Olen 159/53 ja tuttujen mukaan liian laiha
Koen olevani normaali painoinen,toki voisi olla pari kiloa pienempi tai isompi mutta tutut jaksavat kauhistella kuinka pieni muka olen.
Puoli vuotta olen käynyt lenkillä ja salilla niin tuttujen mielestä minun ei tarvitse laihduttaa koska kohta kuihdun. En yritä laihduttaa vaan pitää vointia /mieltä parempana.
Kommentit (21)
Sano niille et nyt naama kiinni, ärsyttävää tommone.
Mä olen 164/62 ja olen aivan liian lihava. Tähän oon saanu itteni laihdutettuu mut siihen se tyssäs. Ahdistaa ja nolottaa kun ihmiset väittää että oon hyvän näköinen koon puolesta kun tiiän että sanovat vaan. Kai niillä silmät päässä on että näkevät läskin.
Sopiva paino on kiinni luuston koosta. Luuston koko on puolestaan yksilöllistä. Luisevuus ei ole kaunista. Lihaksikkuus on kaunista.
Missä porukoissa muka on hyväksyttyä kommentoida tuttavien painoa ja ruumiinrakennetta? AP, tuttavasi ovat mänttejä. Voit kertoa sen heille kun seuraavan kerran päivittelevät.
ssss kirjoitti:
159/53 ja 156/47 ovat kaukana laihasta. Tuttavanne ovat läskidenialisteja.
Koen olevani normaalin kokoinen. En näytä laihalta tai läskiltä
Et ole liian laiha. Olet ihan normaalikokoinen. Ovat joko kateellisia, tyhmiä tai vain epäkohteliaita, kun huomauttelevat painostasi. Unohda ne.
Olen n. 46-48kg ja 160 cm ja hieman hoikan näköinen, mutta kumminkin ihan normaali.
Olen 164/47 ja lihaksikas. sain muutaman kilon lisää kun aloin treenaamaan
Itsekin yritän käydä salilla saadakseni lihaksia ettei vain ole laiha rimpula..
Vierailija kirjoitti:
Sopiva paino on kiinni luuston koosta. Luuston koko on puolestaan yksilöllistä. Luisevuus ei ole kaunista. Lihaksikkuus on kaunista.
"Isot luut" ovat ylipainoisten legendaa. Oikeasti luuston koolla ei ole paljon paskankaan vertaa painon suhteen.
Tämä aloitus on malliesimerkki siitä, että ihmiset vain ovat niin painavia nykyisin, että ovat alkaneet unohtaa millaiselta normaali ihminen näyttää.
ssss kirjoitti:
Hei ssss, mä oon 158/48, vyötärönympärys 58. En oo laiha, mutta oonko sun mielestä lihava? Syön päivittäin noin 800 kaloria.
No vaikea uskoa että olisit liian laiha, ihan normaali. Itse olen 170/49 ja näytän myös normaalilta. Keksi joku naseva vastaus, ärsyttävää tollanen!
Just sopiva! Musta kans tuntuu että ihmiset eivät tiedä miltä normaalipainoinen ihminen näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Isot luut" ovat ylipainoisten legendaa. Oikeasti luuston koolla ei ole paljon paskankaan vertaa painon suhteen.
Kirjoitin äsken luuston mallista. Romuluinen eli suuriluinen ei ole kaunis liian laihana. Tiedän kyllä että hentoluisella ja romuluisella on vain kahden kilon painoero itse luurangossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei painoon itsessään, mutta siihen kyllä, missä painossa näyttää hyvältä. Jollain on vaikka kovin leveät hartiat, ja siihen kun kertyy vähän tissiä päälle, näyttää helposti isommalta kuin onkaan. Siroluinen voi kerätä painoa vähän enemmän kuin raskasluinem näyttämättä lihavalta. Sitten tietysti se, että rasva kerääntyy eri ihmisillä eri paikkoihin ja kaikkia miellyttää eri asiat. Normaalipainon sisällä lihavalta tai laihalta näyttäminen on aika monen asian summa, ei pelkästään kilojen määrä.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Hei ssss, mä oon 158/48, vyötärönympärys 58. En oo laiha, mutta oonko sun mielestä lihava? Syön päivittäin noin 800 kaloria.
Olet normaali. Miksi kysyt mielipidettäni?
Huvikseni :)
Minä olen 156cm ja 47kg. Käyn myös salilla sekä lenkkeilen. Kauhistelevat että kun kuihdun minäkin.. Vaan syön hyvin ja liikun, mutta kun aineenvaihdunta on mitä on, ei kiloja pääse kertymään.
Raskausmaha hävisi myöskin samana päivänä kun synnytin ja kilot karisivat sairaalassa.