Prince on kuollut
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Aidsiin taisi kuolla. Blindgossip.com puhuttiin superjulkkiksesta, jolla aids ja aika selvältä näytti, että Prince. Oli sairastanut kauan, mutta jotkut uskovaiset ilmeisesti sai puhuttua pään ympäri, että olisi muka parantunut yms. Lopetti lääkityksen ja vointi huononi eikä mitään tehtävissä. Nyt en saanut avattua blindgossipista tätä kun ovat päivittämässä sitä juttua (lisää todistetta että Prince) Otsikko on Another celebrity has Aids
Kun sitä hiv-lääkitystä ei saa missään tapauksessa lopettaa, miksi ihmeessä hän kuunteli jotain kirkon huuhaa-tyyppejä?
Olen 28 v mutta hädin tuskin olen kuullutkaan koko Princestä. En osaa nimetä yhtäkään hänen kappaletta.. mikä niistä on kaikkein tunnetuin? Ehkä olen kuullut mutta en osaa yhdistää sitä henkilöön. Mutta jotenkin ihmeellistä että yhtäkkiä joku Zarkus Poussa on joku "suurnimi". Koskaan kuullutkaan. Noh, tavallista median hekumointia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 v mutta hädin tuskin olen kuullutkaan koko Princestä. En osaa nimetä yhtäkään hänen kappaletta.. mikä niistä on kaikkein tunnetuin? Ehkä olen kuullut mutta en osaa yhdistää sitä henkilöön. Mutta jotenkin ihmeellistä että yhtäkkiä joku Zarkus Poussa on joku "suurnimi". Koskaan kuullutkaan. Noh, tavallista median hekumointia.
Olet sen verran nuori että sinulta on mennyt ohi esim. Music Televisionin suuruudenaika. Silloin Princen musiikkivideoita tuli ihan jatkuvalla syötöllä niiden Michael Jacksonin ja Madonnan videoiden joukossa.
Kiss on ehkä tunnetuin kappale, koska Tom Jones on tehnyt siitä erittäin tunnetun oman versionsa. Prince on tehnyt myös esim. Banglesin Manic Monday - kappaleen ja Sinead O'Connorin Nothing Compares to U kappaleen, voi olla monia muitakin muille tekemiä biisejä.
Tuottelias musiikintekijä, teki sekä ison kasan omia levyjä että muille kappaleita. Isoon määrään mahtuu huippuhittejäkin. Lahjakas soittaja. Todella lahjakas showmies.
Aikanaan tuo kiukutteli levy-yhtiölleen joka ei antanut julkaista riittävästi levyjä. Vaihteli taiteilijanimeään mm. joksikin symboliksi markkinointiheppujen kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RIP 🎶👼🏾
Vihaan näitä RIP-juttuja ja "keveät mullat" ym. täysin tyhjänpäiväisiä fraaseja tuiki tuntemattomille.
Olkaa hiljaa, jos ei ole mitään kummempaa sanottavaa asiaan.
Anteeksi nyt vaan kun omistan kyseisen ihmisen levyjä ja tykkään hänen musiikistaan, niin en saa hänen kuolemaansa kommentoida?! Ole vaan itse hiljaa turhan kommenttisi kanssa!
Luen ihan mielelläni muistoja Princestä ja hänen kuolemansa aihettamista mietteistä elämään. Olen itsekin 80-luvun nuori.
Mutta nämä täysin merkityksettömät rip-viestit ovat ainoastaan palstatilan täyttämistä, mikä aiheuttaa vain rullaamisen tarvetta turhan päiten.
The Most Beautiful Girl on yksi upea kappale Princeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RIP 🎶👼🏾
Vihaan näitä RIP-juttuja ja "keveät mullat" ym. täysin tyhjänpäiväisiä fraaseja tuiki tuntemattomille.
Olkaa hiljaa, jos ei ole mitään kummempaa sanottavaa asiaan.
Anteeksi nyt vaan kun omistan kyseisen ihmisen levyjä ja tykkään hänen musiikistaan, niin en saa hänen kuolemaansa kommentoida?! Ole vaan itse hiljaa turhan kommenttisi kanssa!
Luen ihan mielelläni muistoja Princestä ja hänen kuolemansa aihettamista mietteistä elämään. Olen itsekin 80-luvun nuori.
Mutta nämä täysin merkityksettömät rip-viestit ovat ainoastaan palstatilan täyttämistä, mikä aiheuttaa vain rullaamisen tarvetta turhan päiten.
Ei vaan koitat ryöstää ketjun omaan verbaaliseen runkkaamiseesi (trollaamiseen) koska tosielämässä kukaan ei ole pätkääkään kiinnostunut mitä mieltä olet yhtään mistään.
Huvittaa että jostain lantion pöyrittäjästä puhutaan että nero.
Katsoin joskus muutama vuosi sitten Youtubesta klippejä kuinka erinomainen kitaristi Prince oli. That's all I can say.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin joskus muutama vuosi sitten Youtubesta klippejä kuinka erinomainen kitaristi Prince oli. That's all I can say.
Aika paljon oli ottanut vaikutteita Hendrixiltä ilmeisesti soitossaan....
Princestä ei tullut ihan samanlaista pop-tähteä kuin MJ:stä ja Madonnasta koska ei varsinaisesti tehnyt pop-musiikkia vaan jazzia/funkkia eikä koneellista diskomusaa. 80-luvulla prinssiä koko ajan verrattiin Jacksoniin ja jokaisen piti vähän niinkuin valita omalta osaltaan onko Jackson vai Prince. -tyyppi.
Prince kuoli yliannotukseen.
Viimeisissä kuvissa kävelee kepin kanssa, liekö AIDS vienyt jo niin huonoon kuntoon.
Vauhdilla piikillä lähestyvää kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika Hendrixmäistä soittoa. Valkoihoinen ei voi soittaa tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Prince kuoli yliannotukseen.
Viimeisissä kuvissa kävelee kepin kanssa, liekö AIDS vienyt jo niin huonoon kuntoon.
Vauhdilla piikillä lähestyvää kuolemaa.
Keppi varmaan siksi, koska kaipasi lonkkaleikkausta, mutta huono sellaiseen operaatioon on lähteä jos uskonto kieltää verensiirron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epämääristä tilulilua mutta riittää faneille.
10v päästä kukaan ei edes muista miestä.
Anteeksi, kärjistän hieman, mutta..
vähän samanlainen hullu ja pervo kuin Jacksonkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään, valkoihoisia hendrix-klooneja ei montaa olekaan. Kotimaisista voi kuunnella vaikka Hasse Wallin hendrix-veivauksia tai veljensä Petrin joitain kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Princestä ei tullut ihan samanlaista pop-tähteä kuin MJ:stä ja Madonnasta koska ei varsinaisesti tehnyt pop-musiikkia vaan jazzia/funkkia eikä koneellista diskomusaa. 80-luvulla prinssiä koko ajan verrattiin Jacksoniin ja jokaisen piti vähän niinkuin valita omalta osaltaan onko Jackson vai Prince. -tyyppi.
Michael Jackson antoi pojalleen nimeksi Prince Michael Jackson
Mick Jagger esittänyt julkisen surunvalittelun Princen kuoleman johdosta hehkuttaen hänen lahjakkuuttaan.
Asian tekee mainitsemisen arvoiseksi se, että bändikaverinsa Keith joskus muutama vuosi sitten haukkui melko ilkeästi jossain radio-ohjelmassa jenkeissä liudan erilaisia artisteja, mukana ainakin Prince ja Elton John jos oikein muistan. No Eltonin ja Keithin kaunat palautuvat jo 70-luvulle asti kun Elton John oli vierailevana tähtenä yhdessä Rollareiden biisissä konsertissa mutta ei suostunutkaan kappaleen jälkeen poistumaan lavalta vaan jäi väkisin soittamaan, Keith poltti silloin hihansa ihan täysin ilmeisesti.