Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ilmainen vinkki heteromiehille (liittyy seksiin)!

Vierailija
21.04.2016 |

Huomioi klitorista ja anna naiselle orgasmi ennen yhdyntää. Näin olet hyvä sängyssä ja nainen haluaa seksiä kanssasi uudestaan. Pätee sinkuille ja suhteessa oleville.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua saada orgasmia ennen yhdyntää. Orgasmi saa paikat helliksi ja pano tuntuu epämukavalta. Itselleni mieluinen kaava:

- mies räplää hetken paikkojani

- yhdyntä jonka aikana mies laukeaa

- jos en itse yhdynnän aikana saanut orgasmia niin toivon että mies jatkaa tyydyttämistäni käsipelillä

Viimeinen kohta ei aina toteudu kun miestä alkaakin väsyttää ja on niin mukava olo kun on itse lauennut että ei jaksa enää kiinnittää huomiota naisen orgasmiin. Huoh.

Istut miehen naamalle ja otat napakan otteen kiveksistä, niin jaksaa se vielä hetken keskittyä.

Vierailija
42/44 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että naisen huomioiminen sängyssä on se vaikein osuus naisen saamisessa/pitämisessä? Itselle ehdottomasti vaikein osuus on sänkyyn asti saaminen. Viimeksi kun sain naisen sänkyyn asti, annoin naiselle kuusi orgasmia ja itse sain yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meinaatko, että pitäisi nuolla tuntemattomia naisia?

Ei. Nuoleminen ei ole kivaa, mutta muutoin ap on oikeassa.

Mielestäni se on kivaa, mutta vain "eksklusiivisessa" suhteessa, eli yksiavioisessa.

Vierailija
44/44 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua saada orgasmia ennen yhdyntää. Orgasmi saa paikat helliksi ja pano tuntuu epämukavalta. Itselleni mieluinen kaava:

- mies räplää hetken paikkojani

- yhdyntä jonka aikana mies laukeaa

- jos en itse yhdynnän aikana saanut orgasmia niin toivon että mies jatkaa tyydyttämistäni käsipelillä

Viimeinen kohta ei aina toteudu kun miestä alkaakin väsyttää ja on niin mukava olo kun on itse lauennut että ei jaksa enää kiinnittää huomiota naisen orgasmiin. Huoh.

Tässä kohtaa minä loikkaan hajareisin miehen naamalle ja sanon: Alapas lutkuttaa!

Nainen mun makuun! 

Olettaen etten lauennut sisälle, siis kortsutta. Silloin lentäisit kun leppäkeihäs jos noin tekisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän