Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi viikolla aika sterilisaatioon Essure-menetelmällä. Vähä jänskättää

Vierailija
21.04.2016 |

lähinnä se kuinka kipeää se tekee. Tai no jos synnyttämäänkin on pystynyt, niin kai tuon kestää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni kyseessä taitaa kuitenkin olla aika nopea toimenpide? :)

Vierailija
2/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olen kuullut. Kokonaisuudessaan piti varata tunti toimenpiteelle, mutta on ohi kuulemma 10 minuutissa. Onneks. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ohi aiheen tiedän, mutta olen ihmetellyt, että miksi niin monet naiset suostuvat tähän, kun miehelle vastaava olisi paljon helpompi operaatio. Nainen kuitenkin kärsii jo raskausajan vaivat, synnytystuskat ym. Ei riitä oikein selitykseksi, että "kun mies on niin arka kalleuksistaan".

4/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Essuren laitto ei tuntunut juuri miltään. Omalla kohdallani varsin helppo ja nopea juttu. Mitään haittavaikutuksiakaan ei tullut reilun vuoden aikana, mitä Essure ehti mulla olemaan ennen kohdun- ja munanjohtimien/munasarjojen poistoa.

Töihin menin suoraan poliklinikalta toimenpiteen jälkeen.

Vierailija
5/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ohi aiheen tiedän, mutta olen ihmetellyt, että miksi niin monet naiset suostuvat tähän, kun miehelle vastaava olisi paljon helpompi operaatio. Nainen kuitenkin kärsii jo raskausajan vaivat, synnytystuskat ym. Ei riitä oikein selitykseksi, että "kun mies on niin arka kalleuksistaan".

Meillä minä olin se, joka halusi varmistaa, että lisää lapsia ei enää tule. Siksi.

Vierailija
6/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ehkäisee, joka ei halua lapsia. Minulta laitettiin piuhat poikki, koska minä en tahdo lapsia koskaan.

Vierailija
7/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies oli ensin sterilisaatiota (sekä minun että hänen) vastaan, vaikkei halua enää lapsia.

Mutta minä sanoin että teen keholleni mikä tuntuu minusta oikealta ja lopulta mieskin siihen "suostui"-- tosin edelleen vähän skeptisesti. Olisin tehnyt tämän ilman hänen "suostumustakaan". En edes ottanut esille tätä vaihtoehtoa että mies sen menisi tekemään, koska itse haluan sen niin voimakkaasti, niin on selvääkin selvempää että teen sen itselleni. -ap

Vierailija
8/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olin se, joka halusi varmistaa, että lisää lapsia ei enää tule. Siksi.

Ok. Entä jos molemmilla on lapsiluku täysi? Miksi silloinkin nainen on yleensä se, joka menee sterilisaatioon?

9/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ollut vaihtoehtoja, kun raskautuminen oli hengenvaarallista ja ehdottomasti kiellettyä ja mikään muu ehkäisy ei kondomia lukuunottamatta käynyt. Kondomi taas ei ole luotettavimmasta päästä, joten siksi Essure. Sikäli, jos parisuhde ajautuu joskus eroon (jota en kyllä ainakaan tässä elämänvaiheessa epäile), on reilumpaa miestäni kohtaan että toimenpide tehtiin mulle, jolle lapsia ei enää voi syntyä.

Vierailija
10/10 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän apn toimenpide meni? Itselleni tehtiin reilu vuosi sitten, nyt raskaustesti positiivinen, että voihan vittu vaan.