Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon älykkäästä narsistimiehestä, osa x

Vierailija
21.04.2016 |

Mies rupesi väkivaltaiseksi viikonloppuna ja olin ihan lähellä, että soitan poliisille, mutta mies perääntyikin ja lupasi lopettaa lyömisen ja muun fyysisen väkivallan. Olen nyt tässä odotellut jonkinlaista ratkaisua jo kohta 2,5 vuotta kokonaisuudessaan. Mies on nyt ollut pari päivää asiallisempi, mutta silti välillä outo.

Aloin jo heltyä hänen suhteensa, sillä hän on selvästi skarpannut maanantaista lähtien. Mun oli tarkoitus jättää eropaperi maanantaina, mutta mies ei olekaan enää juurikaan ollut väkivaltainen, paitsi leikillään/huumorilla, eikä ole haukkunut mua kuin vain muutaman kerran päivässä (aiemmin se oli aivan jatkuvaa). Mua myös pelottaa nukkua hänen kanssaan samassa asunnossa, sillä mies on ihannut henkeäni kymmeniä kertoja sekä on tehnyt mulle pahaa nukkuessani pari kertaa.

Mun kaverini ja äitini ovat sitä mieltä, että mun vain pitää erota, joten en voi juurikaan keskustella heidän kanssaan.

Mies nyt siis ehdotti, että ostaisimme puoliksi asunnon, johon voisimme muuttaa lasten kanssa tai vaihtoehtoisesti hän ostaisi sijoitusasunnon, johon menisin vuokralle. Olen yrittänyt sanoa, että etsisin itse asunnon, mutta mies haluaa, että ne maksamani rahat menisivät hänelle (hän yrittää puuhata vastaavaa järjestelyä myös isälleni). Ongelmana on se, että mies haluaa avaimet itselleen (tietenkin) sekä mahdollisuuden tulla sinne omin lupinensa koska tahansa, jos ei saa minuun puhelimella yhteyttä. Hän alkoi myös vängätä siitä, että haluaa lapset yöksi itselleen. Ihmettelin sitä, että miksi juuri yöksi. Katsomamme asunto vaatisi myös hieman remonttia ja mukavuudenhaluinen mieheni ei tietenkään suostuisi tekemään itse mitään (hänellä on niin huonot hermot, ettei hänestä olisi tekemään edes pikku remonttia tai maalaustöitä ilman pelkoa siitä, että hän saisi raivarin ja alkaisi tuhota paikkoja, jos joku menisikin vähän pieleen, joten mä tekisin sitä remonttia tai vaihtoehtoisesti joku remonttifirma. Oisko näkökulmia tilanteeseeni? T. Melkein umpikujassa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi olla todellista.

Vierailija
2/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä kirjoittelet tänne. Neuvo on aina sama: hanki selkäranka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu mihinkään ja pidä isäsi erossa tuosta tyypistä. Älä missään tapauksessa anna hänelle avaimia. Kerää todistusaineistoa hänen tekosistaan ja puheistaan, saatat tulla tarvitsemaan sitä.

Vierailija
4/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Mene terapiaan. Siinä näkökulmaa.

Vierailija
5/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan suostu. Katkaise kaikki yhteydenpito siihen, muuten tuo menee vain pahemmaksi. Mies ei tule muuttumaan.

Vierailija
6/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itse se asunto ja mahdollisimman äkkiä.

Vierailija
7/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asuntoprojekti olisi siis ratkaissut koko ongelman käytännössä kokonaan ja seuraisin, miten miehen hoitovuorot sujuisivat. Mies tosiaan haluaisi sinne asuntoon (jonne muuttaisin lasten kanssa ja joka sijaitsee muutaman sadan metrin päässä nykyisestä asunnosta) valvontakamerat, jotka tallentaa kaikki äänetkin. :(

Miehen mielestä syy olisi se, että hänelle tulisi muuten niin ikävä, mutta mielestäni moinen pyyntö menee hieman yli, varsinkin jos ne tosiaan tallentaisi äänetkin. Samoin mies voisi tulla koska tahansa sisälle ja yöksi, jos haluaisi. Mua vtuttaa suoraan sanoen tuo mies ja ahdistaa, mutta hän sattuu olemaan valitettavasti lasten isä.

Mies vain sanoo, ettei niistä pahoinpitelyistä ei ole mitään todisteita, joten en voi hänelle mitään. Huomasin naarmun hänen naamassaan tänään, samoin huulessa oli joku tumma kohta. Mies sitten tunnustikin, että oli itse lyönyt itseään, jotta voisi väittää, että mä olisin lyönyt häntä. :O

Vierailija
8/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukisit jonkun muun kirjoittamana saman stoorin, mitä miettisit?

Vierailija
9/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo katkaissut välejä? Ei voi olla totta.

Vierailija
10/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu taas näitä sun juttujas. Lopeta jo.

Vierailija
11/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei voi olla mikään muu kuin marttyyrinarsisti.

Vierailija
12/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsillekaan hyväksi tuollainen isä.

Vierailija
13/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten turvakodin kautta uuteen elämään. Ei miehelle avaimia, ei kameroita, ei mitään. Lasten tapaaminen valvotusti.

Vierailija
14/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei sun tarvi odottaa sitä että jotain ikävää tapahtuu. Eikä sun kannata odottaa että toi teidän suhteenne paranisi. Ei se parane. Sulla on lupa ja kaikki perusteet lopettaa suhde nyt samantien. Mitä enää odotat?

Vierailija
15/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Olin kolme vuotta tuommosessa suhteessa. Onneks ukko petti ja jätti. Säälittää ja surettaa se ihmisraunio mitä sitä oli joskus huonon miehen takia. Meni parisen kuukautta ennenkun uskalsin nukkua omassa sängyssä yksinään ilman jokaisen ulkoa kantautuvan äänen säikähtämistä, mutta se helpotus joka herätessä oli kun ei tarvinnutkaan pelätä enää.

Lähde pois, tuo ei tule muuttumaan muuten kun ehkä muutamaksi päiväksi aina kerrallaan. Meinaatko jaksaa tuota lopun elämääsi?

Vierailija
16/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä tosissasi harkitset muuttamista miehen omistamaan asuntoon jossa hän valvoo jokaista liikettäsi kameralla? Kumpa joku nyt tekisi teistä lastensuojeluilmoituksen ja lapset vietäisiin kiireesti sijoitukseen jonnekin ja saisit jäädä rauhassa leikkimään mielisairasta kotia kaksistaan miehesi kanssa.

Vierailija
17/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt vaan kuunnella kiltisti äitiäsi ja ystäviäsi. He tukevat sinua erossa. Muuten kohta olet yksin syvemmällä suossa miehesi oikkujen alla eivätkä läheisetkään enää jaksa yrittää kannatella sinua. 

Vierailija
18/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Nyt. Lähde. Ihan itse, ilman miehen "apua" ja järjestelyjä. Hoida asunto itse. Heti. 

Vierailija
19/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis. Nyt. Lähde. Ihan itse, ilman miehen "apua" ja järjestelyjä. Hoida asunto itse. Heti. 

Alunperin olisin saanut useammankin tosi hyvän vuokra-asunnon, mutta mies ei suostunut siihen, ett olisin muuttanut niihin lasten kanssa (niissä oli aina kotain "vikaa"). Sitten kun löysin kriteerit täyttävän asunnon, niin mies ei olisikaan enää antanut muuttaa lasten kanssa. Mietin juuri, että toki se kelpaisi, jos mies voisi ostaa asunnon puoliksi, vaikka eroaisimmekin, sillä itselläni ei ole varaa ostaa yksin asuntoa ja lisäksi mies aluksi lupaili, että sillä tavalla (="hänen säännöillään") voisimme erota ilman hankalaa oikeustaistelua ym., jossa hän on valmis keksimään valheita, jotta olisin mahdollisimman heikossa asemassa.

Vierailija
20/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa mitään täsmällistä neuvoa antaa, mutta sen verran sanon että pidä kynsin hampain kiinni tuollaisesta arteesta <3 Viikonlopun jälkeen ei ole ollut juurikaan väkivaltainen, paitsi leikillä, ja haukkunutkin sua vaan muutaman kerran! Nyt ap tsemppaa vähän ettet menetä miestä, tuollaisia kultakimpaleita ei nimittäin kaikille riitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän