Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset valehtelee etteivät pidä pelimiehistä?

Vierailija
21.04.2016 |

On niin sata kertaa nähty ja kuultu miten naiset ensin sanoo pelimiehistä että "hyi yök, en olis tuon kanssa, kun on niin itseään täynnä" tms. mutta sitten kuitenkin lankeavat heihin kerran toisensa jälkeen. Yleensä pelimiehet on aika sinnikkäitä eivätkä lannistu heti pakeista vaan yrittävät uudelleen ja ennen pitkää nainen kuin nainen lankeaa. Eikö teillä ole oikeasti itsekontrollia että ette osaa vastustaa pelimiehiä vai onko niin että kuitenkin pidätte heistä, vaikka muuta väitätte?

Kommentit (53)

41/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC toimii kuten naiset toimii alfojen kanssa. Totta kai pettäminen annetaan anteeksi, koska hyödyt rikkaan alfan puolisona olemisesta on niin suuret, että alfalla on lupa olla muitakin naisia aina välillä.

Mitkä hyödyt? Rahaa minulle jäisi erossa huomatta summa. Ehkä löytyisi jopa kumppani, joka olisi joskus kotonakin. 

Vai olisiko kuitenkin niin, että olen hänen kanssaan rakkaudesta?

Vierailija
42/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC toimii kuten naiset toimii alfojen kanssa. Totta kai pettäminen annetaan anteeksi, koska hyödyt rikkaan alfan puolisona olemisesta on niin suuret, että alfalla on lupa olla muitakin naisia aina välillä.

Mitkä hyödyt? Rahaa minulle jäisi erossa huomatta summa. Ehkä löytyisi jopa kumppani, joka olisi joskus kotonakin. 

Ssss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi naiset valehtelee."...... Miten niin naiset? En minä ainakaan valehtele ja luulen ,että aika moni muukaan ei. Mulla on aviomies joka ei ole "pelimies" eikä naapureiden rouvillakaan ole pelimiestä kotona. Eli onko niin,että naiset ei pidä pelimiehistä kuitenkaan niin paljoa,että niiden kanssa mentäisiin yhteen, vaan niiden kanssa vain pidetään hauskaa, ennenkuin vakiinnutaan? Eli vastaan,ette monikaan naisen ei valehtele vaikka sanookin,ettei tykkää pelimiehistä. Joku tietenkin voi tykätä niistäkin, koska makuja on monia. Ja mitäpä se AP:ltä on pois vaikka joku niistäkin tykkäisi. Tuskin ne  naiset sua kuitenkaan huolisi. Luulin muuten ensin,että täällä puhutaan ihan oikeista pelimiehistä, mutte täällä tarkoitettiinkin "pelimiehiä"

Vierailija
44/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet eivät sitten muka pidä samalla tavalla pelinaisista? Lankeavat joka kerta. Minua pelinaisena huvittaa aina nynnymiesten huorittelut. Tietää että kaato on osunut kunnolla maaliin...:)

Ei helvetti, "pelinaisena" :D eiköhän tätäkin ämmää olla aasinkyrvällä perseeseen nussittu ja nartukka nauranut. Noin pelinaisena. :D

Hirveätä kielenkäyttöä. Minkälainen ihminen kirjoittaa noin?

Vierailija
45/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen status laskisi ja varmaan moni ovi sulkeutuisi, jotka on nyt avoinna. Sinkkuna et pääsisi enää siipeilemään niissä sosiaalipiireissä joissa nyt miehen avulla pääset.

Vierailija
46/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisten kaksinaismoralismia, mutta minkäs teet kun aivolohkot (järki ja tunne) on kytketty yhteen. Ja arvaa kumpi niistä ohjaa parin siiderin jälkeen, kun pelimies kävelee vastaan.

Vierailija
47/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naiset valehtelee."...... Miten niin naiset? En minä ainakaan valehtele ja luulen ,että aika moni muukaan ei. Mulla on aviomies joka ei ole "pelimies" eikä naapureiden rouvillakaan ole pelimiestä kotona. Eli onko niin,että naiset ei pidä pelimiehistä kuitenkaan niin paljoa,että niiden kanssa mentäisiin yhteen, vaan niiden kanssa vain pidetään hauskaa, ennenkuin vakiinnutaan? Eli vastaan,ette monikaan naisen ei valehtele vaikka sanookin,ettei tykkää pelimiehistä. Joku tietenkin voi tykätä niistäkin, koska makuja on monia. Ja mitäpä se AP:ltä on pois vaikka joku niistäkin tykkäisi. Tuskin ne  naiset sua kuitenkaan huolisi. Luulin muuten ensin,että täällä puhutaan ihan oikeista pelimiehistä, mutte täällä tarkoitettiinkin "pelimiehiä"

Myönnät kuitenkin että nuorena juoksit pelimiesten perässä ennen vakiintumista. Miksikö sitten pelimiesten kanssa ei vakiinnuta? No ihan vaan siksi, että pelimiehet eivät ole vakiintuvaa sorttia. Aika moni nainen kyllä uskoo että kun antaa tarpeeksi piparia, niin pelimiehen saa kesytettyä. On niitäkin nähty. Fiksummat ottaa sen betauroksen sitten kun pitää perustaa perhettä ja onhan sitä jo koko nuoruus ja parhaat vuodet vietetty pelimiesten sängyssä, niin on sekin nähty.

Vierailija
48/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se puoliso on otettu vain rahan takia, niin mitäpä se silloin haittaa missä se hyppää.Pääasia on raha ja sen riittävyys. Jos taas yhteen on menty rakkaudesta, niin silloin se pettäminen on pahempi asia. Tottakai sen pettämisen voi antaa anteeksi jos ei niitä ukosta edes välitä, mikä ihme tuo nyt on.

Vierailija
49/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnät kuitenkin että nuorena juoksit pelimiesten perässä ennen vakiintumista. Miksikö sitten pelimiesten kanssa ei vakiinnuta? No ihan vaan siksi, että pelimiehet eivät ole vakiintuvaa sorttia. Aika moni nainen kyllä uskoo että kun antaa tarpeeksi piparia, niin pelimiehen saa kesytettyä. On niitäkin nähty. Fiksummat ottaa sen betauroksen sitten kun pitää perustaa perhettä ja onhan sitä jo koko nuoruus ja parhaat vuodet vietetty pelimiesten sängyssä, niin on sekin nähty.

Sinä ja sun piparis:D  Minä en ole juossut yhdenkään miehen perässä. Tämä nykyinen aviomies on ainoa  joka minulla on ollut ja sekin juoksi minun perässä. Miehiä on kyllä aina roikkunut kannoilla, ja mies on sanonut,että voisin ruminpia kivittää. Joten se siitä juoksemisesta. Sanotaanko että juossut olen, mutta enemmänkin karkuun kuin perässä ;)

Vierailija
50/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä naisille olisi "tunnustaa" tuo asia? Pelimiehet kyllä tietävät että naiset haluavat heitä, joten piirittävät sinnikkäästi, päästen lopulta maaliin. Ja se riittää. Sekä näille naisille että näille miehille. Ei sun, ap, tai monen muunkaan tunteilla tai totuuden kaipuulla ole oikeastaan yhtään mitään väliä.

Vierailija
51/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisten kaksinaismoralismia, mutta minkäs teet kun aivolohkot (järki ja tunne) on kytketty yhteen. Ja arvaa kumpi niistä ohjaa parin siiderin jälkeen, kun pelimies kävelee vastaan.

Voi tätä pelimiesjankkaajaa. Taitaa olla sama joka jankutti sitä jännämiestä? Minkälainen on mies joka näitä jaksaa illasta toiseen naputtaa koneella? Ainakaan naista ei ole saanut ja purkaa nyt kaunaansa naisiin, haukkumalla näitä? Tajuaako ollenkaan, että taktiikka on ihan väärä? Ei kukaan haukkumalla ketään saa ja mikään ei ole niin vastenmielinen kuin karkera ihminen. Ja tää naisten halveksuminen on niin läpinäkyvää,että ei ihme ,että naiset kiertää kaukaa tämän uroon.

Vierailija
52/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä pelimiesjankkaajaa. Taitaa olla sama joka jankutti sitä jännämiestä? Minkälainen on mies joka näitä jaksaa illasta toiseen naputtaa koneella? Ainakaan naista ei ole saanut ja purkaa nyt kaunaansa naisiin, haukkumalla näitä? Tajuaako ollenkaan, että taktiikka on ihan väärä? Ei kukaan haukkumalla ketään saa ja mikään ei ole niin vastenmielinen kuin karkera ihminen. Ja tää naisten halveksuminen on niin läpinäkyvää,että ei ihme ,että naiset kiertää kaukaa tämän uroon.

En ole jankannut mitään. Tuo oli ensimmäinen viestini palstalla pitkään aikaan.

53/53 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen status laskisi ja varmaan moni ovi sulkeutuisi, jotka on nyt avoinna. Sinkkuna et pääsisi enää siipeilemään niissä sosiaalipiireissä joissa nyt miehen avulla pääset.

Sosiaalinen status ei ole minun juttuni, eivätkä ainakaan ne sosiaaliset piirit, joissa nyt joutuu välillä pakosti olemaan. Minun juttuni on ennemmin ne hyväntekeväisyysjärjestöt, joiden kautta teen vapaaehtoistyötä. 

Tapaamani gold diggerit ovat olleet piinkovia bisnesnaisia, joilla on terävä äly ja hyvä vainu. Minä olen se idiootti, joka rakastui mieheen, johon ei olisi saanut rakastua.