Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää uutinen oli todella suuri yllätys. Mä luulin sen kuolleen jo aikoja sitten.

Vierailija
62/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prince oli Jehovan todistaja.

Pääsin Hänen tykönsä.

Mistä tiedät? Kukaan ei ole palannut kertomaan, oliko vastassa taivas vai Molokin kita.

https://www.google.com/search?q=Molok&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&v…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaisesti etsittynä ei löytynyt Princestä mitään mainintaa liittyen alkoholiin, huumeisiin tai riippuvuuksiin. Taisi olla siis raitis ukko. Itse asiassa melko yllättävää.

Se että ei löydy mainintaa ei tarkoita etteikö olis vähän nappia ottanut nuorempana. Joissakin vanhoissa videoissa on kaikkea muuta kuin tässä maailmassa olevan oloinen. 

On sitten omin avuin päässyt kuiville kun ei missään ole mainintaa mistään vieroitusjaksostakaan?

Vierailija
64/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko aidsiin?

Vierailija
65/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Murphy kertoi hauskoja anekdootteja Princestä Dave Chappellen ohjelmassa. Löytyy Youtubesta.

Vierailija
66/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei varmaan edes käsitä millainen harhaanjohtava pintaraapaisu nuo pari hittiä on sen ukon muusta tuotannosta.

Kurjaa ettei sen tuotantoa oikein ole youtubessa. No, pitää kuunnella levyltä.

Vierailija
67/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prince oli Jehovan todistaja.

Onko teillä jo kokous loppunut?

Vierailija
68/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

When the doves cry /Prince

Vierailija
69/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rip. Tykkäsin Princen musiikista.

Vaikka tämä saattaa olla vähän mautonta listata, niin en kyllä muista aikoihin, että muusikoita ois kuollut lyhyen ajan sisällä näin monia. David Bowie, Natalie Cole, Zarkus Poussa, Brett Smiley, Scott Weiland, Lemmy Klimister, Paul Kantner, Vanity, Frank Sinatra jr., Prince.

Vierailija
70/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menerköhän Madonna seuraavaksi....sitten olisi kaikki mun 80- luvun suuret idolit kuolleet. MJ, Bowie, Whitney Houston...

Veikkaan, että Iggy on seuraava lähtijä :/

Minä veikkaan Osbournen Ozzya.

Vierailija
71/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menerköhän Madonna seuraavaksi....sitten olisi kaikki mun 80- luvun suuret idolit kuolleet. MJ, Bowie, Whitney Houston...

No ei Ozzy kyllä! Äijähän on lääketieteellinen ihme. Tokkopa poistuu vielä aikoihin keskuudestamme.

Vierailija
72/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikoita on nykyään moninkertainen määrä entisaikoihin verrattuna, varsinkin pitkän uran tehneitä iäkkäämpiä muusikoita. Totta kai niitä kuoleekin silloin enemmän.

Vierailija
73/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä iltaan yksinäiseen on turhan usein hahmo portsarin.Hänen edessään pelkään enemmän kuin edessä tuomarin.Olen kahvassa kiinni vasten ovea painaudun.Hahmon saapuvan nään ja oitis reipastun.Katsot minua silmiin ja näytät ei tänään.Sanot pois ja minä menen, kohta huomaat etten mennyt mihinkään!

Vierailija
74/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinssi

Vierailija
75/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen taitaa Vilko Johnsonin vaellus päättyä, mutta sehän on ollut odotettavissa jo pitkään. Hienosti hän on sinnitellyt.

Vierailija
76/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, nyt kun joku kysyy missä olit kun sait tiedon Princen kuolemasta, niin joudun valehtelemaan, koska en halua sanoa että vauva-palstalla. Miksi oi miksi, Jumalani, miksi teit minulle näin!

Sanot vaan että netistä.

Vierailija
77/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rip. Tykkäsin Princen musiikista.

Vaikka tämä saattaa olla vähän mautonta listata, niin en kyllä muista aikoihin, että muusikoita ois kuollut lyhyen ajan sisällä näin monia. David Bowie, Natalie Cole, Zarkus Poussa, Brett Smiley, Scott Weiland, Lemmy Klimister, Paul Kantner, Vanity, Frank Sinatra jr., Prince.

Eipä ehkä räppärit kiinnosta, mutta myös:

Phife Dawg (legendaarisesta A Tribe Called Questistä) kuoli tuossa 22.3.

Suomiräppäreistä taasen Pikku-G:n räpit oman tuotantonsa ohella aikanaan kirjoittanut Ezkimo kuoli viime vuonna sekä Ezkimonkin levyllä jo 2003 vieraillut Edorf kuoli kuunvaihteessa.

Vierailija
78/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä on tänä vuona viikatemies vedellyt rankalla tahdilla musiikkimailmassa.

Jep ja vuosi ei ole vielä edes puolivälissä.. mutta nyt noita meidän ajan legendoja alkaa kaatua. Itse pelkään sitä päivää kun Madonna kuolee, samaa ikäluokka mj:b ja princen kanssa

Vierailija
79/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa nuo 80-luvulta tähän päivään pärjänneet tosi isot tähdet loppumaan kohta. Bändejähän on kuten Depeche Mode, U2, jne, mutta sellaisia megaikonisia pop-musiikin omalla nimellään menestyneitä soolotähtiä aika vähän. Ei tule yhtään just nyt mieleen.

Vierailija
80/147 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume oli Aids-komplikaatio. Han otti pitkaan laakkeita hiv:iin, mutta lopetti laakityksen konsultoituaan kirkkoaan ja hiv kehittyi aidsiksi. Toivottavasti taman ja Charlie Sheenin jalkeen hiv:lla ei olisi niin suuri leima Hollywoodissa. Rock Hudsonin kuolemasta on yli 30 vuotta ja silti hiv:ia salaillaan edelleen viihdemaailmassa.