Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään naista joka kosi miestään?

Vierailija
21.04.2016 |

???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisin aamukahvia juodessamme että pitäskö mennä naimisiin. Mies vastasi että kai maar. Neljä kuukautta myöhemmin oli häät. Että niin romanttista meillä :D

Vierailija
22/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep. Minä kosin.

Ja tosiaan tuli myöntävä vastaus. Ilman mitään sormuksia tai polvistumisia, tehtiin yhdessä ruokaa keittiössä ja halittiin siinä vähän, kysäisin sitten aika spontaanisti että suostuisiko mun mieheksi. Suostuihan se. Ja ihan tyytyväinen oli kosintaan, vaikka en ostanutkaan kukkia ja sytyttänyt kynttilöitä :D

Voi eikä, teilläki keittiökosinta kesken ruuanlaiton? 🤘😆❤️ Minä kosin miestä kans keittiössä, kun tuli lapsen sukunimestä se perinteinen vääntö(olin kyllä muutenkin suunnitellut kosivani, mutta vasta karkauspäivänä , enkä heti kuun alussa). Siinä käytiin koko tunneskaala läpi, eka kärhämä 3,5vuoteen ja tuli jopa itkukin, kun meni kosintasuunnitelma pilalle(olisin lainannut lähitallilta hevosta ja ruusu suussa ratsastanut miehen työpaikalle esittämään kosintakysymyksen sormuksen kera...vitsi piilee siinä, että kosinnan kohde on sellainen iso ja karun näköinen raksaukko...olis siinä sitten ollu huvittava kertoa tarinaa, miten vaimo ratsasti valkealla tammalla paikalle kuin sadussa prinssi 😝

Mutta joo loppu hyvin kaikki hyvin, mieskin oli odottanut kosintaa joten vastaus oli kyllä ja tahdon kesken pizzan paistamisen esitettyyn muutamassa hetkessä improvisoituun kosintaan❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä