Miten emätin voikin olla niin vastenmielinen sana?
Aina sanan kuullessa tai lukiessa tunnen inhoa kyseistä sanaa kohtaan, jotenkin niin vastenmielinen ja inhottava sana. Ei saa aikaan mnkäänlaisia positiivisia mielleyhtymiä.
Kommentit (35)
Koska myös itse elin on vastenmielinen ja inhottava.
http://i76.photobucket.com/albums/j17/bucket1138/RPF/Halcyon_Alien3_Fac…
Sama. Viimeksi tänään näin sanan kirjoitettuna ja mietin, miten se voi olla niin kamala sana. Siis miten.
Totta. Emättimellä emätetään. Vekotinkin olisi parempi.
Itse käytän aina sanaa vagina, koska inhoan tuota emätin-sanaa :D Ja sitä paitsi, niin kauniilla asialla pitäisi olla kauniimpi nimi.
Muutenkin alapää sanasto on oudon tönkköä. Vulva ,vagina,klitoris .Suomenkieliset ei karkeat, tai ei lapsenomaiset nimet puuttuvat .
On se minusta siltikin vähän parempi kuin terska.
No onko "siitin" sitten kiihottava sana?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tässä kiihottumisesta ole kyse. Tiedämme kuitenkn mitä siittäminen on. Minä en tiedä, mitä emättäminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
On se minusta siltikin vähän parempi kuin terska.
Minusta taas ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Koska myös itse elin on vastenmielinen ja inhottava.
http://i76.photobucket.com/albums/j17/bucket1138/RPF/Halcyon_Alien3_Fac…
Toivon tosissani, että et ainakaan ole nainen tai heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tässä kiihottumisesta ole kyse. Tiedämme kuitenkn mitä siittäminen on. Minä en tiedä, mitä emättäminen tarkoittaa.
Minulle tulee siitä sama mielleyhtymä kuin sanasta "imettää" (miksei rintoja sanota muuten imettimiksi?) vaikka selvästi se tarkoittaa jotain muuta.
Kohtu oli vanhassa suomen kielessä emä. Emätin on kyllä ruma sana, mutta ihan ymmärrettävä. Inhoan myös sanaa siitin, penis on jotenkin lievempi.
Mulle tulee emättimestä aina mieleen joku emakko. Maailman kuvottavin sana kyllä.
Asiaa voi ajatella hauskasti kemian kannalta,emäs-emätin happo-hapetin.