. Ja tämäkin mies oli kyllä hyvin säilynyt  ja näytti aina 10 vuotta nuoreemmalta mitä oli, mutta niin se ikä vain alkaa näkyä, kun sitä tarpeeksi tulee.Ei kannata kiinnostua noin vanhasta kaksikymppisen.  Ja oishan se vähän koomista, kun tytär toisi "poikaystävän" näytille ja tämä olisi hyvässä lykyssä vanhempi,kuin tytön isä;)

Vierailija
14/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutit sekopäiseltä stalkkerilta.

Olisit voinut ennemmin antaa naiselle oman käyntikorttisi ja jättää pallon hänelle. Nyt teit itsestäsi pellen.

En kyllä usko, että edes omistat käyntikortteja.

Vierailija
15/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla oli 4-kypänä vielä 23-28 v hoitoja. T. Markku 74

Pelkkä seksi on eri asia kuin suhde. Minäkin voin olla parikymppisen miehen kanssa sängyssä mutta en suhteessa. Mies voi olla muutaman vuoden nuorempi mutta ei sen enempää.

16/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tällä naisella ainakaan vaikuttanut olevan. 😉

Aloittajalle tiedoksi, että ei miehen kanssa juttelu ole välttämättä merkki siitä, että nainen olisi kiinnostunut muustakin kuin satunnaisesta juttelusta. Hän oli todennäköisesti vain ystävällinen ja olisi voinut samalla tavalla rupatella vaikka naapurin mummonkin kanssa. Parempaa onnea seuraavalla kerralla! Ja jos naisystävää haet, kannattaa huomioida myös oman ikäluokkansa naiset.

Vierailija
17/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forever ikis.

Vierailija
18/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri. Luulin kerran, että facessa oli isänsä kanssa kuvassa, no selvisi että olikin uusi mies. Huppista. Ikäeroa melkein 20vuotta.

Joo joo, tiedän. Joillekin kelpaa vanhempi mies. Ei kaikille.

Vierailija
19/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tämäkin kerran oli viehkeä herkkupeppu, niin tuskin oli liian luulot itsestään.  Meillä mies sanoo,että miestä saa vaikka kirkossa, joten ei kai kellään naisella ole liian isot luulot itsestään?

Vierailija
20/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää aina vanhat äijjät jotka yrittää. Kun oon hyvin säilynyt reilusti yli 30v. ja ne viell luulee nuoremmaks ja varmaan siks kova yritys päällä. Kyll nuoret suurimmaks osaks haluaa nuoria ja ainakin pidemmän päälle. Nyt vähän sitä itsetuntoa kehiin ja yrittään omanikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme