Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laitatte rahaa säästöön kuukaudessa?

Vierailija
30.06.2008 |

lapselle 100€

itselle 200€

ja perheen yhteiselle tilille 200€ + mies 200€

lisäksi mies säästää omia juttuja.

Onko vähänvai paljon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tuo säästäminen on niin vaikeaa.. En ymmärrä yhtään, että mitä eroa on säästämisellä tai esim. lainan lyhennyksellä...

Juu, mut en siis säästä nyt kun olen kotona eikä tilanne muutu syksylläkään kun mies on kotona. Sitten säästetään taas... asuntojen ikääntymistä/remontteja, uuden tietokoneen ja auton hankintaan jne. Mökkiin ollaan jo jonkin verran säästetty ja sijoitusasuntoon tekisi mieli ruveta kans säästämään.

Mihin te muut säästätte?

Vierailija
2/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle 100€

itselle 200€

ja perheen yhteiselle tilille 200€ + mies 200€

lisäksi mies säästää omia juttuja.

Onko vähänvai paljon?

ap varmaan tietää vastauksen itsekin tähän kysymykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan kuukausittain vuokranmaksutilille reilu 200€. Mies laittaa enemmän. Joka kuukausi tilillä on aina enemmän ja enemmän rahaa vuokranmaksun jälkeen. (Parhaimmillaan tilillä oli 4 kuukauden vuokraa varten rahaa, mutta pyykkikoneen hajottua, ostimme uuden koneen tuon tilin rahoilla).

Lisäksi laitan 10-30€ "sukanvarteen", että pääsen joskus kampaajalla tai "lomalla" käymään :)

Terv. Jo 4 vuotta kotona KELAn pikkurahoilla elellyt, jolla pienipalkkainen mies

Vierailija
4/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€ eläkesäästöön. Ja ei mullakaan mimkään sio palkka ole. mies sitten tienaa enemmän.

Vierailija
5/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat kuulla että laitetaanpa teillä paljon säästöön. Noin

Vierailija
6/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sitten säästäkkään mitään, vaan käyttää nyt kaiken 2000 tonnin nettotulot elämiseen / juhlimiseen.

Vierailija
7/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 euroa/kk. Säästöön laitan omalle tilille 100-200€/kk, riippuen menoista + lasten tileille 15€/nenä+ heidän lahjarahat. Yhteiselle tilille laitamme 50€/kk/nenä + kolikkopossut. Yhteen väliin säästimme sinne lapsilisät, mutta nyt nekin menee tarhamaksuihin. Mies säästää omalleen. Laskut on aika minimissä, tupakki ei pala, viina ei maita, lehtiä ei tilata ja netti ilmainen. Velkakortteja ei ole hankittu ihan periaatteesta. Kodinkoneet on nyt alkaneet reistata ja ovat vaihtoiässä. Onneksi on miehellä jatkuva ylitöiden tekomahdollisuus. Minulla ne ajoittuu lähinnä vuodenvaihteeseen.

Aika hyvinhän tuo jo on ap.

Vierailija
8/8 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2k€ /kk

Yhteinen tili ja mies sijoittaa nuo rahat kerran puolessa vuodessa.

Asuntolaina ja säästöt likipitäen yhtä suuret :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi