Prince on kuollut
Kommentit (147)
Mikä se symboli muuten on? Siinä on naaraan (venus( symboli, johon on lisätty uroksen (mars) symbolista nuolen kärki. Sitten nuottiavaimesta kiekura ja Postin symbolista torven suu. Eli mies-nainen-nuotti-posti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän maailman media aikoo tuon uutisoida, kun se uusi nimi "häkkyrä" ei kuulu kaikkien julkaisujärjestelmien fonttivalikoimaan?
Eikö se ole vanha nimi? Sehän oli jossain vaiheessa myös pelkkä Artist, koska porukka kutsui nimellä "Artist formerly known as Prince", joka luki levynkannessa sen symbolin jälkeen. Sitten taas Prince.
Kyllä, muutti nimen takaisin Princeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt löytyy taas Prince faneja kaikkialta vaikka viikko sitten ei kukaan olisi edes kyseistä artistia muistanut. Näin se vain ryhmäpaine pistää ihmiset suremaan ketätahansa.
No eiköhän näin tunnetun ja ikonisen artistin kuolema jollain tapaa kosketa aika monia, vaikka ei olisikaan kuunnellut paljoa hittejä pidemmälle.
Jos on ollut nuori 80-luvulla tai 90-luvulla niin onhan Princen musiikki tosi tuttua, aikoinaan Music Televisionilta tuli koko ajan hänen musiikkivideoitaan. Olihan hän huippulahjakas tyyppi, ehkä vähän ärsyttäväkin samaan aikaan kyllä. Mutta kyllä pidän muutamista biiseistä vielä nykyisinkin tosi paljon, vaikken koskaan ole ollut mikään erityinen fani. Purple Rain - kappaletta kyllä inhoan suorastaan. Hyvä kaverini oli ihan hc-fani mikä oli tosi harvinaista siinä pikkukaupungissa missä asuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menerköhän Madonna seuraavaksi....sitten olisi kaikki mun 80- luvun suuret idolit kuolleet. MJ, Bowie, Whitney Houston...
Veikkaan, että Iggy on seuraava lähtijä :/
Toivottavasti ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prince oli Jehovan todistaja.
Oliko Jehova syytettynä jostakin?
Poikansa murhasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se symboli muuten on? Siinä on naaraan (venus( symboli, johon on lisätty uroksen (mars) symbolista nuolen kärki. Sitten nuottiavaimesta kiekura ja Postin symbolista torven suu. Eli mies-nainen-nuotti-posti?
Hermafrodiitti joka jakaa rakkauden sanomaa musiikin avulla.
Olen nähnyt Purple Rain elokuvan vähintään 30 kertaa. Pitääkin katsoa se taas tänää...
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän maailman media aikoo tuon uutisoida, kun se uusi nimi "häkkyrä" ei kuulu kaikkien julkaisujärjestelmien fonttivalikoimaan?
Princen oikea alkuperäinen nimi on kyllä Prince, joten riippumatta hänen artistinimistään tai häkkyröistään, niin on ihan okei käyttää nimeä Prince.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1461213499854
Ap kuuluu ilmeisesti Princen lähipiiriin?
Yhdysvaltalainen muusikko Prince on kuollut, kertovat amerikkalaiset viestimet. Kuoleman on vahvistanut uutistoimisto AP:lle Princen tiedottaja.
Vierailija kirjoitti:
Menerköhän Madonna seuraavaksi....sitten olisi kaikki mun 80- luvun suuret idolit kuolleet. MJ, Bowie, Whitney Houston...
No ei. Madonna on ikimuori, elää vähintään ysikymppiseksi.
Nuorena nämä artistit nukkuvat pois. Ei auta vaikka kuinka olis vanhempana yritetty elää paremmin kun nuorena on jo huumeiltu keho siihen kuntoon että kuuskymppiset jää haaveeksi tai just päästään reunan yli.
Mietin vaan että mitenkäs mahtaa käydä nykyaikana kun on kaikenlaista bodypump-julkkista joiden kroppia ja juttuja ihaillaan ja pyritään samaan toimintaan itse eli rääkkäämään kroppaa hirveillä rääkkitreeneillä. Ilman droppejakin on huonoksi niin kropalle kuin sisäelimille. Kuinkakohan paljon porukkaa nykyajan parikymppisistä tippuu matkasta jo nelikymppisinä kun sydän on kulutettu loppuun????
Pikaisesti etsittynä ei löytynyt Princestä mitään mainintaa liittyen alkoholiin, huumeisiin tai riippuvuuksiin. Taisi olla siis raitis ukko. Itse asiassa melko yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Madonna on ikimuori, elää vähintään ysikymppiseksi.
Ikimuori.😏
Vierailija kirjoitti:
Viedrailija kirjoitti:
No nyt kyllä on tänä vuona viikatemies vedellyt rankalla tahdilla musiikkimailmassa.
Kari Tapiokin kuolee joka vuosi uudestaan. Ihan vastikään taas vetisteltiin lehdissä kun "mestarin" Rolex ja kitara piti myydä. Ensi vuonna taas sitten uusi levy ja jäähyväis konsertti.
Herranen aika, onks Kari Tapio kuollut??? Piti ihan oikeesti tarkastaa googlesta, ja öö siitä on jo yli 5 vuotta aikaa... Miten tämmönen on menny multa ohi? :O Noloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt tyypistä enkä musiikistaan. Samanlainen uikuttaja kuin Michael Jackson, josta ja jonka musiilista en myöskään ole koskaan pitänyt.
Voisitko luetella vielä kaikki muutkin, kenestä et pidä? Jäi vähän epäselväksi vielä.
Mainitaan nyt sitten joitain. Madonna, Beyonce, kaikki räppi, Smiths, Oasis, Simply Red, Fugees, Culture Club/Boy George, onhan noita.
Keith Richardsin piti kuolla jo kymmeniä vuosia sitten lääkäreiden mukaan. No toivottavasti elää vielä pitkään, hänen äitinsä eli kuitenkin yli 90-vuotiaaksi.... Keithillä on kyllä C-hepatiitti mutta toivottavasti on hallinnassa. Mick Jaggerin isä eli muistaakseni yli 90-vuotiaaksi myös.
Joku mainitsi Madonnan, hän on tyyppiä joka todennäköisesti elää 100-vuotiaaksi.
Madonna ja Jagger ovat molemmat Leijona-tyyppejä. Vaikken usko horoskooppeihin niin vahvoja tyyppejä sekä fyysisesti että henkisesti. Jaggeria vastaan ollut muuten aikoinaan salamurhahanke mutta FBI sai tietoonsa juonen ja pelasti hänet. Tämä oli joskus 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Pikaisesti etsittynä ei löytynyt Princestä mitään mainintaa liittyen alkoholiin, huumeisiin tai riippuvuuksiin. Taisi olla siis raitis ukko. Itse asiassa melko yllättävää.
Se että ei löydy mainintaa ei tarkoita etteikö olis vähän nappia ottanut nuorempana. Joissakin vanhoissa videoissa on kaikkea muuta kuin tässä maailmassa olevan oloinen.
Nooooooooooooooooooooooouuuuu
Just eilen olin kaivamassa siihen "ikäistä nuorekkaampi" -ketjuun princen haastattelua.
Lepää rauhassa makea prinssi