Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen lenkkeilytti koiraansa, pysähdyin jututtamaan ja pyysin puhelinnumeroa

mryouth75
22.04.2016 |

Olin aamulenkillä ja pysäytin yhden 2-kymppisen herkkupepun joka oli koiraansa ulkoiluttamassa. Jutskattiin siinä viitisen minuuttia ja tyttö nauroi ja hymyili mun jutuille, kysyin sitten lopuksi itsevarmasti puhelinnumeroa, mutta hän ei sitä minulle antanut.. Auts..

Mikä meni vikaan? Nuoret naiset kuvittelevat, että 4-kymppinen mies on automaattisesti ikäloppu?

-mryouth75

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia mahdollisia syitä:

-Nainen saattoi olla jo parisuhteessa

-hän saattoi olla kiinnostunut vain muista naisista 

-hän saattoi olla haluton mihinkään parisuhteeseen tai tapailuun

-sä olit vastenmielinen vanha äijä, joka yrittää iskeä mahdollisten omien lastensa ikäistä naista

-sä olit ruma

Vierailija
22/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet, usko pois. Siis ikäloppu sen ikäiselle. Siskoni meni naimisiin itseään 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Sisareni oli 20v ja mies 32v. Nyt ovat jo vanhoja, siskokin jäänyt eläkkeelle ja hoitaa demmentoitunutta miestään. Yhtään ei ehtineet nauttia yhteisistä eläkevuosista, kun mies jo sairas. Ja tämäkin mies oli kyllä hyvin säilynyt  ja näytti aina 10 vuotta nuoreemmalta mitä oli, mutta niin se ikä vain alkaa näkyä, kun sitä tarpeeksi tulee.Ei kannata kiinnostua noin vanhasta kaksikymppisen.  Ja oishan se vähän koomista, kun tytär toisi "poikaystävän" näytille ja tämä olisi hyvässä lykyssä vanhempi,kuin tytön isä;)

Niin, siskosi ehti elää miehensä kanssa mahdollisesti erittäin hyvää elämää n. 45 vuotta ennen kuin tuli eläkeikään. Sanoisin, että tärkeämpää on nauttia niistä vuosista ennen eläkeikää (joka ei muuten välttämättä koskaan edes tule) kuin odotella jotain leppoisia vanhuuspäiviä. Sitä paitis ihminen voi dementoitua tai sairastua jo paljon ennen eläkeikääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut kuvittelemaan, että hänellä olisi mitään halua jutella kanssasi yhtään enempää kuin mainittu smalltalk?

Vierailija
24/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on turhan kovat luulot itsestään. Onnea ensi kerralle.

Niin, luuli varmaan että voi saada itsensä ikäisen miehen. Hetkinen... niin voikin.

Vierailija
25/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin parikymppinen, nelikymppinen työkaveri yritti iskeä. Isäni oli vain pari vuotta vanhempi. Ei kiitos.

Vierailija
26/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt jumalauta tuo nuorten ahdistelu.

Vierailija
27/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen voi heti kättelyssä kertoa, että ei kiinnosta. Pitää esittää ja hymyillä aina..

Vierailija
28/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voi heti kättelyssä kertoa, että ei kiinnosta. Pitää esittää ja hymyillä aina..

Koska sitten sinä tulet tänne vinkumaan, että miksi naiset heti sanoo ettei kiinnosta, vaikka kyselin vaan säästä. Kyllä se nainen sanoo ettei kiinnosta kun tajuaa että olet iskemässä. Jos lörpöttelet niitä näitä on kohteliasta hymyillä ja vastailla.

Vierailija
29/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oleta, että naisen hymy tarkoittaa, että olen sinusta parisuhdemielessä kiinnostunut? Hymy on perusilme, joka vaan kertoo, että olen peruskohtelias enkä ole juuri tällä hetkellä tappamassa sinua. Toki hymyjäkin on erilaisia, on hymyjä, jotka kertoo, että olen seksuaalisesti kiinnostunut ja hymy, joka kertoo, että voisin kohta tappaa sinut. Koiralenkillä näitä ei tosin yleensä tarvita. Älä siis tulkitsee koiralenkillä olevan naisen tai kassaneidin tai sairaanhoitajan tai pankkineidin hymystä mitään muuta kuin peruskohteliaisuutta.

Vierailija
30/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti opit jotain. Ihan turhaa tehdä itse aloitetta.

Terveisin toinen mies.

Vierailija
31/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua, tyttöraukka luuli sinua namusedäksi.

Vierailija
32/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoinen maailma. Tarkoittaako tämä nyt sitä että mies ei juttele muutenvaan yhdellekään naiselle muuta kuin iskuyrityksenä? Pitääkö nyt alkaa vastaamaan jokaiseen yervehdykseenkin "ei kiinnosta"?

Kaunis ilma tänään - ei kiinnosta

Minkä rotuinen tuo koirasi on - ei kiinnosta

Bussi on myöhässä -ei kiinnosta

Vierailija
33/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisist antanut itse puhelinnumerosi hänelle.

Monet ovat yksityisyydestään aika tarkkoja ja puhelinnumeroakaan ei anneta ihan noin vain tuntemattomille.

Vierailija
34/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin koiran kanssa ulkoillessa on helppoa jutella niitä näitä. Usein aiheet liittyvät koiraan ja säähän. Mutta joo ei - se ystävällisyys on ihan silkkaa kohteliaisuutta, ja olisi todella poikkeuksellista, jos yhtään enemmän.

Vierailija
35/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy oman ikäisiltä numeroa. Kuka noin paljon vanhempaa miestä haluaa.

Mun kaveri. Luulin kerran, että facessa oli isänsä kanssa kuvassa, no selvisi että olikin uusi mies. Huppista. Ikäeroa melkein 20vuotta.

Itsellä meni aamukahvi väärään kurkkuun kun näin nelikymppisen kaverin fasekuvan jossa oli vauvan ja jonku papparaisen kanssa. Papparainen oli hänen melkein 20 vuotta vanhempi miesystävänsä, mutta vauva oli onneksi sentään hänen lapsenlapsensa.

Vierailija
36/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan fiksu ihminen mene aivan vieraan ihmisen eteen tyrkyttämään itseään ja oleta, että hei, nyt varmaan kiinnostaa kun kerran hymyilet. Kamoon, ei kukaan iske ketään aivan vierasta kaupasta tai koiralenkiltä tai autoliikkeestä tai allergiapolilta. Ei, ei ja ei. Työtehtävissä olevia ei yritetä iskeä. Ja jossain harrastusympyröissä voi tutustua ihmisiin mutta silloin yleensä on se harrastus (vaikkapa koirat tai karate tai valokuvaus) se yhdistävä tekijä, ei sinnekään mennä vehje ojossa itseä tyrkyttämään.

Vierailija
37/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poistuit paikalta, nainen kaivoi puhelimen esiin ja tekstasi parhaalle ystavalleen "joku pervo ukko tuli lassyttamaan, onneks oli koira mukana". 

Ja vaihtoi sittemmin lenkkireittia. 

Vierailija
38/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luuli varmaan että voi saada itsensä ikäisen miehen. Hetkinen... niin voikin.

Miksi oletat, että nuori mies on automaattisesti jotenkin parempi kuin nelikymppinen? Sehän on juuri toisinpäin. Mies vanhenee kuin viini. Neljään kymppiin tullessa hänellä on hyvä ura, on rauhoittunut nuoruusvuosista, valmis asettumaan aloilleen, löytyy järkeä ja viisautta, toisin kuin nuorella pojan klopilla, kuka haluaa vain päästä panemaan. Jos olisin itse nuori nainen, niin en näkisi yhtään hyvää syytä seurustella oman ikäiseni miehen kanssa.

-mryouth75

Vierailija
39/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että nuori mies on automaattisesti jotenkin parempi kuin nelikymppinen? Sehän on juuri toisinpäin. Mies vanhenee kuin viini. Neljään kymppiin tullessa hänellä on hyvä ura, on rauhoittunut nuoruusvuosista, valmis asettumaan aloilleen, löytyy järkeä ja viisautta, toisin kuin nuorella pojan klopilla, kuka haluaa vain päästä panemaan. Jos olisin itse nuori nainen, niin en näkisi yhtään hyvää syytä seurustella oman ikäiseni miehen kanssa.

-mryouth75

En halua rauhallista papparaista. Ei kiinnosta ukkoutunut kaveleva lompakko.

Haluan kiinteaihoisen hauskan nuoren miehen, jonka kanssa ollaan samalla kartalla ja voidaan rakentaa elamaa yhdessa. 

Vierailija
40/83 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap itse suhtautuisit jos 60v rouva tulisi ensin juttelemaan ja sitten pyytäis sun puhelinnumeroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme